Adoxxx wrote: ↑25/02/2024 15:58
Optimist wrote: ↑25/02/2024 15:33
Samo sto on pita za Oktaviju 2, koja se proizvodila do 2012te god i ima 125kw, a ne tu od 130i nesto kw.
Tako je, ja mislim da je ova isla od 2009-2012 (facelift)
@kvaju
2 koda motora, oba 125kw iz golfa 6 GTD
CBBB - od kraja 2008 i pocetka CR-a do polovine 2010
CFGB - od polovine 2010 do 2012
Bar je ovako kod audija a3, za Octaviju nisam siguran u vremenske intervale ali je slicno to.
Oba motora su bez znacajnih mana kao sto su npr imali motori od ranije tj PD kad su pucale glave i morao si traziti kod motora sa C glavom, 8 ventila isl…ili ovi iz 7ice GTD CUNA sto fabricki trose ulje isl…ili cuveni TFSI i trosenje ulja isl.
Sve zavisi kakav primjerak nadjes. Kod mene je CFGB iz 2011, a dvojica najboljih drugova CBBB iz 2009.
Nijedan ne trosi ulje, dizne (bosch) fabrika na sva tri kao i pumpe VP.
Kilometri 270k, 310k i 370k.
Turbo ce svakom otici prije ili kasnije zbog 30k intervala zamjene ulja vani… ali prije 250k nece. Kvar od 800 KM i rijesis brigu narednih 100-150k km.
Zamajac/set kvacila je potrosan svakako i zavisi od nacina voznje…normalne voznje ide i do 300k. Ako uzmes 4motion + start stop onda zamajac ide i puno duze, ali je skuplji za zamjenit 30%.
Preporuka za CFGB jer nema fabricki klapne na usisu tzv swirl flaps, stvar manje koju ces danas sutra morati OFF svakako.Ostalo haman identicno.
Potrosnja kod mene je 7.5 na prosjek od 50.000km, mjereno putem aplikacije, bord pokazuje 0.3 manje.
70% grad, 30% otvorene.
Cisti grad je 8.5, otvorena je 5 normalne voznje. Ogromna spica + zima ide i na 9.5 - 10.
Doduse kod mene je sve off, sa tim sranjem na autu je +0.5 sigurni. Doduse kod mene je i kvatro pa se ti na kraju ponisti ako ces bez pogona.
Klasicne dizelske mane sto ima svaki dizelas i nista preko toga, a sam motor je jako dobar.
Samo je kod oktavije sansa 5x veca da je presla vise nego sto pise, nego ko kod tih laguna, mondea, isl…Toga se ti cuvaj.