Auto casopisi

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

citroen xm
Posts: 18092
Joined: 17/04/2012 22:57

#76 Re: Auto casopisi

Post by citroen xm »

Ja o Pasatu ne smijem ništa reći jer ako kažem zajebaću 100%. :-D
Citros Buenos
Posts: 203
Joined: 11/01/2015 15:19

#77 Re: Auto casopisi

Post by Citros Buenos »

citroen xm wrote:Ja o Pasatu ne smijem ništa reći jer ako kažem zajebaću 100%. :-D
A šta uopšte imaš pričati kada je sve več rečeno : vrh vrhova, i tačka.
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#78 Re: Auto casopisi

Post by sema911s »

Xm dobar je to auto taj Passat samo ne toliko, ima dobrih stvarcica a I losih isto Ko I ostali,
Samo sto vw ima ogromnu marketing ekipu koja gura svim srestvima, nekada pretjeraju nekada potrefe



Buenos zbog posla zaboravljam Bosanski,
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#79 Re: Auto casopisi

Post by jefferson »

Naravno da češ kupiti Hondu u USA. Čemu dilema ? I nečeš je nikada poderati. Moj friend je u Kanadi imao Hondu Civic kojoj je brojač kilometara prestao funkcionirati na 750.000 km. Tada je prestao i ulje mijenjati, totalno, samo ga je nadolijevao jer je motor naravno trošio određenu količinu nakon tolike kilometraže. I vozao je još dvije godine.
Da je Honda ovdje iole prisutna debelo bi poremetila prodaju i poslovanje VW/AUDI koncerna a i ostalih. Lažem, ne bi jer nema kakvu ponudu diesel motora :mrgreen:
Pa pravi razlog zbog kupovine Honde je sto em zaboli kada cuko iza sebe ostavi dleke, dijete povrati ili razmaze cokoladu itd. Pozadina je, sto za cijenu VW Touarega mogu kupiti Hondu za djecu i psa da je razvaljuju i BMW 135M u koji cu samo ja imati pristup :D
Citros Buenos
Posts: 203
Joined: 11/01/2015 15:19

#80 Re: Auto casopisi

Post by Citros Buenos »

sema911s wrote:Xm dobar je to auto taj Passat samo ne toliko, ima dobrih stvarcica a I losih isto Ko I ostali,
Samo sto vw ima ogromnu marketing ekipu koja gura svim srestvima, nekada pretjeraju nekada potrefe



Buenos zbog posla zaboravljam Bosanski,
Ne znam kako to sada da shvatim, da li se vadiš ili se hvališ ?
Citros Buenos
Posts: 203
Joined: 11/01/2015 15:19

#81 Re: Auto casopisi

Post by Citros Buenos »

jefferson wrote:
Naravno da češ kupiti Hondu u USA. Čemu dilema ? I nečeš je nikada poderati. Moj friend je u Kanadi imao Hondu Civic kojoj je brojač kilometara prestao funkcionirati na 750.000 km. Tada je prestao i ulje mijenjati, totalno, samo ga je nadolijevao jer je motor naravno trošio određenu količinu nakon tolike kilometraže. I vozao je još dvije godine.
Da je Honda ovdje iole prisutna debelo bi poremetila prodaju i poslovanje VW/AUDI koncerna a i ostalih. Lažem, ne bi jer nema kakvu ponudu diesel motora :mrgreen:
Pa pravi razlog zbog kupovine Honde je sto em zaboli kada cuko iza sebe ostavi dleke, dijete povrati ili razmaze cokoladu itd. Pozadina je, sto za cijenu VW Touarega mogu kupiti Hondu za djecu i psa da je razvaljuju i BMW 135M u koji cu samo ja imati pristup :D
Joj Jeffersone, jesi hadžija svaka ti čast. Ti si od sada moj idol.
Baš sam nešto konto da i ja kupim nekog Jugu za djecu i psa, ali ispašče da te kopiram pa ipak neču. Ostaviču ovako stvari kakve jesu, neka svako dijete ima svoje auto, jbg navikli su.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#82 Re: Auto casopisi

