Antivirus program

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

User avatar
typeOnegative
Posts: 4851
Joined: 06/03/2013 00:31
Location: Winterfell

#351 Re: Antivirus program

Post by typeOnegative »

sedma_7 wrote:jel bolje kupiti antivirus, tj platit regularno za njega, ili koristiti neku besplatnu verziju npr avast?

De ako moze koji savjet, totalni sam laik po pitanju toga.

u zadnje vrijeme, comp mi je totalno poludio, otvara neke stranice koje ne zelim, ne mogu normalno otvoriti neku stranicu da je ne prebaci na neku lijevu - reklamu itd.

intalirala sam add blockere, cccleaner, i evo sad instaliram avast, ali ne znam da li je to dovoljno.

koristim chrome.
potpisujem za ovo sve sto je kolega iznad rekao , nakotilo se tu svakakve gamadi izgleda ,najbolje dignut ponovo windows . jedino sto mi pada na pamet da probas je da instaliras malwarebytes i uradis full scan sistema . Poprilicno je mocan alat , bas sam nedavno imao komp na remontu sa slicnim problemom (nakon otvaranja chromea otvarao je cetiri pet nekih lijevih tabova i stranica ) i uspio sam "iscupati " napast sa njim . Ak to ne upali nema druge nego nova instalacija . sretno
iz Mostara
Posts: 456
Joined: 08/04/2017 17:40

#352 Re: Antivirus program

Post by iz Mostara »

Avast Premier i nema problema :D

Image
User avatar
typeOnegative
Posts: 4851
Joined: 06/03/2013 00:31
Location: Winterfell

#353 Re: Antivirus program

Post by typeOnegative »

Kako mi je avast nekad davno propustio crva koji mi nabi pedesetku prekoračenja na adsl - u ja im više ne vjerujem.. Kaspersky IS sa ebay za šest baksa, ne može bolje :)
User avatar
avaks
Posts: 5657
Joined: 03/03/2013 15:44
Location: Sarajevo-x

#354 Re: Antivirus program

Post by avaks »

A dobar je avast ali ne ovaj krekovani ruski :lol:
iz Mostara
Posts: 456
Joined: 08/04/2017 17:40

#355 Re: Antivirus program

Post by iz Mostara »

avaks wrote:A dobar je avast ali ne ovaj krekovani ruski :lol: