AERODROM TUZLA

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
bh.tornjak
Posts: 4574
Joined: 06/03/2011 11:02
Location: medju ovcama

#26 Re: AERODROM TUZLA

Post by bh.tornjak »

shake69 wrote: Dabome da nece za sada nikuda za smijesnu naknadu sto daju. Zasto se ne objavi ta besramna naknada koju oni placaju po putniku? Tu crkavicu vjerovatno ne placaju nikome na dunjaluku a nama ko zadnjoj sirotinji i to - super.
a, mi smo bogati kao Svedjani.... :D

nego sta smo nego zadnja sirotinja....
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#27 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

bh.tornjak wrote:
shake69 wrote: Dabome da nece za sada nikuda za smijesnu naknadu sto daju. Zasto se ne objavi ta besramna naknada koju oni placaju po putniku? Tu crkavicu vjerovatno ne placaju nikome na dunjaluku a nama ko zadnjoj sirotinji i to - super.
a, mi smo bogati kao Svedjani.... :D

nego sta smo nego zadnja sirotinja....
#samokazem
Tuzla Airport je naravno dobra prica, budala bi tvrdila suprotno ali je zanimljivo da su Mahovljani od Laktashenka izvisili zbog jos jadnijeg zahtjeva, navodno su vizerovci trazili i kerozin za dzabaluka, u sto mi je tesko povjerovati.
Ipak, mislim da se moglo bolje zaraditi, ali sve su izgledi da Madjari umiju sa sirotinjom pa su nasi prihvatili prvu ponudu ''samo da dodju a da nije bas dzaba''. Nesto kao Arcelor Mittal!
Last edited by shake69 on 15/05/2017 15:05, edited 1 time in total.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8546
Joined: 15/04/2015 11:26

#28 Re: AERODROM TUZLA

Post by Thorgerson »

Jbmu, ne valja kad klepas takse, a ne valja ni kad das male takse. :-)

Dobro Wizzu, dobro ljudima u i van BiH. Za sitnu lovu mozes obici evropu. I ako se ne uzme na taksama neka lova, indirektno se uzme puno vise. Koliki je promet uopste bio prije Wizz-a? Pa dovoljno je jbt da pola ljudi popije kafu na aerodromu, plati parking, taxi :D ...nek se zaposlilo ljudi na aerodromu i to je nesto...mislim da su koristi puno, puno vece od tih malih taksi koje im se naplate.

Imam jarana koji je prije dolazio jednom godisnje, sada dolazi gotovo pet puta godisnje. Dodje lik za produzeni vikend iz Svedske u BiH. :-D

Jedna lijepa prica, koju ne bi valjalo upropastiti. :thumbup:


Aerodrom Tuzla nije u poziciji da on postavlja neke zahtjeve. To nije cak ni ovaj u Sarajevu. Znaci, neka samo rade, razvijaju se, a mozda dodje i vrijeme za to.
User avatar
stubrijez
Posts: 1070
Joined: 09/11/2012 11:12

#29 Re: AERODROM TUZLA

Post by stubrijez »

Aerodrom je shit kao i glavni airliner koji saobraca (Wizz) ali o tome kasnje.
Ipak je to ogroman uspjeh kad skontas koliki je budzet sarajevskog aerodroma, koliko drzavnih para se gore slijeze to se ne moze porediti.
Tuzlanski radi i kamo srece da neko u vrhu ima razumijevanja pa da se akcenat baci na tuzlanski koji ima daleko bolje predispozicije. U svakom pogledu. Sarajevski je sinonim navrat-nanos projekta koji je postavljen na najbolje od losih mjesta ali je "u Sarajevu". Dva od pet letova koje sam imao u i iz Sarajeva su odgodjeni, jedan zbog magle a drugi put valjda macka pretrcala preko piste sta li... uglavnom nightmare za putnike a posebno pilote.
Da se tuzlanski malo napuca ili bar zgrada da bude kao SA imali bismo iz TZ duplo vise putnika (+Srbija, Hrvatska). Nema od toga nista i ovo je amin imajuci u obzir poznati sarajevski autizam i posebnu odbojnost prema sjeveru BiH, posebno TK.
Wizz air je medjugradski airliner i to se vidi na svemu, ja mislim da onaj avion danas baci 8-9 tura sisa cijeli dan pa sta je ocekivati, nema ciscenja kabine i promjene osoblja. Avioni su neuredni i prljavi a osoblje dosta indolentno necu reci neljubazno, zadnji put sam dozivio da raja unutra pjeva u avionu kao na exkurziji nekad, radna akcija ali neka i toga nek i sirotinja malo proleti Evropom, nismo svi sarajlije da idemo u Tursku i Egipat na odmor sveke godine :-D
Avionom...
User avatar
drndalo
Posts: 22821
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#30 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

A vi kako ste? Osim iracionalnog kompleksa da te Sarajevo mrzi jer si od Tuzle, imas li jos kakvu dijagnozu, strah, patnju?