Post by jefferson »

sema911s wrote:Xm dobar je to auto taj Passat samo ne toliko, ima dobrih stvarcica a I losih isto Ko I ostali,
Samo sto vw ima ogromnu marketing ekipu koja gura svim srestvima, nekada pretjeraju nekada potrefe



Buenos zbog posla zaboravljam Bosanski,
Poprijecno postavljen motor i to bi kao trebala da bude uber klasa. how yes no.
Citros Buenos
Posts: 203
Joined: 11/01/2015 15:19

#83 Re: Auto casopisi

Post by Citros Buenos »

jefferson wrote:
sema911s wrote:Xm dobar je to auto taj Passat samo ne toliko, ima dobrih stvarcica a I losih isto Ko I ostali,
Samo sto vw ima ogromnu marketing ekipu koja gura svim srestvima, nekada pretjeraju nekada potrefe



Buenos zbog posla zaboravljam Bosanski,
Poprijecno postavljen motor i to bi kao trebala da bude uber klasa. how yes no.
A zašto je uzdužno postavljen motor prednost ?
Nikada nisam za to čuo osim na ovom forumu.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#84 Re: Auto casopisi

Post by jefferson »

Citros Buenos wrote:
jefferson wrote:
Naravno da češ kupiti Hondu u USA. Čemu dilema ? I nečeš je nikada poderati. Moj friend je u Kanadi imao Hondu Civic kojoj je brojač kilometara prestao funkcionirati na 750.000 km. Tada je prestao i ulje mijenjati, totalno, samo ga je nadolijevao jer je motor naravno trošio određenu količinu nakon tolike kilometraže. I vozao je još dvije godine.
Da je Honda ovdje iole prisutna debelo bi poremetila prodaju i poslovanje VW/AUDI koncerna a i ostalih. Lažem, ne bi jer nema kakvu ponudu diesel motora :mrgreen:
Pa pravi razlog zbog kupovine Honde je sto em zaboli kada cuko iza sebe ostavi dleke, dijete povrati ili razmaze cokoladu itd. Pozadina je, sto za cijenu VW Touarega mogu kupiti Hondu za djecu i psa da je razvaljuju i BMW 135M u koji cu samo ja imati pristup :D
Joj Jeffersone, jesi hadžija svaka ti čast. Ti si od sada moj idol.
Baš sam nešto konto da i ja kupim nekog Jugu za djecu i psa, ali ispašče da te kopiram pa ipak neču. Ostaviču ovako stvari kakve jesu, neka svako dijete ima svoje auto, jbg navikli su.
Pa jaro, ja sam ozbiljno pucao na VW Touarega dizel. Kada sam zbrojao 2+2, skontao sam da te pare (koje sam namjeravao potrositi) mogu odvojiti za Hondu sa 8 sjedista (polovno da se razumijemo, ali vrlo dobra kilometraza) i isto tako polovnog BMW-a. Sto ne bi?
Izbor je: VW Touareg ili Honda+BMW za iste pare.
Nema tu nekog kurcenja nego je stvar matematike.
A Honda ko Honda, postala je kao i Toyota, od A do B po mogucnosti da ne zaspes od dosade.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#85 Re: Auto casopisi

Post by jefferson »

Citros Buenos wrote:
jefferson wrote:
sema911s wrote:Xm dobar je to auto taj Passat samo ne toliko, ima dobrih stvarcica a I losih isto Ko I ostali,
Samo sto vw ima ogromnu marketing ekipu koja gura svim srestvima, nekada pretjeraju nekada potrefe



Buenos zbog posla zaboravljam Bosanski,
Poprijecno postavljen motor i to bi kao trebala da bude uber klasa. how yes no.
A zašto je uzdužno postavljen motor prednost ?
Nikada nisam za to čuo osim na ovom forumu.
Jbg, imas google, malo istrazi. Puno se pisalo o tome ovdje, pa sad da se ponavlja. Nije samo tu razlika. Razlika je i koliko je uzduzno postavljen motor pomaknut nazad, itd, itd.
citroen xm
Posts: 18092
Joined: 17/04/2012 22:57

