agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 154
- Joined: 28/08/2012 13:54
#1 agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Naime vozim audi a3 2.0 tdi iz 2003 godine i pocela mi se paliti lampica greske na motoru,kad skopcam na dijagnostiku prijavljuje povremeno agr/egr kako ga ko zove obrisem vozim malo i opet se malo govance upali,prilikom brisanja najnormalnije se ponisti al se opet pali,da li je rijesenje zamjena agr/egr-a da li pomaze eventualno neko ciscenje posto sam gledao na netu da ljudi ciste taj ventil.hvala unaprijed
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#2 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
skini i ocisti, ima posebnih sredstava za ciscenje istog
-
- Posts: 154
- Joined: 28/08/2012 13:54
#3 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
da li je moguce da se pali sto nije dugo vozen inace stigao je iz austije i gore je najmanje stajao godinu dana,ovdje sam mu zamjenio ulje i filtere i lagano ga vozam dok ga ne upoznam skroz nikakvi gasovi i slBakir1 wrote:skini i ocisti, ima posebnih sredstava za ciscenje istog
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#4 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
moguce da ga je neko pazio i mazio i gore
do kaknja na autoput malo neka prodise pa ces vidjeti sta se desava
do kaknja na autoput malo neka prodise pa ces vidjeti sta se desava
-
- Posts: 154
- Joined: 28/08/2012 13:54
#5 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
pa nakon ciscenja ce dobiti jedan krug po autoputu malo u crveno ))
-
- Posts: 1429
- Joined: 31/10/2008 22:28
#6 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Vjerovatno je moguce jer sam ja sebi kod toyote sam rastavio i ocistio EGR ventil. Kazem vjerovatno jer ne znam kakva je pozicija i oblik kod audija. U ventili se toliko nakupilo čađi i katrana iz goriva da to haos. Vrlo jednostavno očistio, oprao i ko nov.
Evo ti slike prije i poslije čišćenja.
Evo ti slike prije i poslije čišćenja.
- hogar strasni
- Posts: 165
- Joined: 27/11/2009 16:24
#7 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
cujem da isti taj EGR ventil raja blokiraju, mahom taxisti ,razlog da se motor ne zapušuje odnosno da bolje diše, samim tim duze traje, pa sam isti postupak i ja namjerio uradit vec na iducem servisu.
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#8 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Ima li razlike u voznji ?Wind wrote:Vjerovatno je moguce jer sam ja sebi kod toyote sam rastavio i ocistio EGR ventil. Kazem vjerovatno jer ne znam kakva je pozicija i oblik kod audija. U ventili se toliko nakupilo čađi i katrana iz goriva da to haos. Vrlo jednostavno očistio, oprao i ko nov.
ne znam sta je ovo pa zato pitam.
-
- Posts: 154
- Joined: 28/08/2012 13:54
#9 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
ma govance malo sinoc sam ja pokusavao da skinem al motor vruc pa nisam nista mogao da uradim danas abd ce on dobiti svoje!!!
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#10 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Ako cujes da raja nesto masovno radi, posebno taxisti, onda je obicno ciganija (bez ikakve namjere da vrijedjam sunarodnike Derve Sejdica) u pitanju... Pravi razlog je sto nece da plate novi, cak ni ciscenje starog, cak ni ruke da uprljaju da sami ociste svoj kao na gornjem primjeru... Rezultat ? Njihovi bajni (najcesce) TDI-ji jos vise prljavstine izbacuju, da je mi svi (pa i oni sami) disemo, ukljucujuci i djecu...hogar strasni wrote:cujem da isti taj EGR ventil raja blokiraju, mahom taxisti ,razlog da se motor ne zapušuje odnosno da bolje diše, samim tim duze traje, pa sam isti postupak i ja namjerio uradit vec na iducem servisu.
Dakle, EGR ventil je tu izmisljen (sta ces, glupi svabo pomislio da bi volio da dise cistiji zrak...) da vraca dio izduvnih gasova nazad u motor, da opet malo "dogore", pa da na kraju total prljavstine bude podnosljiviji... Ali ne, sta zna svabo naspram "bosnjinog" uma (bosnjo koristim kao opis stanja uma svih narodnosti na ovim prostorima, ne kao nacionalnu odrednicu), zacepi EGR, da bolje "dise" (u stvari da ga ne gusi EGR ventil koji je prije zacepljen sranjem iz naseg goriva), a nema veze sa direktnom duzinom trajanja motora...
