Auto-klima: servis i održavanje

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#76 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

uskrsno_respo wrote:ako nekome zariba kompresor kao sto kazes sigurno nije zato sto nije dopunjavao klimu nego zbog drugih stvari

ende kaput kraj
Crknuo je u 90% slucajeva zbog ulja.
User avatar
sorcerer
Posts: 2850
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

#77 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by sorcerer »

preludezalude wrote:
Od pocetka recenice pa do samog kraja si izvaljivao sve same gluposti. Ni jedna misao ti nije tacna. A posebno naglasavam ovo da kad se naspe freon sistem se vakumira.
Ponovo te pitam, da li ti znas sta je vakum

Sve ovo stoji sto si napisao, ali ne mozes porediti frizider i auto klimu jer frizider koristi posebno ulje koje nema opciju zamjene.
ti izvaljujes gluposti vec 10 godina pa te trpimo....vakuum se pise ,sa 2 u ,nauci vise...vakuum je odsustvo zraka-kisika-atmosfere,a u ovom slucaju znam sta je vakUm-to je ispuna tvoje glave :D
pitaj kojeg hoces majstora za klime,naspe se freon u kompresor,instalacija se vakuumira ,otvore se ventili i pusti se freon u sistem,ja stojim iza toga jer to znam ,i zato u priboru za postavljanje i popravku klima postoji vakuum pumpa.ili je mozda za vakuumiranje mozga?
frizider i klima rade na istom principu i mogu ih porediti ,samo je tvoj problem sto si zapeo za neko ulje koje ja nisam nigdje spomenuo...
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#78 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by goran16v »

preludezalude wrote:
uskrsno_respo wrote:ako nekome zariba kompresor kao sto kazes sigurno nije zato sto nije dopunjavao klimu nego zbog drugih stvari

ende kaput kraj
Crknuo je u 90% slucajeva zbog ulja.
Jest ali jedino ako nisi redovno aktivirao klimu pa ti je kompresor ostao suh, a ne zato sto ti je sistem bio neodrzavan, a ulje starije od 2 godine. Kompresor ima zastitu, ako nema dovoljno plina i ulja u sistemu kompresor se nece aktivirati.
Last edited by goran16v on 12/03/2014 22:04, edited 1 time in total.
User avatar
sorcerer
Posts: 2850
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

#79 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by sorcerer »

sad sam skontao sve, mijenja se ulje u kocnicama svake 2 godine da ne zariba kompresor klime :)
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#80 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

sorcerer wrote:
preludezalude wrote:
Od pocetka recenice pa do samog kraja si izvaljivao sve same gluposti. Ni jedna misao ti nije tacna. A posebno naglasavam ovo da kad se naspe freon sistem se vakumira.
Ponovo te pitam, da li ti znas sta je vakum

Sve ovo stoji sto si napisao, ali ne mozes porediti frizider i auto klimu jer frizider koristi posebno ulje koje nema opciju zamjene.
ti izvaljujes gluposti vec 10 godina pa te trpimo....vakuum se pise ,sa 2 u ,nauci vise...vakuum je odsustvo zraka-kisika-atmosfere,a u ovom slucaju znam sta je vakUm-to je ispuna tvoje glave :D
pitaj kojeg hoces majstora za klime,naspe se freon u kompresor,instalacija se vakuumira ,otvore se ventili i pusti se freon u sistem,ja stojim iza toga jer to znam ,i zato u priboru za postavljanje i popravku klima postoji vakuum pumpa.ili je mozda za vakuumiranje mozga?
frizider i klima rade na istom principu i mogu ih porediti ,samo je tvoj problem sto si zapeo za neko ulje koje ja nisam nigdje spomenuo...
Evo navesti cu jos dvije tvoje provale koje dokazuju koliko si potkovan znanjem:

1.
PostPostao/la sorcerer dana 11/03/2014 15:53

"tacno je da nema dopunjavanja ,jer cim otvoris ventil ,sve izleti napolje posto je vakuumiran sistem..."

Na ovu tvoju izvaljotinu imam pitanje: Koliki je pritisak u vakumu?

2.
Postao/la sorcerer dana 12/03/2014 17:53

"ja nisam placen da mislim ,ali po tvojoj teoriji lupetanja pritisak u samom sistemu pretvara plin za hladjenje iz gasovitog u tecno stanje ?ili to radi kompresor?koji je pritisak potreban za to? de prosvijetli sviju ovdje molim te ."

Opet imam pitanje za tebe: Da li to hoces reci da kompresor pretvara plin za hladjenje iz gasovitog u tecno stanje? :lol: :lol: Ili mozda tvrdis da pritisak koji stvara kompresor pretvara plin u tekucinu? :lol: :lol:

Znas li ti uopste kako funkcionise klima u autu i sta pretvara plin u tekucinu i tekucinu u plin?
User avatar
Qler
Posts: 23598
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#81 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by Qler »

Kako god da radi i sta god da pretvara u sta, cinjenica je da se klima ne dira dok radi. Ako fali plina onda se ide na punjenje i defektazu, tj trazi se gdje ne valja instalacija. A kompresor se nece upaliti ako nema plina dovoljno. Ja nikad nisam vozio ni jedno svoje auto na taj,famozni,servis, i nikad nisam imao problema. Tj. Lazem, prosli ford prestala mi raditi klima malo nakon kupovine, odem u klima centar, nadju da je jedna alu cijev se probusila, zavare to, napune sistem, i to je to. Nema potrebe za izmisljanjem tople vode i bacanjem para na te "servise"...

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
User avatar
ned424
Posts: 448
Joined: 07/08/2009 09:07

#82 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by ned424 »

Kako radi auto klima
Image
Klima uređaj kontroliše temperaturu u kabini automobila. Osim temperature, smanjuje i vlažnost vazduha. Može se koristiti i za brže odmagljivanje stakala u autu tokom hladnog vremena, jer isušuje vazduh. Da biste umeli pravilno da koristite i da izbegnete pojavu neprijatnih mirisa, bilo bi dobro da se upoznate sa principom na kom radi klima uređaj u automobilu.
Klima uredjaji u automobilima su nekada koristili gas koji je poznat pod imenom Freon, ali je danas u upotrebi gas sa oznakom R-134a (u suštini, druga vrsta Freona), zbog štetnosti Freona po ozonski omotač Zemlje. Čak se i klima uređaji u starijim automobilima danas pune novijim, bezbednijim gasom.
Postoje dve vrste upravljanja klima uređajima: manuelno i automatsko.

Manuelno upravljanje podrazumeva da korisnik upravlja sistemom. On bira nivo komfora koji želi da postigne i podešava sistem da bi došao do tog nivoa.
Automatsko upravljanje podrazumeva da radom klima uređaja upravlja računar. On u obzir uzima različite parametre, kao što su spoljna i unutrašnja temperatura...
Klima uređaji su (skoro) zatvoreni sistemi, koji imaju dve strane: stranu visokog pritiska i stranu niskog pritiska. Stranu visokog pritiska čine kompresor, hladnjak (kondenzator), isušivač vlage i cevi između njih. Stranu niskog pritiska čine ekspanzioni ventil, isparivač i cevi između njih. Najvažniji delovi sistema klima uređaja u automobilu su:

