Možeš tvrditi odgovorno ili bez odgovornosti, ali ako se makar znaš koristiti internetom, lahko ćeš sam sebi dokazati da nisi u pravu.frngla wrote:Naravno. Evo odgovorno tvrdim da isti selen blok ide u Golfa, Passata i Octaviudirestraits0078 wrote:Platforma i ovjes, različite stvari.
Auto salon Kramar - vasa iskustva
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1376 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
-
- Posts: 3225
- Joined: 30/05/2009 14:29
- Location: Manila
- NK33
- Posts: 683
- Joined: 01/02/2015 18:13
#1378 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
U tome je poenta, ako za 6 godina predjes samo 32kkm auto je vecinu vremena parkirano i ugaseno, zato nisu ni crklePirija wrote: ja se cudim jer na jednom autu u 6 godina i 32 hiljad KM jednom sijalicu zamjenio
a drugo auto 3 godine i 24 hiljda KM nijednom...
a konto sam da je italijan il francuz cim ti tako crkavaju....
-
- Posts: 2138
- Joined: 07/08/2013 16:37
#1379 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
NK33 wrote:U tome je poenta, ako za 6 godina predjes samo 32kkm auto je vecinu vremena parkirano i ugaseno, zato nisu ni crklePirija wrote: ja se cudim jer na jednom autu u 6 godina i 32 hiljad KM jednom sijalicu zamjenio
a drugo auto 3 godine i 24 hiljda KM nijednom...
a konto sam da je italijan il francuz cim ti tako crkavaju....
da bas je do njegovih 40 hiljda orgomna razlika u kilometrazi... haj razguli...
- NK33
- Posts: 683
- Joined: 01/02/2015 18:13
#1380 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Ako je presao 40k za godinu-dvije znaci da su sijalice non stop radile za razliku od tvojih koje se upale jednom i onda mjesec 'odmaraju'. A moze bit i do sijalica, kolega je na Golfu V mijenjao par puta godisnje jer je stavljao neke lijeve umjesto fabricki preporucenih.Pirija wrote:da bas je do njegovih 40 hiljda orgomna razlika u kilometrazi... haj razguli...
-
- Posts: 2138
- Joined: 07/08/2013 16:37
#1381 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
NK33 wrote:Ako je presao 40k za godinu-dvije znaci da su sijalice non stop radile za razliku od tvojih koje se upale jednom i onda mjesec 'odmaraju'. A moze bit i do sijalica, kolega je na Golfu V mijenjao par puta godisnje jer je stavljao neke lijeve umjesto fabricki preporucenih.Pirija wrote:da bas je do njegovih 40 hiljda orgomna razlika u kilometrazi... haj razguli...
kakav si ti gigant...
- NK33
- Posts: 683
- Joined: 01/02/2015 18:13
#1382 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
A znaci tvoja dijagnoza je da sijalice crkavaju zato sto covjek ne vozi VW?Pirija wrote:kakav si ti gigant...
Nego, da svi kupimo VW pa da marke vise ne ulozimo u auto, sipaj i vozi, ne treba ni gume mijenjat?
Kakav si ti gigant
- NK33
- Posts: 683
- Joined: 01/02/2015 18:13
#1383 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Al samo ko ne vozi auto iz VW grupacije, jer njima ne treba pa ih ne zanima ni cijena
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#1384 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
I ja mislim da je kolega pretjerao sa kvarovima, ne moze do 200 000 km sve to otici.milojicabrzi wrote:Previše je to za kilometražu do 170kkm.Između 100 i 200 k km, najčešće je potrebno je zamijeniti diskove (diskovima je plafon 120 k km zavisno od vožnje, znači čak i 2 puta te može zakačiti mijenjanje diskova/doboša), pločice, velika vjerovatnoća dizne, vjerovatno turbinu (generalno se pokazalo na otprilike 150-170 k km da ode turbo punjač), zatim bobine na toj kilometraži odu, akumulator, lamelu (zajedno sa zamajcem ako je plivajući, druk ležaj, potisnu), sajla ručne, amortizeri, odbojne gume, seleni, gumice balans stange (u suštini sve gumene dijelove ovjesa), vrlo vjerovatno kugle, krajnice (stabilizatore i ne pikam jer u toj kilometrazi se inace mijenjaju vise puta, posebno se odnosi na VW koncern), dijelove izduvnog sistema (najčešće zadnji i srednji lonac, a i flex cijev zna u toj kilometraži otići). Da ne nabrajam dalje... Naravno, ja ne tvrdim da će svi ovi dijelovi biti za zamjenu, ali velika većina hoće.