#86 Re: Auto casopisi

Post by citroen xm »

sema911s wrote:Xm dobar je to auto taj Passat samo ne toliko, ima dobrih stvarcica a I losih isto Ko I ostali,
Samo sto vw ima ogromnu marketing ekipu koja gura svim srestvima, nekada pretjeraju nekada potrefe
Naravno da je dobar, samo nisam skontao zašto je raja počela svršavati na njega. Od običnih čitalaca do ovih nekih novinara.
Citros Buenos
Posts: 203
Joined: 11/01/2015 15:19

#87 Re: Auto casopisi

Post by Citros Buenos »

jefferson wrote:
Citros Buenos wrote:
jefferson wrote: Pa pravi razlog zbog kupovine Honde je sto em zaboli kada cuko iza sebe ostavi dleke, dijete povrati ili razmaze cokoladu itd. Pozadina je, sto za cijenu VW Touarega mogu kupiti Hondu za djecu i psa da je razvaljuju i BMW 135M u koji cu samo ja imati pristup :D
Joj Jeffersone, jesi hadžija svaka ti čast. Ti si od sada moj idol.
Baš sam nešto konto da i ja kupim nekog Jugu za djecu i psa, ali ispašče da te kopiram pa ipak neču. Ostaviču ovako stvari kakve jesu, neka svako dijete ima svoje auto, jbg navikli su.
Pa jaro, ja sam ozbiljno pucao na VW Touarega dizel. Kada sam zbrojao 2+2, skontao sam da te pare (koje sam namjeravao potrositi) mogu odvojiti za Hondu sa 8 sjedista (polovno da se razumijemo, ali vrlo dobra kilometraza) i isto tako polovnog BMW-a. Sto ne bi?
Izbor je: VW Touareg ili Honda+BMW za iste pare.
Nema tu nekog kurcenja nego je stvar matematike.
A Honda ko Honda, postala je kao i Toyota, od A do B po mogucnosti da ne zaspes od dosade.
Izbor je svakako daleko bolji. Mislim da bi se sa Touaregom razočarao.
Što se spavanja za volanom tiče, ne mislim da je VW iole zabavniji od Toyote ili Honde.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#88 Re: Auto casopisi

Post by jefferson »

citroen xm wrote:
sema911s wrote:Xm dobar je to auto taj Passat samo ne toliko, ima dobrih stvarcica a I losih isto Ko I ostali,
Samo sto vw ima ogromnu marketing ekipu koja gura svim srestvima, nekada pretjeraju nekada potrefe
Naravno da je dobar, samo nisam skontao zašto je raja počela svršavati na njega. Od običnih čitalaca do ovih nekih novinara.
Tako su nahvalili i Passata B6, pa imao problema kao B5, B4 i B3 zajedno.
Citros Buenos
Posts: 203
Joined: 11/01/2015 15:19

#89 Re: Auto casopisi

Post by Citros Buenos »

jefferson wrote:
Citros Buenos wrote:
A zašto je uzdužno postavljen motor prednost ?
Nikada nisam za to čuo osim na ovom forumu.
Jbg, imas google, malo istrazi. Puno se pisalo o tome ovdje, pa sad da se ponavlja. Nije samo tu razlika. Razlika je i koliko je uzduzno postavljen motor pomaknut nazad, itd, itd.
Ne bih da googlam, kasno je a ujutro rano idem na dalek put.

Mislim da je taj stav o uzdužno postavljenom motoru pretjerivanje.
Prije svega, uticaj na balans auta nije uvijek prisutan, jer je kod npr Audija postavljen ispred prednje osovine.
Nasuprot tome, kod Minija je poprečno postavljen ali iza prednje osovine, pa time ima preduslov za bolji balans težine od Audija.