kompresor
hladnjak (kondenzator)
ekspanzioni (prigušni) ventil
isparivač
Kompresor auto klime
Image
Kompresor povećava pritisak gasa koji dolazi sa isparivača. Pogoni ga motor automobila, preko radilice, kaiša i elektromagnetnog kvačila. Kaiš pokreće pumpu, ona povećava pritisak gasu i izbacuje ga prema hladnjaku. Kompresor može da sabija gas, ne i tečnost. Pojava kada se pomešaju tečnost i gas u kompresoru naziva se hidroudar i po pravilu je kobna po kompresor. Kada se skida kompresor, obavezno treba zameniti sve skinute kaiševe.
Hladnjak (kondenzator) auto klime
Image
Hladnjak (kondenzator) klime je postavljen iza kompresora u sistemu klima uređaja. Smešten je pored ili ispred hladnjaka rashladne tečnosti za motor automobila. Gas prima toplotu od vazduha iz auta, a odaje toplotu spoljašnjem vazduhu preko kondenzatora. Osim toga, gas se greje sabijanjem. Dakle, namena kondenzatora je da ohladi gas. Kada se ohladi, gas postaje tečan i ostaje pod visokim pritiskom.
Isušivač auto klime
Image
Isušivač vlage je rezervoar napunjen granulama koje upijaju vlagu. Kada izađe iz hladnjaka, gas prolazi kroz isušivač vlage. On apsorbuje vodu koja je, eventualno, ušla u sistem. Odvođenje vlage iz sistema klima uređaja je bitno zbog toga što bi ta vlaga mogla da se kodenzuje i stvori kristale leda, koji bi eventualno mogli da oštete klima uređaj.
Ekspanzioni ventil auto klime
Image
U ovom delu sistem prelazi u stanje niskog pritiska. Ako biste ga dodirnuli, mogli biste da osetite kako se na tom mestu sistem hladi. Ekspanzioni ventil (Thermal Expansion Valve, TXV) služi za pretvaranje tečnosti koja je pod visokim pritiskom u dvokomponentni fluid, tj. mešavinu gasa i tečnosti. Ventil podešava potreban pritisak tečnosti da bi sistem funkcionisao glatko. Kada mu se smanji pritisak, rashladni fluid može, dalje, ući u isparivač. Postoje dva tipa ekspanzionih ventila, termostatski i sa podešenim otvaranjem, ali sistem funkcionisanja i namena su isti.
Kod sistema koji koriste ekspanzioni ventil sa podešenim otvaranjem, postoji “akumulator” umesto isušivača vlage. On se nalazi između isparivača i kompresora. Kod ovog sistema dešava se da u isparivač uđe previše tečnosti, koja ne može da ispari. S obzirom na to da kompresor sabija samo gas, a ne i tečnost, višak tečnosti se mora ovde odstraniti.
Isparivač auto klime
Image
Isparivač se nalazi u kabini automobila. Izgleda slično hladnjaku, ali mu je namena da prima toplotu vazduha u kabini, a ne da je odaje. Rashladni fluid ulazi u isparivač kao mešavina gasa i tečnosti na niskom pritisku. U idealnom slučaju, nalazi se na 0°C (zato je potrebno odstraniti vlagu). Ovaj fluid ne ledi na ovoj temperaturi, ali ima vrlo nisku tačku ključanja. R-134a isparava na račun toplote preuzete od vazduha iz kabine. Ventilator kabine usisava topao vazduh iz kabine, koji prelazi preko isparivača, i ohlađen se vraća u kabinu vozila. R-134a u gasovitom stanju, ulazi u kompresor, gde mu se povećava pritisak i ciklus počinje iznova.
Isparivač, takođe, smanjuje vlažnost vazduha u kabini. Voda iz vazduha se kondenzuje na isparivaču. Ta vlaga se odvodi iz kabine posebnim crevom, tako da je normalna pojava da uočite baricu ispod auta kada radi klima uređaj, a auto stoji u mestu.
Auto klima je veoma složen sistem. Sadrži značajno više komponenti nego što je ovde prikazano. Opisane komponente su najvažnije i dobro opisuju proces rada auto klime.
User avatar
sorcerer
Posts: 2850
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

#83 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by sorcerer »

preludezalude wrote: Koliki je pritisak u vakumu?
provjeri u glavi ,trebalo bi bit oko 435,3 Kp/M/S :D

preludezalude wrote:
Opet imam pitanje za tebe: Da li to hoces reci da kompresor pretvara plin za hladjenje iz gasovitog u tecno stanje? :lol: :lol: Ili mozda tvrdis da pritisak koji stvara kompresor pretvara plin u tekucinu? :lol: :lol:

Znas li ti uopste kako funkcionise klima u autu i sta pretvara plin u tekucinu i tekucinu u plin?
ne izvrci moje rijeci kako tebi odgovara ,hocu reci da je bez kompresora nemoguc rad klime .
kompresor usisava plin iz isparivaca i kompresuje ga ,prilikom kompresije raste pritisak i temperatura i takav plin se hladi u hladnjaku koji se nalazi ispred hladnjaka motora,tu nastaje kondenzacija plina .takav plin ide u isparivac i tu ga grije zrak preko ventilatora kabine i opet prelazi u gasovito stanje.ciklus se ponavlja .cao
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#84 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

sorcerer wrote:
preludezalude wrote: Koliki je pritisak u vakumu?
provjeri u glavi ,trebalo bi bit oko 435,3 Kp/M/S :D

preludezalude wrote:
Opet imam pitanje za tebe: Da li to hoces reci da kompresor pretvara plin za hladjenje iz gasovitog u tecno stanje? :lol: :lol: Ili mozda tvrdis da pritisak koji stvara kompresor pretvara plin u tekucinu? :lol: :lol:

Znas li ti uopste kako funkcionise klima u autu i sta pretvara plin u tekucinu i tekucinu u plin?
ne izvrci moje rijeci kako tebi odgovara ,hocu reci da je bez kompresora nemoguc rad klime .
kompresor usisava plin iz isparivaca i kompresuje ga ,prilikom kompresije raste pritisak i temperatura i takav plin se hladi u hladnjaku koji se nalazi ispred hladnjaka motora,tu nastaje kondenzacija plina .takav plin ide u isparivac i tu ga grije zrak preko ventilatora kabine i opet prelazi u gasovito stanje.ciklus se ponavlja .cao
Hvala.
Konacno si malo i proguglao. Ali preskocio si jednu komponentu u tom tvom objasnjavanju sistema - ekspanzioni ventil. Tako da ovaj dio "takav plin ide u isparivac" nije tacan. Ali racunat cu da si zadovoljio.
A ovo crveno, mislim, dje si Kolumbo.

Ali za ovaj vakum ostajes provala.
Last edited by preludezalude on 13/03/2014 12:26, edited 1 time in total.
User avatar
sorcerer
Posts: 2850
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

#85 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by sorcerer »

nema na cemu ,ne trebam ja guglat o tome, vec ti ,princip rada frizidera se uci u osnovnoj skoli ...
al tebi vazda vakUm tu gdje bi trebalo bit znanje.....
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#86 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

sorcerer wrote:nema na cemu ,ne trebam ja guglat o tome, vec ti ,princip rada frizidera se uci u osnovnoj skoli ...
al tebi vazda vakUm tu gdje bi trebalo bit znanje.....
Dodao sam jedan dio na post iznad. Procitaj svoje neznanje.
User avatar
sorcerer
Posts: 2850
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

#87 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by sorcerer »

jao ,sad si me potopio,vakUme ,ne znam sta cu...razmisljam da se ubijem .....
objasnio sam princip da krace ne moze ,jer mi je mrsko pisati kilometarske postove da bi objasnio glupanima neke stvari ,posebno onim dokazanim od ranije :lol: :lol:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#88 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by ado-šampion »

xxl mudonja wrote:stručnjaci, zbog čega onda klima slabije radi/hladi
po ovome što ste napisali jedini uzrok bi bio gubitak plina...taj gubitak može samo biti konstatan, jer ako pomalo curi doći će do granice na kojoj prestaje radit i kompresor, tako ste barem rekli
ali kvaka je što klima zna radit slabo mjesecima, tako da ne može biti uzrok gubitak plina, jer on u kratkom vremenu ako se već ne otkloni uzrok, morao iscuriti sav, zar ne
Ja nisam strucnjak ali ti mogu odgovoriti.

Ja sam imao problem, klima je jedno godinu dana sve slabije i slabije hladila, da bi nakon godinu dana skroz prestala hladiti. Ispostavilo se da je jedna aluminijska cijev malo probusena, ona zavarena, napunjen sistem, i evo od tada 3 ljeta nikakvih problema. Tako da je sistemu trebalo godinu dana da se isprazni. Ovo nije teorija, ni "strucnost", nego iskustvo u praksi.

