kravamuzara wrote: ↑24/04/2024 14:09 Znaci kinezi, divno, bas sam neki dan sa morskim raspravljao i nisam znao ko je dobavljac.
FCA je radio sa Magnom (Slovačka), za FCA u saradnji sa Marelli-em, ali to je za Stellantis izgleda bilo skupo.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
kravamuzara wrote: ↑24/04/2024 14:09 Znaci kinezi, divno, bas sam neki dan sa morskim raspravljao i nisam znao ko je dobavljac.
Imam osjecaj da je samo u toj grupaciji vazno ko je sef. Ostale brendove nisam cuo da forsiraju ime glavnog. Za mercovog culi kad je u penziju isao i one zezancije sa bmw-om.ElRe wrote: ↑24/04/2024 12:15Sve u svemu, nakarada
Tavares završava svoj mandat u Stellantisu 2026. Kandidati su Luca De Meo, Antonio Filosa iz Jeepa, Michael Manley, Maxime Picat, Roy Jakobs i Carlos Zarlenga.
Osim De Mea, ostalo je sve North America škola, koja bojim se nije kompatibilna sa evropskim tržištem.
To je gotovo, trajaće još par godina.Seawolf wrote: ↑25/04/2024 12:26 Kako god, po mom nekom viđenju stvari, Alfa Romeo je jedini preostali ozbiljan brend u ovoj Stellantis grupaciji.
Jedini oni još mogu svojim kupcima ponuditi četiri stvarno različita tipa automobila, u tri jasno odvojena segmenta i na tri stvarno različite platforme.
Nije zar da budale iz koncerna planiraju da uskoro odbace, praktično pa nov motor, kakav je 2.0 GME.ElRe wrote: ↑25/04/2024 12:41To je gotovo, trajaće još par godina.Seawolf wrote: ↑25/04/2024 12:26 Kako god, po mom nekom viđenju stvari, Alfa Romeo je jedini preostali ozbiljan brend u ovoj Stellantis grupaciji.
Jedini oni još mogu svojim kupcima ponuditi četiri stvarno različita tipa automobila, u tri jasno odvojena segmenta i na tri stvarno različite platforme.
Stelvio, Giulia, Tonale naredne generacije sve idu na 2 BEV Stellantis platoforme. Tonale će ići na platformi nove 3008ice. Svakako Punto platforma iz 2005. na kojoj je Tonale nije dostojna Alfa Romeo brenda. Prodajne brojke, čak i u Italiji sve govore.
Budućnost 2.0 GME motora u Evropi je upitna, jer se prelazi na 1.6 THP PHEV PSA pogon. Čak i u Sjevernoj Americi.
1.6 Motor će ići u sve nove Stellantis NA modele C i D segmenta, ostalo ide na BEV.Stellantis will invest $99 million into factories in North America to build a new 1.6-liter, four-cylinder turbocharged engine for two, upcoming hybrid models. Production of the powerplant will begin in early 2025.
This engine is based on a powerplant that's currently available from Stellantis brands in Europe. A company spokesperson told us that it was in Peugeot and Citroen vehicles.
smetljiste
Ne, mislim na pravi evropski četvorocilindrični 2.0 turbo benzinac sa preko 200 PS, kakve sam počeo voljeti krajem osamdesetih godina prošlog vijeka.
Ti ljudi su bili blago, koje je kada odu nemoguće nadoknaditi.
imali su i ovi tada na istoku, bilo ih je i sa 250 do 280ps , a bilo je i atmosfere koja je bila 1.6/1.8 150+ ili 2.0 sa preko 200
Ja sam, prije svih, mislio na britanski koji je ugrađivan u Ford Sierra RS Cosworth i na italijanski koji je ugrađivan u Lancia Delta HF integrale 16V.Evolution_IV wrote: ↑25/04/2024 13:22imali su i ovi tada na istoku, bilo ih je i sa 250 do 280ps , a bilo je i atmosfere koja je bila 1.6/1.8 150+ ili 2.0 sa preko 200
sad su neka druga vremena
realno saab je bio skola svima al propade, jer su kupci budale
a dobro to su juriliceSeawolf wrote: ↑25/04/2024 13:52Ja sam, prije svih, mislio na britanski koji je ugrađivan u Ford Sierra RS Cosworth i na italijanski koji je ugrađivan u Lancia Delta HF integrale 16V.Evolution_IV wrote: ↑25/04/2024 13:22imali su i ovi tada na istoku, bilo ih je i sa 250 do 280ps , a bilo je i atmosfere koja je bila 1.6/1.8 150+ ili 2.0 sa preko 200
sad su neka druga vremena
realno saab je bio skola svima al propade, jer su kupci budale
Saab je propao radi GM, koji se ponašao prema Saabu kao i prema Opelu mačehinski.Evolution_IV wrote: ↑25/04/2024 14:34a dobro to su juriliceSeawolf wrote: ↑25/04/2024 13:52Ja sam, prije svih, mislio na britanski koji je ugrađivan u Ford Sierra RS Cosworth i na italijanski koji je ugrađivan u Lancia Delta HF integrale 16V.Evolution_IV wrote: ↑25/04/2024 13:22
imali su i ovi tada na istoku, bilo ih je i sa 250 do 280ps , a bilo je i atmosfere koja je bila 1.6/1.8 150+ ili 2.0 sa preko 200
sad su neka druga vremena
realno saab je bio skola svima al propade, jer su kupci budale
kad kazes 2.0 turbo ja prvo piomislim na saab 900 turbo
Misliš na ovaj motor ....Evolution_IV wrote: ↑25/04/2024 14:34a dobro to su juriliceSeawolf wrote: ↑25/04/2024 13:52Ja sam, prije svih, mislio na britanski koji je ugrađivan u Ford Sierra RS Cosworth i na italijanski koji je ugrađivan u Lancia Delta HF integrale 16V.Evolution_IV wrote: ↑25/04/2024 13:22
imali su i ovi tada na istoku, bilo ih je i sa 250 do 280ps , a bilo je i atmosfere koja je bila 1.6/1.8 150+ ili 2.0 sa preko 200
sad su neka druga vremena
realno saab je bio skola svima al propade, jer su kupci budale
kad kazes 2.0 turbo ja prvo piomislim na saab 900 turbo