Dalje, inercija pokretnih dijelova pri ubrzavanju uzdužno postavljenog motora pravi razliku opterečenja na lijevu i desnu stranu auta. Ne mislim da je to neka prednost.
Itd.
Dakle, mislim da je to malo dogmatika, a sada bih volio da me neko razuvjeri.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#90 Re: Auto casopisi

Post by jefferson »

Citros Buenos wrote:
jefferson wrote:
Citros Buenos wrote:
A zašto je uzdužno postavljen motor prednost ?
Nikada nisam za to čuo osim na ovom forumu.
Jbg, imas google, malo istrazi. Puno se pisalo o tome ovdje, pa sad da se ponavlja. Nije samo tu razlika. Razlika je i koliko je uzduzno postavljen motor pomaknut nazad, itd, itd.
Ne bih da googlam, kasno je a ujutro rano idem na dalek put.

Mislim da je taj stav o uzdužno postavljenom motoru pretjerivanje.
Prije svega, uticaj na balans auta nije uvijek prisutan, jer je kod npr Audija postavljen ispred prednje osovine.
Nasuprot tome, kod Minija je poprečno postavljen ali iza prednje osovine, pa time ima preduslov za bolji balans težine od Audija.

Dalje, inercija pokretnih dijelova pri ubrzavanju uzdužno postavljenog motora pravi razliku opterečenja na lijevu i desnu stranu auta. Ne mislim da je to neka prednost.
Itd.
Dakle, mislim da je to malo dogmatika, a sada bih volio da me neko razuvjeri.
Ja skepticima uvijek kazem da mi objasne sto se onda u avione ne stavljaju poprecno postavljeni motori (u klipne mislim)? Kada nema "neke" razlike, onda nema potrebe postavljati boxer i R6 motore uzduzno, moze i redi 4-cilinda poprecno, i tome se dobiti vise mejsta u kabini.
Pa eto, ne vidim nikog da to radi.
Nema neke "velike" razlike ni imzedju V6 motora i R6 motora (koji je skuplji napraviti) pa se BMW drzi R6 ko pijan plota.
Da nije to tako, svi bi pravili Toyotu Corollu.
Citros Buenos
Posts: 203
Joined: 11/01/2015 15:19

#91 Re: Auto casopisi

Post by Citros Buenos »

jefferson wrote:
Citros Buenos wrote:
jefferson wrote: Jbg, imas google, malo istrazi. Puno se pisalo o tome ovdje, pa sad da se ponavlja. Nije samo tu razlika. Razlika je i koliko je uzduzno postavljen motor pomaknut nazad, itd, itd.
Ne bih da googlam, kasno je a ujutro rano idem na dalek put.

Mislim da je taj stav o uzdužno postavljenom motoru pretjerivanje.
Prije svega, uticaj na balans auta nije uvijek prisutan, jer je kod npr Audija postavljen ispred prednje osovine.
Nasuprot tome, kod Minija je poprečno postavljen ali iza prednje osovine, pa time ima preduslov za bolji balans težine od Audija.