Da dodam auto staro 17 godina, kod mene 12 godina, taj jedan put klima nije radila, cemu se nasao uzrok. Nikad nisam bio na famoznom servisu klime.
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#89 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

xxl mudonja wrote:stručnjaci, zbog čega onda klima slabije radi/hladi
po ovome što ste napisali jedini uzrok bi bio gubitak plina...taj gubitak može samo biti konstatan, jer ako pomalo curi doći će do granice na kojoj prestaje radit i kompresor, tako ste barem rekli
ali kvaka je što klima zna radit slabo mjesecima, tako da ne može biti uzrok gubitak plina, jer on u kratkom vremenu ako se već ne otkloni uzrok, morao iscuriti sav, zar ne
Takav uzrok slabog rada klime mogu dati samo majstori poput nekih koji se u sve razumiju i sve bi cackali :D.

Uzrok slabog hladjenja moze biti vise stvari, a ne samo manjak plina. Moze biti los kompresor tj ventili u kompresoru, moze biti sigurnosni ventil na kompresoru, moze biti uzrok u losem ekspanzionom ventilu (sto je cest slucaj), moze biti zastopan isparivac (rijedak slucaj), a moze biti samo da ti je hladnjak klime toliko zaprljan prasinom i musicama da nedovoljno ohladi freon (jako cest slucaj), neispravan ventilator klime...
U svakom slucaju, tesko da ces popraviti klimu preko foruma. Moras naci dobrog majstora koji zna svoj posao da ti to prekontrolise.
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#90 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

sorcerer wrote:jao ,sad si me potopio,vakUme ,ne znam sta cu...razmisljam da se ubijem .....
objasnio sam princip da krace ne moze ,jer mi je mrsko pisati kilometarske postove da bi objasnio glupanima neke stvari ,posebno onim dokazanim od ranije :lol: :lol:
Da sumiramo, majstore.
Kazes:
-cim otvoris ventil ,sve izleti napolje posto je vakuumiran sistem
-plin se hladi u hladnjaku koji se nalazi ispred hladnjaka motora,tu nastaje kondenzacija plina .takav plin ide u isparivac
-kad se naspe freon sistem se vakuumira jer drugacije ne moze da radi
-ja nisam placen da mislim ,ali po tvojoj teoriji lupetanja pritisak u samom sistemu pretvara plin za hladjenje iz gasovitog u tecno stanje ?ili to radi kompresor?

Sta drugo reci, nego :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#91 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

xxl mudonja wrote:i sad si sam sebi kontradiktoran
znači ipak je potrebno povremeno posjetit servis, što zbog tih eventualnih kvarova, što zbog preventive
Zamijenio si ti mene s nekim. Ja tvrdim da treba redovno odrzavati tj servisirati klimu.
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#92 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

xxl mudonja wrote:stručnjaci, zbog čega onda klima slabije radi/hladi
po ovome što ste napisali jedini uzrok bi bio gubitak plina...taj gubitak može samo biti konstatan, jer ako pomalo curi doći će do granice na kojoj prestaje radit i kompresor, tako ste barem rekli
ali kvaka je što klima zna radit slabo mjesecima, tako da ne može biti uzrok gubitak plina, jer on u kratkom vremenu ako se već ne otkloni uzrok, morao iscuriti sav, zar ne
Moras shvatiti nesto... Sistem se ne dopunjava sa plinom iz vise razloga. Moguce je dopuniti ali se to u pravilu ne radi.
Konkretno u tvom slucaju:
Sta ako imas dovoljno plina a kvar je u necemu drugom pa klima ne hladi kako treba, a ti dopunis malo plina. Mozes ostetiti sistem ako imas previse plina. Nije problem ako imas malo vise plina da probas sistem. Ali problem je sto ti ne znas koliko imas plina. Sta ako ti je vec prepunjen sistem a ti dodas jos plina jer mislis da imas manjak plina?
Zato se ne radi dopunjavanje, vec se sve izvlaci napolje a sipa novo ulje i freon na tacno odredjenu mjeru.
Ako kojim slucajem stvarno curi sistem i gubis freon, trebas znati da tada gubis i ulje jer je u istom sistemu freon i ulje.
ekseks
Posts: 200
Joined: 16/06/2011 08:50

#93 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by ekseks »

Golf 3 kupljen prošle godine, klima čas radi čas ne, više ne nego da.