Po meni, najisplativija verzija kupovine polovnog auta (odnosno auta općenito) je auto staro cca 3 godine sa 50ak k pređenih kilometara, još uvijek u garantnom roku
Evo, ja imam iskustva sa autom iz VW koncerna, od 160- 230 hiljada km. Mislim da je kilometraza bila originalna. Nisam mijenjao ni turbinu, ni set kvacila, imao sam servis kompletnih kocnica (nazad bili dobosi koji i imaju vijek do oko 150 000), ventil turbine, centralnu bravu i daljinsko, jedan podizac prozora i redovne servise.
U tih 70 000 km, imao sam i jedan set guma i to je to.
Nije bilo nista raditi oko trapa, amortizera, kugli, krajnica, stvarno nije, auspuh popravio ambulantno, varenjem, mogao je jos, nije bilo ni akumulatora ni dizni, ni turbine ni zamajca.
Prodao ga covjeku nakon sto je 70 000 bio kod mene, bio je utegnut k'o lampa [/quote]
Utegnut a nista nije menjato na njemu. Da to nije malo kontradiktorno(jedino ako ovaj smajli ne znaci sarkazam)?
-
- Posts: 1060
- Joined: 20/08/2008 23:18
#1385 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Kod mene je auto staro 6 godina, trenutno na satu 108.000 km i nikad ništa nije mijenjano na njemu osim redovnog servisa, diskova i disk pločica. Nedavno sam u ASA-i platio detaljni pregled trapa da vidim treba li mijenjat kugle, krajnice, selene itd i ljudi mi kažu da nema potrebe. Kada se uzme novo auto što se tiče tih nekih dijelova trapa, nema potrebe ništa mijenjat prije 180.000 km ako se auto vozi normalno.
I ne vidim šta je čudno ovo gore što čovjek govori da mu je auto utegnuto na sa 180.000 na satu i da ništa nije mijenjano na njemu.
Ne može se porediti auto koje uveze švercer sa 180.000 na satu i auto koje kupiš od nekoga ko ga je kupio u auto kući u Bih ili od nekih provjerenih uvoznika tipa Kramara.
Kramar ima dobra auta ali zato treba i platit. I u njemačkoj dobra i očuvana auta nisu jeftina. Kad se malo bolje pogleda po nama poznatim stranicama nisu ništa jefinija nego ovdje. Nego ovi ovdje naši šverceri uvezu trulju, zamijene te neke istrošene dijelove u unutrašnjosti, dubinski ga operu, vrate kilometražu za bar 100.000 i prodaju ga ko novo
I ne vidim šta je čudno ovo gore što čovjek govori da mu je auto utegnuto na sa 180.000 na satu i da ništa nije mijenjano na njemu.
Ne može se porediti auto koje uveze švercer sa 180.000 na satu i auto koje kupiš od nekoga ko ga je kupio u auto kući u Bih ili od nekih provjerenih uvoznika tipa Kramara.
Kramar ima dobra auta ali zato treba i platit. I u njemačkoj dobra i očuvana auta nisu jeftina. Kad se malo bolje pogleda po nama poznatim stranicama nisu ništa jefinija nego ovdje. Nego ovi ovdje naši šverceri uvezu trulju, zamijene te neke istrošene dijelove u unutrašnjosti, dubinski ga operu, vrate kilometražu za bar 100.000 i prodaju ga ko novo
- mobsterc
- Posts: 2322
- Joined: 01/04/2007 21:57
- Location: Sarajevo
#1386 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
To sto nema potrebe nije isto sto i utegnuto, i kazes tacno do 180 ne treba mijenjati? Pa vala kada je doguralo 180 moze i 200
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#1387 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Sta sve ljudi ne lupaju
Do 180 000 ne treba nista raditi na trapu
Svico draga s kim ja radim
Do 180 000 ne treba nista raditi na trapu
Svico draga s kim ja radim
-
- Posts: 4594
- Joined: 13/10/2013 22:38
#1388 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Kod Kramara mi se jedino ne svidja sto uglavnom uvozi auta sa slabim motorima . 1,5 dci, 1.7 cdti ili 1.3 cdti, 1.6 hdi itd.
