Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
drndalo wrote:
Da upitam i ja nesto oko lanca, zar nije Skoda na 1.2 motoru imala cestih problema problema bas sa razvodnim lancem koji je znao preskociti i kurzschluss praviti ?
da 1.2 htp ,uglavnom problemi s razvodnim mehanizmom(lanac)
dosta raje je pokušavalo upaliti "na guranje" ovaj motor, to je najčešće dovodilo do havarije, preskoči lanac, sudare se klip i ventil...
p.s. odavno više gluposti nisam pročitao nego na ovoj temi u vezi lanaca, čuj nema velikog servisa na autima sa lancem
drndalo wrote:
Da upitam i ja nesto oko lanca, zar nije Skoda na 1.2 motoru imala cestih problema problema bas sa razvodnim lancem koji je znao preskociti i kurzschluss praviti ?
da 1.2 htp ,uglavnom problemi s razvodnim mehanizmom(lanac)
dosta raje je pokušavalo upaliti "na guranje" ovaj motor, to je najčešće dovodilo do havarije, preskoči lanac, sudare se klip i ventil...
p.s. odavno više gluposti nisam pročitao nego na ovoj temi u vezi lanaca, čuj nema velikog servisa na autima sa lancem
Nema velikog servisa na duzi vremenski period, otprilike vremenski period u kojem ce se zapadni kupac rjesiti svog auta i prodati ga bosancu ili srbijancu ili rumunu. Onda ce oni brigu brinuti oko velikog sevisa, koji naravno je potreban na autima sa lancem, jer se lanac jednostavno istegne.
Ja licno volim vise motore sa lancem jer nekako daje sigurnost da nece puknuti, iako se moze sto sta tu desiti, npr. preskociti kada se gura i sl.
Medjutim, kako mi je remen jednom puko (srecom na Opel OHC motoru pa nista nije bilo) lanac je nekako mirna kuca, ono znas da si siguran veliki broj km prije nego ga bude trebalo mjenjati, a i kada dodje to vrijeme ne moras strepiti hocel puci ili nece.
romeomoraprezivjeti wrote:
Stvarno te ne kontam sto si tako tvrdoglav,pa to je nevjerovatno. Ta lada je imala toliko varijacija da i oni iz vaz-a sami ne znaju koliko. Nasa cak nije ni dolazila iz Rusije,vec iz Ukraine. Moja je imala lanac,hóces vjerovati, neces,boli me neka stvar. Bitno je da se ti hvalis ,kako ti znas vise od svih nas.:-S
poslano s moga Sonija Ze:-D
s cim kontas?ja nisam tvrdoglav,vec sam u pravu. mrzim kad me neko ubjedjuje u nesto ,a ja znam da to nije tako i znam da sam u pravu...cuj varijacije....potkrijepio sam ti argumentom iz knjige.sad jos reci da su knjigu garant pisali neki debili koji nemaju pojma, pa da izvucemo zakljucak iz svega toga....ako o cemu znam u zivotu ,to su auti,pogotovo ex-yu jer mi je ta literatura bila dostupna najvise i samo sam o tome citao i cijeli zivot gledao i vozio te aute...imao sam 2 lade 1200,karavan i obicnu,i vozio tu rivu na poslu koja je bila 1991. godiste i imala je zupcasti,kao i sve 1300 poslije 1981,a vidjeo sam ih na stotine i dizao haube na njima....
romeomoraprezivjeti wrote:
Stvarno te ne kontam sto si tako tvrdoglav,pa to je nevjerovatno. Ta lada je imala toliko varijacija da i oni iz vaz-a sami ne znaju koliko. Nasa cak nije ni dolazila iz Rusije,vec iz Ukraine. Moja je imala lanac,hóces vjerovati, neces,boli me neka stvar. Bitno je da se ti hvalis ,kako ti znas vise od svih nas.:-S
poslano s moga Sonija Ze:-D
s cim kontas?ja nisam tvrdoglav,vec sam u pravu. mrzim kad me neko ubjedjuje u nesto ,a ja znam da to nije tako i znam da sam u pravu...cuj varijacije....potkrijepio sam ti argumentom iz knjige.sad jos reci da su knjigu garant pisali neki debili koji nemaju pojma, pa da izvucemo zakljucak iz svega toga....ako o cemu znam u zivotu ,to su auti,pogotovo ex-yu jer mi je ta literatura bila dostupna najvise i samo sam o tome citao i cijeli zivot gledao i vozio te aute...imao sam 2 lade 1200,karavan i obicnu,i vozio tu rivu na poslu koja je bila 1991. godiste i imala je zupcasti,kao i sve 1300 poslije 1981,a vidjeo sam ih na stotine i dizao haube na njima....
Potkrijepio si knjigom koja je napisana kod nas,tamo neke 80te,i to stoji,ja ne sporim ,ali znaci li nesto da je ova moja lada imala uputstvo na vijetnamskom,spanskom,arapskom i jos nekim jezicima. Znaci li ti nesto da je moj otac profesionalni vozac preko 40 godina,i da zna razlikovati lanac i remen?!
sorcerer wrote:od 1981 sve 1300 imaju kais ,a natjerao si me da uzmem knjigu pa da ti slikam ,jer o starim autima znam vise nego i ti i tvoj stari kojem su dotezali lanac,a mozda nije imao
ova ima lanac
ova ima kais
ako ja lazem ,knjiga ne laze
Ladilak
Ja znam da je lada 1600 imala lanac, za rivu nemam pojma.