Elem, zbog sebe prvog, pa zbog mene, kad vec vozis turbo-dizela, ne budi "taxista" (vidio sam dvojicu takvih pametnjakovica, koji kada su trebali raditi turbinu na svojim Golf 4 TDI, jednostavno su je izvadili, i rekli:"Jebat ga, sad je SDI", i nastavili da voze...), uprljaj ruke, ocisti EGR ventil, vjerujem da se na web-u moze naci primjera sa slikama, budi sam-svoj-majstor, osjecaces se dobro jer si nesto korisno sam uradio, a i sebe i nas ces manje trovati... I neces na tehnickom opet morati davati "cvaju" da ti stele rezultate izduva, koji nece biti kakvi bi trebali biti...
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#11 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
I zato je kod svakog taksiste light show na tabli, od Enginje checka, preko ABS-a i ASR-a do Airbaga, sve svijetli...
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#12 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
A ja mislio da ljudi vole light-show, nesto se furaju na Techno/Rave/Ostale skalamerije...
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#13 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Na starijim motorima do 2003 godine mozes blokirati EGR bez nekih posljedica. Jednostavno blokiras crijevo koje ti dovodi gasove na EGR ventil i otkacis vakum crijevo koje je zakaceno na membranu koja regulise rad EGR ventila.
Kod novijih motora kao sto je 2.0 TDI (pretpostavljam da je kod tebe u audiju 'BKD' motor) ne mozes raditi blokiranje jer ces automatski fasovati lampicu greske na motoru. Novi motori imaju dodatne senzore koji mjere sav zrak koji je motor usisao te poredi sa ocitanjima na izlazu iz motora (auspuh). Ako senzori uprate razliku (koju mozes izazvati ako blokiras protok gasova do EGR-a) upalit ce ti lampicu i upisati gresku. Na ovim motorima EGR mozes ukinuti samo remapiranjem elektronike motora odnosno, korekcijom mape tako sto ce se "odjaviti" EGR ventil iz mape pa tek onda se radi mehanicka blokada itd....
Moras znati da EGR, pored sto sluzi da smanji emisiju izduvnih gasova, ima i dodatnu korisnu funkciju - pomaze brzem zagrijavanju motora nakon hladnog starta i mirnijem radu
Najbolja varijanta ti je da ga ostavis da radi svoj posao, povremeno ga cistis i sipas provjereno gorivo a jednom u mjesec/dva procepis auto na autoputu...
Kod novijih motora kao sto je 2.0 TDI (pretpostavljam da je kod tebe u audiju 'BKD' motor) ne mozes raditi blokiranje jer ces automatski fasovati lampicu greske na motoru. Novi motori imaju dodatne senzore koji mjere sav zrak koji je motor usisao te poredi sa ocitanjima na izlazu iz motora (auspuh). Ako senzori uprate razliku (koju mozes izazvati ako blokiras protok gasova do EGR-a) upalit ce ti lampicu i upisati gresku. Na ovim motorima EGR mozes ukinuti samo remapiranjem elektronike motora odnosno, korekcijom mape tako sto ce se "odjaviti" EGR ventil iz mape pa tek onda se radi mehanicka blokada itd....
Moras znati da EGR, pored sto sluzi da smanji emisiju izduvnih gasova, ima i dodatnu korisnu funkciju - pomaze brzem zagrijavanju motora nakon hladnog starta i mirnijem radu
Najbolja varijanta ti je da ga ostavis da radi svoj posao, povremeno ga cistis i sipas provjereno gorivo a jednom u mjesec/dva procepis auto na autoputu...
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#14 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Heh, ovo je glupost kakvu odavno nisam cuo...Autu koje je tdi i kojem se izvadi turbina, ne moze ni raditi kako treba, niti funkcionirati normalno, a kamoli biti sdi...drndalo wrote:Elem, zbog sebe prvog, pa zbog mene, kad vec vozis turbo-dizela, ne budi "taxista" (vidio sam dvojicu takvih pametnjakovica, koji kada su trebali raditi turbinu na svojim Golf 4 TDI, jednostavno su je izvadili, i rekli:"Jebat ga, sad je SDI", i nastavili da voze...), uprljaj ruke, ocisti EGR ventil, vjerujem da se na web-u moze naci primjera sa slikama, budi sam-svoj-majstor, osjecaces se dobro jer si nesto korisno sam uradio, a i sebe i nas ces manje trovati... I neces na tehnickom opet morati davati "cvaju" da ti stele rezultate izduva, koji nece biti kakvi bi trebali biti...
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#15 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
E moj Milojce, kakvih sam se ja budalastina od par taxista kroz zadnju deceniju naslusao... Dvije sezone su me ubjedjivali da je moja Pirelli M+S guma u odnosu na njihov Makbel protekt M+S = Slina... 'ta zna Pirelli 'ta je gigant Makbel...
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#16 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Mene je jedan ubjedjivao da je kupovina novih pakni bacanje para, on zna lika koji to, meni se cini nitnuje, nemam pojma, bolje od originalnih...
