Što se tiče filtera, ne mislim na uljni, sad imaš filter klime, prije na dosta auta nije bilo nikakvog, skuplji je filter goriva (filter benzina je 1.5KM za karbaše a sad je 10-15-20KM, za dizele pogotovo skuplji)-ovi što žive od danas do sutra ne mijenjaju ni to, imam ih podosta u rajiamar1994 wrote: znaci , treba da vozi G2
cuj skuplji filter , 9-20KM se krece filter ulja za sva auta , a i ta ulja jesu skuplja ali mogu i da izdrze vise , vece kocnice=bolje kocnice koje se teoritski manje habaju nego male
jedino se za gume slazem i registraciju(koja je u nasoj zemlji karina jer novija , ekoloski prihvatljivija auta placaju vise)
Imaš ulje koje je 5KM/lit koje je išlo u auta prije 20 godina i imaš ulje koje je 20KM/lit, koje ide u moderne mašine, plus ga ide više jer su veći motori..
Veće kočnice su i bolje i manje se habaju na istom autu, al kad sračunaš da je kompakt sa 800kg došao do 1500kg, ne bih baš rekao da je isto, interval izmjene je otprilike isti a diskovi i pločice puno skuplje...
Sve sitnice, par KM, al kad svidiš koliko se ljudi ciganišu, to je za plakat... jarane, ljudi sipaju za cenera gorivo, šta imamo pričat o cijeni održavanja
Svojim očima sam vidio kako ljudi polovne diskove i kočnice skidaju i kupuju na otpadu... da bi uštedili neku siću a glava u torbi
I kakve veze ima ovaj video, ne kužim, 50 godina razlika izmedju auta