-
- Posts: 1060
- Joined: 20/08/2008 23:18
#1389 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Nije lupetanje prijetalju moj.
Uzmi auto u ASA-i npr i vozi ga do 180 000 km, ono domaćinski, da ga paziš ko svoje pa ćeš vidjet da li ima potrebe mijenjati kugle, krajnice, lafete, selene i sl prije te kilometraže. Jedino što trebaš zamijeniti u tih 180 000 km a da se tiče točkova i trapa su diskovi i disk pločice.
Naravno ima krkana pa ne čuvaju auto, penju se po trotoarima, nalijeću na šahtove i sl i normalno da takvim trap ne može izdržati ni 100 000.
Uzmi auto u ASA-i npr i vozi ga do 180 000 km, ono domaćinski, da ga paziš ko svoje pa ćeš vidjet da li ima potrebe mijenjati kugle, krajnice, lafete, selene i sl prije te kilometraže. Jedino što trebaš zamijeniti u tih 180 000 km a da se tiče točkova i trapa su diskovi i disk pločice.
Naravno ima krkana pa ne čuvaju auto, penju se po trotoarima, nalijeću na šahtove i sl i normalno da takvim trap ne može izdržati ni 100 000.
-
- Posts: 21690
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1390 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Slazem se, mene dusa boli ako vidim da je rupa neizbjezna. U 60.000km nisam promijenio ni balans stange, ni gumice balans stangi sto je jedna od rijetkih boljki auta koje vozim, i kod drugih vlasnika izdrze jedva 40.000km prije nego sto prokucaju.zilla_ wrote:Nije lupetanje prijetalju moj.
Uzmi auto u ASA-i npr i vozi ga do 180 000 km, ono domaćinski, da ga paziš ko svoje pa ćeš vidjet da li ima potrebe mijenjati kugle, krajnice, lafete, selene i sl prije te kilometraže. Jedino što trebaš zamijeniti u tih 180 000 km a da se tiče točkova i trapa su diskovi i disk pločice.
Naravno ima krkana pa ne čuvaju auto, penju se po trotoarima, nalijeću na šahtove i sl i normalno da takvim trap ne može izdržati ni 100 000.
-
- Posts: 1060
- Joined: 20/08/2008 23:18
#1391 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Ovo što ja govorim je većinom vezano za wv koncern jer sa tim autima imam najviše dodira i iskustva a i sam vozim takav auto (u firmi u kojoj radim imamo 30+ vozila i sve su škode, opeli i bmw-i). Dešavalo mi se da sam za firmu preuzimao rent-a-car vozila tipa reno megan, pežo 308, citroen c3, clio... gdje se dešavalo da trap lupa i na kilometražama manjim od 100.000.
Ja znam kakva auta budu kod mene u firmi nakon 120.000 ili 4 godine, i koliko prelaze godišnje u prosjeku. Upravo takva auta i Kramar uzima od lizing kuća i firmi po njemačkoj i sličnim zemljama. Većina većih internacionalnih firmi ima pravilo da se auto mijenja kad napuni 120.000 ili 4 do 5 godina. Takva auta se održavaju u ovlaštenim servisima i sve je po ps-u. Tokom tih godina su kasko osigurana i sve popravke na limu se rade u ovlaštenim servisima. Po meni je 10x gore uzet auto od nekog fizičkog lica jer takvi najviše štede na servisima. Izdvoje 30.000 KM za novo auto pa ga održavaju kod nekog Hame u garaži.
Ja znam kakva auta budu kod mene u firmi nakon 120.000 ili 4 godine, i koliko prelaze godišnje u prosjeku. Upravo takva auta i Kramar uzima od lizing kuća i firmi po njemačkoj i sličnim zemljama. Većina većih internacionalnih firmi ima pravilo da se auto mijenja kad napuni 120.000 ili 4 do 5 godina. Takva auta se održavaju u ovlaštenim servisima i sve je po ps-u. Tokom tih godina su kasko osigurana i sve popravke na limu se rade u ovlaštenim servisima. Po meni je 10x gore uzet auto od nekog fizičkog lica jer takvi najviše štede na servisima. Izdvoje 30.000 KM za novo auto pa ga održavaju kod nekog Hame u garaži.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1392 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Sve ti čovječe znaš, nema dalje.
