Deferred Rendering
ZIMA EDITOR test scena sa plavim kutijama
Za godinu dana sam implementirao sljedeće sisteme u ZIMA ENGINE:
- Serijalizacija scene ali i asseta poput Mesh, Texture, Material, Shader
- Deferred Rendering
- Entity Component System
- 2D i 3D rendering
- Prefab
- Input
- UI
Ima tu još mnogo manjih stvari ali nema smisla nabrajati sve. Međutim, jedna od najbitnijih stvari koje sam uspio postići sa radom na engineu jeste da svi nabrojani sistemi ne koriste biblioteke (.dll ili lib) drugih autora. Ne ubrajajući DirectX naravno jer je njihov set biblioteka moranje.
Na početku razvoja sam odlučio da jedine "tuđe" biblioteke koje mogu koristiti su one nezamijenjive sa moje strane. Npr. vjerovatno ću morati koristiti Steam biblioteku kako bi igra dobila pristup njihovom API-ju.
Ova odluka traži više posla s moje strane ali imam osjećaj kao da je ogroman teret otklonjen, ne moram više imati posla s besmislenim odlukama koje su pravili drugi programeri.
Trenutno na to do listi za ZIMA ENGINE su mi dva važna sistema: dinamičke sjene i fizički engine (LEDENICA).
ZIMA EDITOR je stabilan i već imam nekoliko scena iz ALT BOSNIA na kojima radim nekoliko mjeseci.
Kada je u pitanju sam razvoj igre ALT BOSNIA, najveći dio ove protekle godine sam proveo u modeliranju i crtanju tekstura.
Svijet igre je, blago rečeno, ogroman.
Danis
Koncept crtež