Dešava se da kad se uključi ne duva, kad odjednom krene da duva i to baš super hladno, kad se isključi opet slj puta neće, samo duva obično hlađenje i tako cijelo ljeto.

Otišao kod jednog "majstora" da napunim freon, kaže ima freona, pa do čega je, nije siguran do čega je ili nije znao.

Da li neko otprilike zna šta bi moglo biti ili ima preporuku nekog dobrog i poštenog majstora u Sarajevu koji mi može reći šta je problem i koliko košta da se napravi, pošto idu topliji dani?

Hvala svima naa prijedlozima
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#94 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

Nisi ni objasnio sta se tacno desava.
Kad ukljucis klimu, da li kompresor ukljuci svaki put, a hladjenje nekad imas-nekad nemas?
Ili sam kompresor nekad ukljuci-nekad ne?
Kako ti je taj majstor provjerio i po cemu je zakljucio da ima dovoljno freona?
Da li je praznio sistem i ponovo komplet napunio?
Da li se radi o automatskoj klimi ili manuelnoj?

Nemoj ocekivati da ces popraviti klimu na forumu. Jedino rjesenje je da odes majstoru koji ce se malo zadubiti u problem. Kazem majstoru, a ne nekom od gomile koji samo pune klime. Za dobrog majstora u Sarajevu ce ti neko drugi reci. Ja znam za odlicnog majstora u Zenici, za kojeg su culi i drugi forumasi.
ekseks
Posts: 200
Joined: 16/06/2011 08:50

#95 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by ekseks »

Radi se o manuelnoj klimi.
Ja ne znam gdje se kompreso nalazi kako bi mogao identifikovat da se uključuje ili ne.
Kad uključim klimu u autu, osjetim da se intenzitet izduva zraka pojača i malo ali sasvim malo hladnije nego prije uključenja klime. Međutim, nekoliko puta u toku ljeta se događalo da klima kako da kažem "produva" i jedno vrijeme duva super hladno, kad opet po starom.

"Majstor" je punio sa nekim kablovima i nekom malom spravicom (nešto minijaturno) i rekao da ima gasa, te da je do nečeg drugog.

Naravno da planiram otići na servis, ali pitam ovdje, čisto informativno ljude koji se razumiju ili su imali sličan problem, samo kako bi se orijentisao o čemu se radi?
Meme6
Posts: 16
Joined: 17/03/2014 08:27

#96 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by Meme6 »

novi broj PROAUTO, reklamiraju neki Bosh-ov klima dijagnostički uređaj
jasno kaže RECIKLAŽA fluida R134a

Image
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#97 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by preludezalude »

Samo su propustili da objasne zasto se radi reciklaza. Onda bi nekima bile jasnije neke stvari.
Meme6
Posts: 16
Joined: 17/03/2014 08:27

#98 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by Meme6 »

pa de nas ti prosvjetli
vnm
Posts: 1478
Joined: 08/07/2008 01:28

#99 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by vnm »

u svabiji recikliraju i rashladnu i ulje za kompresor. izvuku sve iz sistema, pogledaju koliko fali jednog i drugog, dodaju koliko fali i sve to vrate opet u sistem. :)
Meme6
Posts: 16
Joined: 17/03/2014 08:27

#100 Re: Auto-klima: servis i održavanje

Post by Meme6 »

pa ne rade tamo sa hdhaskhsalk mašinama
ovdje je upravo i riječ o BOSH uređajima koji su i gore
dakle, ako sa njima to rade gore, vjerovatno se isto to može sa tim ISTIM BOSH sistemima raditi i ovdje
Post Reply