Imal se odgoja sta svoje kvalitetno pohvaliti, a da se odmah po SA ne sere da ti nesto brani? Nema vidim, pa je pitanje bilo hipoteticko...

O tvojoj aerodromskoj ekspertizi vidljivoj iz svake tvoje misli, mogu samo reci, malo su 2 noge za takvu pamet... Banovicki Univerzitet, odsjek saobracaj, smjer Civilna avijacija? Dopisni.

A vidim i u Budzet se razumijes, mogao bi te Fadil oprosti za Min. Finansija instalirati...
Last edited by drndalo on 15/05/2017 18:31, edited 2 times in total.
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#31 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

Po meni je recept za uspjeh da se dovede neko ko zna upravljati ovakvim stvarima, neki stranac koji cr biti dobro placen... kao sto su Arapi uradili jer znaju da njihovi me znaju voditi ovakve stvari. Prvenstveno mislim na branding, brzinu odvijanja stvar i plabiranje nekih esencijalnih stvari. A vlada TK da se sabere pa da popravi ono sranje sto zovu put prema aerodromu..
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#32 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

drndalo wrote:A vi kako ste? Osim iracionalnog kompleksa da te Sarajevo mrzi jer si od Tuzle, imas li jos kakvu dijagnozu, strah, patnju?

Imal se odgoja sta svoje kvalitetno pohvaliti, a da se odmah po SA ne sere da ti nesto brani? Nema vidim, pa je pitanje bilo hipoteticko...
Stvar je savrseno jasna, od sarajevskog aeroxroma koji je bukvalno sda family company nece niko dopustiti da se tizlanski zaleti sa nekim velikim sredstvima... to je sa svima, i mostar i banja luka a ne samo sa tuzlom. Da li ja mislim da se sarajlice i tuzlaci mrzr? Ne... ali za Sarajlice koji su u SDA.u cijeli svijet je Sarajevo i to je savrseno jasno...
User avatar
drndalo
Posts: 22821
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#33 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

Svaka javna firma kod nas svira kako dirigent kaze... Dirigent je iz SDA... Hebiga... S druge strane, prosli direktor SJJ je bio postavljen od SDPa... I sta je trebao ? Unistavati aerodrom koji vodi da bi TZL, OMO, BNX imali vise prometa?

Tebe sad da postave na to mjesto, tebi bi posao bio da SJJ sto vise zaradi, a ne da prebacujes rodnoj Tuzli. To ima ko bi trebao raditi, i nalazi se u drugim instancama... Zar SDA nije glavna u TZ Kantonu? Time i na TZL aerodromu...?

Ne zaboravimo da 10€ na svakoj SJJ karti ide za razvoj civ.avijacije. Kako BH airlinesa vise nema, ne mislis da je dio para dosao i na TZL? Barem za prilazna svjetla jer je to prava namjena tih sredstava, sigurnost avio prometa.
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#34 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

Kada fino pametujes, BH Airlines? koji prefix nosi? BH? Ko ga unisti? Gdje je novac? Razvoj avijacije i dupeta necijeg.

A u SJJ se godinama pare sljevaju i nisu mrdnuli dupetom, godinama... tek sada kada su skontali da imaju ozbiljnu konkurenciju u Mostaru i u Tuzli, Banja luka je stvarno poseban slucaj retardusa koji takodjer kao SJJ gutaju novac.

Sve je to SDA pajdo moj... pa i ovdje je u Tuzlanskom aerodromu je SDA, koliko se nepismenog kadra zaposlilo iz Banovica, Lukavca, koji ama bas veze nemaju s poslovima na koje su zaposleni, ali kazem prioritet u svim projektima je u Sarajevo, to je jednostavno tako i nema potrebe braniti nesto tako kada je prvo drzava koja to radi i od koje sve to pocinje debilna i dopusta porodicama iz SDA sa bradicama da se ponasaju tako kako se ponasaju.

I uostalom ja bi cak i volio da SJJ vise ulozi, odnosno da stvarno onaj novac koji dobija iskoristi i da napravi cudo, pa sramota je da Skoplje i Pristina imaju vise putnika od SJJ-a a ku.....mo se nekim turizmom i dupetom... Na kraju krajeva, koliko je trebalo da se SJJ poveze sa Briselom??? Pa ja morao 2x presjedati da bi stigao u Brisel, iz Sarajeva za Ljubljanu pa Brisel i povratak Brisel - Zagreb - Sarajevo... sramota.

A kada smo od razvoja avijacije, gdje novac od kontrole neba idu?
User avatar
drndalo
Posts: 22821
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#35 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

Zamolicu te da mi pises argumentovano i smireno, kao sto sam i ja tebi. Strucnjaku prije tebe nisam jer nije zasluzio svojim nastupom.

Po pravilima Eurocontrola i agencija za civ.avijaciju, sve pare od preleta tj. kontrole saobracaja bi morale ici SAMO u povecanje sigurnosti avio saobracaja... I nigdje drugo. Nasi sigurno ponesto svercaju, ali ne mogu puno... Bar ne kako su naucili u Telekomh i Elektroprivredi... Dakle skolovanje ljudi, oprema, zastita. Nav.uredjaji, radari, potraga i spasavanje...

Stalno se provlaci da SJJ dobija neke pare, ja koliko znam oni dobro posluju, nema potrebe za nikakvim parama iz budzeta, sa strane. Oni uplacuju u budzet jer im dosta ostane. Mislim sad ispadam neki advokat SJJ ali to je tako. Kao glavni grad imaju komparativnu prednost da im nije Wizz pod moranje...

SJJ radi godinama relativno pomalo, pretezno iz vlastitih prihoda. Na SJJ sam cesto i stalno je nesto novo, ali pomalo. Mogli su uzeti i kredit od 200 mil. pa vratiti i 80 mil.kamata...
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#36 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

emirolini wrote:Kada fino pametujes, BH Airlines? koji prefix nosi? BH? Ko ga unisti? Gdje je novac? Razvoj avijacije i dupeta necijeg.

A u SJJ se godinama pare sljevaju i nisu mrdnuli dupetom, godinama... tek sada kada su skontali da imaju ozbiljnu konkurenciju u Mostaru i u Tuzli, Banja luka je stvarno poseban slucaj retardusa koji takodjer kao SJJ gutaju novac.

Sve je to SDA pajdo moj... pa i ovdje je u Tuzlanskom aerodromu je SDA, koliko se nepismenog kadra zaposlilo iz Banovica, Lukavca, koji ama bas veze nemaju s poslovima na koje su zaposleni, ali kazem prioritet u svim projektima je u Sarajevo, to je jednostavno tako i nema potrebe braniti nesto tako kada je prvo drzava koja to radi i od koje sve to pocinje debilna i dopusta porodicama iz SDA sa bradicama da se ponasaju tako kako se ponasaju.

I uostalom ja bi cak i volio da SJJ vise ulozi, odnosno da stvarno onaj novac koji dobija iskoristi i da napravi cudo, pa sramota je da Skoplje i Pristina imaju vise putnika od SJJ-a a ku.....mo se nekim turizmom i dupetom... Na kraju krajeva, koliko je trebalo da se SJJ poveze sa Briselom??? Pa ja morao 2x presjedati da bi stigao u Brisel, iz Sarajeva za Ljubljanu pa Brisel i povratak Brisel - Zagreb - Sarajevo... sramota.

A kada smo od razvoja avijacije, gdje novac od kontrole neba idu?
Pises gluposti.
SJJ kao sto ti je Drndalo objasnio ima dovoljan promet da vlada ne mora trositi tvoje poreske pare da subvencionira Wizz. Ne zaboravi da jedini razlog zasto Wizz leti za Tuzlu su subvencije.
Porediti Pristiu i sicno je takodje glupost jer: 1. Kosovo subvencionira daleko vise svoj avio saobracaj da bi se pokazali kao drzava. Ne bas najbolji nacin da se trose pare u jednoj od najneobrazovanijih drzava u Evropi, 2. Kosovo ima vise dijaspore nego stanovnika.
Da bi se neki aerodrom povezao sa drugim aerodrmom mora bti ekonomskom opravdanje. Nasa drzava definitivno trosi pare na raznorazne gluposti, ali to ne znaci da treba da subvencionira nekog prevoznika samo zato da ti ne moras presjedati dva puta.
O BH Airlinesu i SJJ bi se moglo nasiroko, ali treba stvari i objektivno gledati.
User avatar
muha_sa
Posts: 128646
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa

#37 Re: AERODROM TUZLA

Post by muha_sa »

ferratilis wrote:Zivim blizu, u zadnjih par mjeseci mi stalno prelijecu iznad kuce, sto je dobro za aerodrom :D Dosta ljudi se zali da je aerodrom nepristupacan, ali sjedes u Tz na taxi i za 10KM te odvuce do aerodroma. Nadjite mi neki aerodrom do kojeg je jeftinije doci.