Dalje, inercija pokretnih dijelova pri ubrzavanju uzdužno postavljenog motora pravi razliku opterečenja na lijevu i desnu stranu auta. Ne mislim da je to neka prednost.
Itd.
Dakle, mislim da je to malo dogmatika, a sada bih volio da me neko razuvjeri.
Ja skepticima uvijek kazem da mi objasne sto se onda u avione ne stavljaju poprecno postavljeni motori (u klipne mislim)? Kada nema "neke" razlike, onda nema potrebe postavljati boxer i R6 motore uzduzno, moze i redi 4-cilinda poprecno, i tome se dobiti vise mejsta u kabini.
Pa eto, ne vidim nikog da to radi.
Nema neke "velike" razlike ni imzedju V6 motora i R6 motora (koji je skuplji napraviti) pa se BMW drzi R6 ko pijan plota.
Da nije to tako, svi bi pravili Toyotu Corollu.
Ja te fino pitah a ti po dogmi opalio.
R6 je naravno predugacak da bi stao poprecno, a boxer presirok za takav polozaj. Nema smisla.
Prica o avionima je nesuvisla, jer se propeler odmah nastavlja na radilicu, cemu nepotrebni medjusklopovi.
Istinu govoreci tehnicki je jednostavnije postaviti motor uzduzno, posebno kod auta sa zadnjim pogonom zbog jednostavnije transmisije.
R6 ima prednosti nad V6 ne samo zbog nesto veceg obrtnog momenta nego i zbog jednostavnosti - jedna glava vs dvije, dvije bregaste vs cetiri, time i jednostavniji razvod, jednostavniji blok itd. Jedina "nauka" kod rednih motora sa vise od 4 cilindra je termicka dilatacija. BMWu se nije problem drzati te price kao pjan plota jer ima tradicionalno pogon na zadnje tockove i ima dovoljno prostora pod haubom da postavi motor uzduzno i to iza prednje osovine, kao i Mercedes.
Ja sam trazio neki pravi argument redno postavljeni vs poprecno postavljeni motor, volio bih znati zasto se preferira redno postavljeni a da pri tome taj razlog nije tipa BMW tako postavlja i to je premium.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#92 Re: Auto casopisi

Post by mali_milojica »

Redni sestak postavljen poprecno ima Volvo. Da jos vise iskomplikuju stvar nude i pogon na sva 4 :D
Mislim da si sam dao odgovor. Od svih auta sa poprecnim motorom samo Mini ga nudi da je smjesten iza prednje osovine i znamo cemu to doprinosi,Mini je auto koji je pojam za upravljivost. Naravno to nije jedini razlog,ali jedan od jeste. Auta sa uzduzno postavljenim motorima,svi su redom vecinom objeseni iza prednje osovine (osim kod Audija,jer je prvenstveno zamisljen kao auto sa prednjom vucom) i svi su bolje izbalansirani tezinom od auta sa poprecnim motorima.
User avatar
medobrundoo
Posts: 245
Joined: 04/02/2015 14:38

#93 Re: Auto casopisi

Post by medobrundoo »

Citros Buenos wrote:
citroen xm wrote:Ja o Pasatu ne smijem ništa reći jer ako kažem zajebaću 100%. :-D
A šta uopšte imaš pričati kada je sve več rečeno : vrh vrhova, i tačka.
što jest jest
nikad bolji

http://www.carlander.ba/testovi/test-vo ... passerati/

Image

Image

Image
User avatar
medobrundoo
Posts: 245
Joined: 04/02/2015 14:38

#94 Re: Auto casopisi

Post by medobrundoo »

sema911s wrote: Samo sto vw ima ogromnu marketing ekipu koja gura svim srestvima, nekada pretjeraju nekada potrefe
pa svi imaju marketing i nastoje da budu uspješni
a dal potrefe ?...bogami potrefe....itekako...ubiše brašno u konkurenciji,
prodaju auta koliko drugi i teće plasirani jadnici ZAJEDNO (ford i opel) :lol:
kako kao brand tako i kao najprodavaniji njihov model (Golf)

Image
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#95 Re: Auto casopisi

Post by mali_milojica »

medobrundoo wrote:
što jest jest
nikad bolji

http://www.carlander.ba/testovi/test-vo ... passerati/

Image

Image

Image
Oj,pukni zemljo. Passerati :lol:
Ferrari=Audi
Maserati=Passat
I ovi ce brzo prnuti u fenjer. Mislim na casopis.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#96 Re: Auto casopisi

Post by ado-šampion »

mali_milojica wrote:
citroen xm wrote:Ne znam da li je vama u opisu Pasata privuklo pažnju ono "vrh vrhova". Jbt kao da čitam opis nekog naćuniranog polovnjaka na PIK.ba ili ti OLX.ba. :-D
:lol: :thumbup:
I meni upalo u oci. Kontam,jbm ti autoindustriju kad je Passat vrh vrhova. Je li ima u ponudi ovaj Passat sa Hybrid tehnologijom?
Kontam,testirana Mecka je Hybrid,dizel plus el. motor cca 230 KS,pa kontam sta to Passat ima tehnicki naprednije od nje.
Vrh vrhova je hrtvatski prijevod, za kod zna sta. :-)

