ElRe wrote:
Fiat Tipo 1.6 Multijet
120 KS, 320 Nm pri 1750 o/min
197 km/h
110 CO2
0-50 - 3,1s
0-100 - 9,7s
0-130 - 17,1s
60-100 - 8,1s
80-120 - 16,7s
I sve ovo sa "starim" Multijetom.
To po tvornickim podacima?
Auta koja imaju slicne performanse mogu se porediti samo ako su na istom testu. Pustite se hrvatskih/srbijanskih prevoda i navode rezultata s razlicitih testova, a posebno tvornickih podataka.
To sto sam ja postavio je jedan test. I btw. postavio sam samo da pokazem koliko je Kia inferiorna, jer recimo BMW i VW su na tom testu s zelenim varijantama koje ima drugacije prenose u mijenjacu u odnosu na 'obicne' verzije, odnosno podeseni su na stednju. BMW usto ima 400 ccm manje od 'obicnog' modela.
S ozbirom koliko je Fiat u buli zadnjih 10-ak godina cisto sumnjam da su ista znacajno radili na razvoju dizelskih motora, tako da imajuci to u vidu djeluje mi ko naucna fanstastika da imaju najbolje motore s obzirom da se proizvodjaci koji imaju pare i trziste iz godine u godinu ubise da poboljsaju svoje dizel motore.
Bez obzira sto se radi o Fiatu, nije realno da i jedan proizvodjac koji u 10 godina haman da prodaje samo 1 model (500), i to mali gradski auto, ima sredstava da ide ukorak s konkurencijom koja je jaca nego ikad. Mozda sad imaju para i nekih modela, ali jarane ne vraca se ni Real Madrid posle 10 godina sna da bude najbolji od svih.
Btw. i meni se Insginija ucinila pretvrda drugi put kad sam probao, dosta tvrdja nego Passat i cak tvrdja nego BMW. I to je bilo u Austriji sto je najgore. Mislio sam da je do mene, ali evo ima jos ljudi koji su stekli taj dojam. Iako ja ne volim ladje, djeluje mi pretjerano. Posebno sto ne vidim potrebu za tim, auto je poprilicno utovljeno na tockovima, s mjenjacem i upravljenjem, kao ni pozicijom sjedenja, nema nikakvih aspiracija prema dinamicnoj voznji, to je odmah jasno, a dovoljno je da bude ko Passat pa da bude sigurna.