Ima toga svugje nisu samo taxisti takvi. Nedavno jedan dobije pare od jarana da kupi gume, nove dvije da uzme jer na dvicku su neke prijeratne.. i on ode i kupi dvije polovne, 2005 godina, kaze odlicne, samo budala kupuje nove gume, vidi ovih kakve su...
Ima toga svugje nisu samo taxisti takvi. Nedavno jedan dobije pare od jarana da kupi gume, nove dvije da uzme jer na dvicku su neke prijeratne.. i on ode i kupi dvije polovne, 2005 godina, kaze odlicne, samo budala kupuje nove gume, vidi ovih kakve su...
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#17 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Ifran iz Ferode vec decenijama nituje pakne i lamele, sto nekad zna biti jedino rjesenje kad se potrose...Qler wrote:Mene je jedan ubjedjivao da je kupovina novih pakni bacanje para, on zna lika koji to, meni se cini nitnuje, nemam pojma, bolje od originalnih...
Ima toga svugje nisu samo taxisti takvi. Nedavno jedan dobije pare od jarana da kupi gume, nove dvije da uzme jer na dvicku su neke prijeratne.. i on ode i kupi dvije polovne, 2005 godina, kaze odlicne, samo budala kupuje nove gume, vidi ovih kakve su...
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#18 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
A zamjena novom nije rjesenje?
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#19 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Ako je moguce naci kod nas u prodavnicama.Qler wrote:A zamjena novom nije rjesenje?
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#20 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Ja jos nisam naisao na auto koje kod nas nema plocice i lamelu u prodaji... ali eto, sve je moguce..
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#21 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Probaj naci kod nas naci za bilo kakvu egzotiku, ili kakav youngtimer, da ne kazem oldtimer...Qler wrote:Ja jos nisam naisao na auto koje kod nas nema plocice i lamelu u prodaji... ali eto, sve je moguce..
- ElRe
- Posts: 10849
- Joined: 12/12/2011 11:28
#22 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Ja sam EGR na mojoj Lybri JTD zacepio limom, nikakvu gresku softver ne izbacuje. Motor malo vise dimi kad se jace nagazo, ali nebitno.
Inace uklanjanje EGR na Multijetu kosta oko 400 KM, jer se osim blokiranja samog EGRa mora ukloniti iz softvera.
Inace uklanjanje EGR na Multijetu kosta oko 400 KM, jer se osim blokiranja samog EGRa mora ukloniti iz softvera.
- dottore
- Posts: 1349
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#23 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
na VAG motorima EGR se moze zatvoriti softverski mislim do 90% preko VAG.comesso_sa wrote:Na starijim motorima do 2003 godine mozes blokirati EGR bez nekih posljedica. Jednostavno blokiras crijevo koje ti dovodi gasove na EGR ventil i otkacis vakum crijevo koje je zakaceno na membranu koja regulise rad EGR ventila.
Kod novijih motora kao sto je 2.0 TDI (pretpostavljam da je kod tebe u audiju 'BKD' motor) ne mozes raditi blokiranje jer ces automatski fasovati lampicu greske na motoru. Novi motori imaju dodatne senzore koji mjere sav zrak koji je motor usisao te poredi sa ocitanjima na izlazu iz motora (auspuh). Ako senzori uprate razliku (koju mozes izazvati ako blokiras protok gasova do EGR-a) upalit ce ti lampicu i upisati gresku. Na ovim motorima EGR mozes ukinuti samo remapiranjem elektronike motora odnosno, korekcijom mape tako sto ce se "odjaviti" EGR ventil iz mape pa tek onda se radi mehanicka blokada itd....
Moras znati da EGR, pored sto sluzi da smanji emisiju izduvnih gasova, ima i dodatnu korisnu funkciju - pomaze brzem zagrijavanju motora nakon hladnog starta i mirnijem radu
Najbolja varijanta ti je da ga ostavis da radi svoj posao, povremeno ga cistis i sipas provjereno gorivo a jednom u mjesec/dva procepis auto na autoputu...
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#24 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
ne znam sto bi to neko uklanjo ili blokiro kad jedan forumas stavio slike kako je jednostavno to ocistiti ? :S Ako je tu, onda ima razlog sto je tu i ne pravite se pametniji od ljudi koji prave ta auta./
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#25 Re: agr/egr ventil da li je moguce ciscenje
Imam i radim redovno sa VAG-COM-om i to mozes raditi samo na VAG motorima napravljenim do 2003 god. Na novijim verzijama VAG vozila (npr 2.0 TDI motor o kojem se ovdje i prica) ne mozes. To je potvrdio i RossTech (koji je napravio VAGCOM) na svojoj wiki sekciji za podrskudottore wrote: na VAG motorima EGR se moze zatvoriti softverski mislim do 90% preko VAG.com