Hoce li nam se javit neko ko je imao problema sa lancem,ili neko ko je mijenjao lanac redovno i koliko je kostalo.
Ja cekam jednog da nam prenese iskustva.
A zupcastog sto se tice vjerujem da smo svi to radili vise puta i znamo kakvi su troskovi oko njeg na kom autu.
Ja znam da sam jednom kod Simanica u servisu na dizalci nasao Fabiu 1.2 sa skinutom glavom, reko' sta je bilo ? Preskocio lanac... Uglavnom, ne znam ciji je bio auto, niti koliko je kostalo, nije me interesovalo...
drndalo wrote:
Da upitam i ja nesto oko lanca, zar nije Skoda na 1.2 motoru imala cestih problema problema bas sa razvodnim lancem koji je znao preskociti i kurzschluss praviti ?
da 1.2 htp ,uglavnom problemi s razvodnim mehanizmom(lanac)
dosta raje je pokušavalo upaliti "na guranje" ovaj motor, to je najčešće dovodilo do havarije, preskoči lanac, sudare se klip i ventil...
p.s. odavno više gluposti nisam pročitao nego na ovoj temi u vezi lanaca, čuj nema velikog servisa na autima sa lancem
Kad rade ovi lancani veliki servis? Prijatelj mi ima Mondea sa lancem i ubi covjek pricom kako ne treba raditi veliki servis.
Posto imam drugove koji servisiraju auta ja sam vidio do sad pa ne znam bar 300 slucajeva preskocio zupcasti remen ili redovnan veliki servis zamjena zupcastog i sve sto ide uz to.
Nisam jos vidio sa lancem probleme,ali eto znaci desi se nekom i to.
Uglavnom ovaj rezultat je za mene debelo na strani lanaca.
rovac13 wrote:Posto imam drugove koji servisiraju auta ja sam vidio do sad pa ne znam bar 300 slucajeva preskocio zupcasti remen ili redovnan veliki servis zamjena zupcastog i sve sto ide uz to.
Nisam jos vidio sa lancem probleme,ali eto znaci desi se nekom i to.
Uglavnom ovaj rezultat je za mene debelo na strani lanaca.
birvaktile imadoh tristaca--tad zupcasti nije postojo-valjda
elem, lanac mi probio nekakvo deklo odem majstoru i on mi zamjeni lanac i lancanike al nije potrefio tacke da upalim šipak auto koje je do tad palilo na pola kljuca sad nece ni naopako dodvedem jarana koji se iz hobija bavio motorima i on odmah skonta u cem je fol i naštima--na bruku i sramotu ovog dundžera koji sebe majstorom zvaše
ovo ''ne mijenja se'' vazi u normalnim zemljama gdje ljudi redovno idu na servis, mijenjaju ulje na vrijeme i sipaju propisana ulja.ovdje kod nas gdje se ulje mijenja kad iscuri ili poslije 30.000 mnogi lanci i lancanici ce biti znatno potroseni .......
muha_sa wrote:birvaktile imadoh tristaca--tad zupcasti nije postojo-valjda
elem, lanac mi probio nekakvo deklo odem majstoru i on mi zamjeni lanac i lancanike al nije potrefio tacke da upalim šipak auto koje je do tad palilo na pola kljuca sad nece ni naopako dodvedem jarana koji se iz hobija bavio motorima i on odmah skonta u cem je fol i naštima--na bruku i sramotu ovog dundžera koji sebe majstorom zvaše
muha_sa wrote:birvaktile imadoh tristaca--tad zupcasti nije postojo-valjda
elem, lanac mi probio nekakvo deklo odem majstoru i on mi zamjeni lanac i lancanike al nije potrefio tacke da upalim šipak auto koje je do tad palilo na pola kljuca sad nece ni naopako dodvedem jarana koji se iz hobija bavio motorima i on odmah skonta u cem je fol i naštima--na bruku i sramotu ovog dundžera koji sebe majstorom zvaše
Je'l plavi jarane?
ma jok, nije ni bordo na žalost
nešto ala slonova kost--ni bjelo nit sivo
lanac se istego i probio deklo--dundžer mi ga ogadio i brzo ga se rješih.
najveci problem lanca je upravo taj što se izdužuje vremenom, odnosno olabavi i moze ostetiti deklo, buduci da je lanac potopljen u motornom ulju tom prilikom motor ostaje bez ulja što dovodi do trajnih posljedica na motor... lanac u većini novih auta se mijenja na 120 do 150 k km pređenih...
Mom drugu na 190D 2.5, pukao lanac, nakon niko ziv ne zna koliko predjenih kilometara, jer mu je sajla brojcanika pukla pa je davno prestao brojati. Uglavnom kvar je kostao 700 KM, sve novo stavljeno, ne znam tacno sta od dijelova. Pored lanca vjerovatno spaneri i ne znam sta jos.