-
- Posts: 1485
- Joined: 16/06/2008 17:07
#1393 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Ljudi otvorite oči kada kupujete kod Kramara.
Ono što reklamiraju i što ti kažu LAŽU uz kafu i sok.
Predlažem Vam kada odete kod Kramara da postupite na slijedeći način:
1. Kada Vam kažu da nemožete prije kupovine voziti auto na redovni servis na dijagnostiku, nego tek kada platite auto, nemojte nasjedati na tu foru.
Od primjedbi koje se na zvaničnom servisu napišu, 90% toga vam ne priznaju. I ono što vam priznaju vozaju vas po raznim servisima neovlaštenim po Sarajevu ili šlepaju vozijo u Ljubuški, nedaj ti Bože.
2. Razlika između Kramara i švercera je u tome što Kramar našminka vozilo, dubinski opere sjedišta, namiriše auto, popiješ sok i kafu, a kada ti uzme novac NE J..E TE, već te voza kao da si slijepac.
3. Ako nemožete odvesti auto prije kupovine na ovlašteni servis, povedite dobrog mehanirara, koji može na licu mjesta vidjeti auto i nedozvoliti da vam prodaju mačku u džaku.
Ovo vam pišem iz dobre namjere, nemam nikakvih interesa ali nemojte nasjedati na prazne priče.
Ono što reklamiraju i što ti kažu LAŽU uz kafu i sok.
Predlažem Vam kada odete kod Kramara da postupite na slijedeći način:
1. Kada Vam kažu da nemožete prije kupovine voziti auto na redovni servis na dijagnostiku, nego tek kada platite auto, nemojte nasjedati na tu foru.
Od primjedbi koje se na zvaničnom servisu napišu, 90% toga vam ne priznaju. I ono što vam priznaju vozaju vas po raznim servisima neovlaštenim po Sarajevu ili šlepaju vozijo u Ljubuški, nedaj ti Bože.
2. Razlika između Kramara i švercera je u tome što Kramar našminka vozilo, dubinski opere sjedišta, namiriše auto, popiješ sok i kafu, a kada ti uzme novac NE J..E TE, već te voza kao da si slijepac.
3. Ako nemožete odvesti auto prije kupovine na ovlašteni servis, povedite dobrog mehanirara, koji može na licu mjesta vidjeti auto i nedozvoliti da vam prodaju mačku u džaku.
Ovo vam pišem iz dobre namjere, nemam nikakvih interesa ali nemojte nasjedati na prazne priče.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#1394 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Ja te ne osuđujem, samo reci, je li ovo tvoje iskustvo?
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#1395 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Evo sta za Kramar kaze covjek na jednom drugom forumu koji pratim. Covjek nije iz BiH. Nemam ja nista licno protiv Kramara,da se ko ne uhvati za ovaj post,nego samo prenosim iskustvo.Ja sam puno Kramarovih auta vidio u njemackoj i full su u otuznom stanju. Da, govorim o tim autima 5 godina i mlade.
Kad ih ne uspije zabit u Njemackoj, onda pusti u Bosnu i produ tretman detailinga, kao i svaki drugi i onda ide u prodaju.
Kod kramara sam isao izmedu 15-20 puta ( u Njemackoj) ciljano na odredeni auto i niti jedan auto nisam kupio niti natovario, nego okrenuo dalje...
Cak sam vodio mu rodaka po jedan bmw 3, znaci auto top. Za rodaka (Ne mog,Njegovog). Sve dogovoreno. Dosli, okrenuli nazad bez kupljenog auta.
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#1396 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
jbg ima tu malo i do kupca..homar wrote:Ljudi otvorite oči kada kupujete kod Kramara.
Ono što reklamiraju i što ti kažu LAŽU uz kafu i sok.
Predlažem Vam kada odete kod Kramara da postupite na slijedeći način:
1. Kada Vam kažu da nemožete prije kupovine voziti auto na redovni servis na dijagnostiku, nego tek kada platite auto, nemojte nasjedati na tu foru.
Od primjedbi koje se na zvaničnom servisu napišu, 90% toga vam ne priznaju. I ono što vam priznaju vozaju vas po raznim servisima neovlaštenim po Sarajevu ili šlepaju vozijo u Ljubuški, nedaj ti Bože.
2. Razlika između Kramara i švercera je u tome što Kramar našminka vozilo, dubinski opere sjedišta, namiriše auto, popiješ sok i kafu, a kada ti uzme novac NE J..E TE, već te voza kao da si slijepac.
3. Ako nemožete odvesti auto prije kupovine na ovlašteni servis, povedite dobrog mehanirara, koji može na licu mjesta vidjeti auto i nedozvoliti da vam prodaju mačku u džaku.
Ovo vam pišem iz dobre namjere, nemam nikakvih interesa ali nemojte nasjedati na prazne priče.
realno, kako mislis odvest auto na dijagnostiku prije nego ga platis, nit je ocarinjeno, nit je registrovano nit osigurano..
dalje, kad ljudima kazu garancija, njima to znaci garancija i kapak. a kramaru i svakom drugom trgovcu garancija znaci nesto sasvim drugo. za mene je garancija samo ono što prodavac napismeno da i sto potpise, sve ostalo nula. jbg kaze garancija na npr.motor, mjenjac, ali u to ne spada turbo?, ne spada lamela?, ne spada zamajAc? ne spada DPF?.. po meni i ne treba da spada, ali ima more stvari koje su diskutabilne i koje raja ni ne zna da postoje a racunaju se kao potrosni dijelovi koji se svakako prije ili kasnije mijenjaju. i onda kad tako nesto crkne slijedi natezanje jes u garanciji nije u garanciji...
sto se tice izgleda auta, pa ne kontam sta ocekujes, da si ti trgovac polovnim autima, bil prodavo mrljavo prljavo auto il bi ga opro? i to se svugdje na planeti radi.
a ko kupuje bujrum povedi majstora sa sobom, Bogu hvala danas svaki drugi ima dijagnostiku koja u ceker stane i fino na plac, dobar dan dobar dan mozemo li, mozete, valja, ne valja dovidjenja prijatno. simple as that...
a za promjenu, odes kod nekog pajde na pik, pa kad ti pocne maslat lopatom onda tek vidis kolko je kramar korektan.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1397 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Garancija na nova auta pokriva sve što se desi usljed greške proizvođača...a garancija kod kramara i sličnih u najboljem slučaju je da auto nije ukradeno i da ima orginalnih 250.000 kilometara, a sve ostalo ne pokriva. Traže ozbiljne pare za svoja auta i u papiriću koji predstavlja garanciju pišu "kiler" i slične gluposti. Dakle, de facto tu nema garancije. A to mu je glavni reklamni adut...čovjek ima marketing za svaku pohvalu..
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#1398 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Plus lager plus sarenilo ponude plus price o varalicama.
U kramaru ljudi vide sigurnost a nije da nema alternativu....
Slicna stvar je i sa novim vozilima ko ima na lageru odmah i malo pripazi kupca taj ce uvijek raditi.
Bunjo, Berlijeta svi na taj fazon ubijaju...
U kramaru ljudi vide sigurnost a nije da nema alternativu....
Slicna stvar je i sa novim vozilima ko ima na lageru odmah i malo pripazi kupca taj ce uvijek raditi.
Bunjo, Berlijeta svi na taj fazon ubijaju...
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1399 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Potpis.Bakir1 wrote:Plus lager plus sarenilo ponude plus price o varalicama.
U kramaru ljudi vide sigurnost a nije da nema alternativu....
Slicna stvar je i sa novim vozilima ko ima na lageru odmah i malo pripazi kupca taj ce uvijek raditi.
Bunjo, Berlijeta svi na taj fazon ubijaju...
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#1400 Re: Auto salon Kramar - vasa iskustva
Ja licno ne bih nikad nista u hercegovini kupio, ima tu dosta laznog postenja i ljubaznosti ali hajde neka barem neko nesto radi