KIseljak12 wrote:Hoces reci da su idztihadom oborili Buharijine hadise (sahih)? Ako ti nije puno problem, mozes li pojasniti, nama fukari (duhovnoj), kako?
Da, Buharija, sveta selefijska krava. Nemo ba na buhariju, moreš odvjere otpast
Da se Allah smiluje buhariji, uložio je veliki trud.
Prvo, od 600 milja hadisa koje je prikupio, u buharijin sahih je uvršteno manje od 3 milje(oni bez ponavljanja)
Drugo, buharija je bio sakupljač, jok mudztehid.
Dakle, njemu je bilo bitno ko kaže, a ne šta kaže.
Treće, mnogi islamski učenjaci su oborili mnoge hadise iz buharije.
Što se tiče aiše, r.a., hadise koji govore o njenim godinama a koje selefije smatraju vjerodostojnim, prenosi hišam, unuk zubejra, r.a. i esme, r.a., aišine sestre tj. kćerke ebu bekra, r.a.
Za hišama se kaže da je bio prenosilac hadisa i da je većinu života proživio u medini a kraj je našao u Iraku.
Hadisi o aišinim godinama su zabilježeni u iraku.
Tu nastaje problem.
Imam malik - učenjak medine, kaže da nije ništa uzimao od hišama dok je ovaj živio u iraku, jer je, po njegovom svjedočenju, hišam posenilio tj. nije znao šta priča.
Toliko o njemu.
Haj da čujemo šta kažu poslanik, s.a.v.s i sama aiša, r.a.
On je poništavao brakove koji su sklopljeni bez pristanka žene. Dakle, po božijem zakonu, nema braka bez pristanka žene.
U tefsiru sure qamar nalazimo da aiša kaže da je u vrijeme objave te sure bila cura. Sura je objavljena 5 godina prije hidzre. Ako se aiša udala godinu po hidzri, kako je mogla biti cura 5 godina prije iste.
Drugo, učenjaci kažu da je njena sestra esma rođena 594/5 a da je aiša 10 godina mlađa.
Dakle, 604/ hidzre 622, brak 623, jednako je osamnaest punih, devetnaesta godina.
zforumas wrote:sekerbay ja pomislih da si ti neki forumas sa finim iskustvom
Možda jesam, neam blage, al vidim da ti nisi. Da jesi, znao bi da se na tebe odnosi dio ispod citata.
Ps.
Da ne bude off.
Ne rekoše mi ateisti šta njihova precizna ateistička nauka kae o starosti zemlje
Je li bi 4, 4,5 il 5 milijardi godina?
il ćemo kazat da je to tu neđe