Passatov motor je napredniji, ako izuzmemo el. motor. 2 litra zapremine, 240 konja, 2 turbine, Euro 6... C klasa, 2.1 205 konja. Automatski mjenjac bolji kod Passata, itd. Sramota je da je Mercedes dopustio da Passat ima moderniji motor i bolji automatski mjenjac. Passat koji nije ni premium.
Ali to je standardno za Mercedes, ljudi kuju Mercedes u zvijezde, ali realno koliko god ovaj komentar izazvao bure, tehnicki Mercedes je daleko iza Audija i BMWa danas, u svim normalnim autima (da ne idemo na sportske, AMG i slicno), osim S klase. Losiji motori, losiji automatski mjenjaci, losiji pogon na sva 4, itd. Uprokos zadnjem pogonu i dobrom rasporedu tezine, nikad nisu napravili fakat dinamicno auto iako to reklamiraju od prve C klase. Dinamican kao Passat s prednjim pogonom i poprecno postavljenim motorom. I to sve vrlo dobro naplate.

Sto se tice Passata, premium se ne postaje samo usminkanom unutrasnjoscu, modernim motorom i DSG mjenjacem. Poprecno postavljen motor kako bi se Passat udaljio od Audija dovoljno govori. Nema ni Quattro s Torsenom (ili ovim novim mehanickim diferencijalom) nego Haldex spojku. Ali upravo ti motori i DSG mjenjac, kao i kvalitet zavrsne obrade, cine da se Passat pokojom sitnicom izdigne iznad prosjeka u toj klasi.

Uzduzno postavljen motor. Na stranu teorija, ali meni se cini da A4 ima dosta laksi nos i vozi se upravljivije i lakse od bilo kojeg drugog normalnog (ne sportskog) auta s prednjim pogonom i poprecno postavljenim motorom. B6 u ovom slucaju. Jedini s prednjim pogonom koji daje osjecaj "lakoce" u nosu blizak autima sa zadnjim pogonom. Recimo A3 2. gen. iako tvrdji dosta vise podupravlja i nos mu se cini dosta tezi. Sad koliko je to zasluga uzduzno postavljenog motora, a koliko uravnotezenog ovjesa i direktnog volana, ne znam, ali bih rekao da je velika.
User avatar
medobrundoo
Posts: 245
Joined: 04/02/2015 14:38

#97 Re: Auto casopisi

Post by medobrundoo »

mali_milojica wrote: I ovi ce brzo prnuti u fenjer. Mislim na casopis.
nisu oni ni krenuli, nemaju oni još printano izdanje
to je tek izgleda internet eksperimentisanje sa portalom
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#98 Re: Auto casopisi

Post by madner »

Mercedes se ne kupuje zbog dinamike. Mjenjac bolji kod Passata, jes jes. :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#99 Re: Auto casopisi

Post by ado-šampion »

madner wrote:Mercedes se ne kupuje zbog dinamike. Mjenjac bolji kod Passata, jes jes. :D
Eh pa vidis, danas je toliko jaka konkurencija da auta trebaju imati sve. Prosla su vremena kad se auto kupovalo zbog jednog. I da nisu, Mercedes danas u C i D segmentu ni po cemu ne prednjaci u odnosu na konkurenciju, osim po imenu.

A uostalom da se ne kupuje zbog dinamike, ne bi isti taj Mercedes od prve C klase reklamirao neku toboze dinamiku.
User avatar
medobrundoo
Posts: 245
Joined: 04/02/2015 14:38

#100 Re: Auto casopisi

Post by medobrundoo »

izašo i novi broj jedinog preživjelog bh magazina

Image
Post Reply