Daleko veci problem je neljubaznost osoblja Wizzaira, s tim bi se trebalo prvo pozabavit :-)
zar su neljubazni :? navedi primjer--ako ti nije mrsko
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#38 Re: AERODROM TUZLA

Post by Maraschino »

shake69 wrote: Dabome da nece za sada nikuda za smijesnu naknadu sto daju. Zasto se ne objavi ta besramna naknada koju oni placaju po putniku? Tu crkavicu vjerovatno ne placaju nikome na dunjaluku a nama ko zadnjoj sirotinji i to - super.
Sta si se uhvatio naknade? Neki placaju da im avio kompanije dodju pa opet nece. Sve dok placaju bilo sta, dok se zaposljavaju ljudi, dok svako od toga ima koristi(taksisti, parking, ren-a-car, prodavnice...) ne treba biti pesimista.

Sada imaju dva bazna aviona. Neke destinacije pokrivaju tri puta sedmicno i jos im se isplati. Kada pocnu redukciju letova, opada interes a za sada je dobro i ide na bolje.

Jedini nedostatak je povezanost aerodroma autobusnim saobracajem. Skoro su o tome nadlezni razgovarali. Zasto ne bi pratili dolaske i odlaske aviona i time kupili putnike a ne da te taksista dere za 30-40KM/10 km.

Projekti su gotovi i ove godine ide prosirenje objekta za prihvat putnika.

Ja zadovoljan.
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#39 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

drndalo wrote:Zamolicu te da mi pises argumentovano i smireno, kao sto sam i ja tebi. Strucnjaku prije tebe nisam jer nije zasluzio svojim nastupom.

Po pravilima Eurocontrola i agencija za civ.avijaciju, sve pare od preleta tj. kontrole saobracaja bi morale ici SAMO u povecanje sigurnosti avio saobracaja... I nigdje drugo. Nasi sigurno ponesto svercaju, ali ne mogu puno... Bar ne kako su naucili u Telekomh i Elektroprivredi... Dakle skolovanje ljudi, oprema, zastita. Nav.uredjaji, radari, potraga i spasavanje...

Stalno se provlaci da SJJ dobija neke pare, ja koliko znam oni dobro posluju, nema potrebe za nikakvim parama iz budzeta, sa strane. Oni uplacuju u budzet jer im dosta ostane. Mislim sad ispadam neki advokat SJJ ali to je tako. Kao glavni grad imaju komparativnu prednost da im nije Wizz pod moranje...

SJJ radi godinama relativno pomalo, pretezno iz vlastitih prihoda. Na SJJ sam cesto i stalno je nesto novo, ali pomalo. Mogli su uzeti i kredit od 200 mil. pa vratiti i 80 mil.kamata...
Pardon, izvinjavam se za pretjerivanje, svejedno priznajes da bi se stvari mogle poredati drugacije na SJJ, da je drugi kadar i da se taj novac ulozi. Svaka normalna kompanije od viska novca ima pravo na investicije, SJJ je davno mogao napraviti terminal za niskobudzetne aviokompanije, ali nije... jer njim vladaju nesposobni, politicki podobni. To je moje misljenje, i drzim se toga, svaka tebi cast na pokusaju da argumentujes drugacije. Lijep pozdrav.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#40 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

emirolini wrote:Po meni je recept za uspjeh da se dovede neko ko zna upravljati ovakvim stvarima, neki stranac koji cr biti dobro placen... kao sto su Arapi uradili jer znaju da njihovi me znaju voditi ovakve stvari. Prvenstveno mislim na branding, brzinu odvijanja stvar i plabiranje nekih esencijalnih stvari. A vlada TK da se sabere pa da popravi ono sranje sto zovu put prema aerodromu..
Opet se vracamo na pocetak price o crkavici koju nam daju Madjari. Iako je sjajna prica oko aerodroma nepobitna cinjenica,ne trazi mi se sada link, treba znati da ce tuzlanski kanton ponovo i u 2017 dati fine pare iz budzeta sto znaci da iako ima tako veliki protok putnika tanka je tu nafaka ako je aerodrom jos uvijek finansijski neodrziv i ovisan od poreznih obveznika. Jeste da je zivnuo turizam, manje firmice biljeze dobar rast, rent a car, stanovnistvo okolno, ugostiteljstvo i slicne branse kao taxi prevoz, ali majka mu stara zar jos moraju prositi pare iz budzeta TK da opstanu? Meni je to nevjerovatno.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#41 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

emirolini wrote:
drndalo wrote:Zamolicu te da mi pises argumentovano i smireno, kao sto sam i ja tebi. Strucnjaku prije tebe nisam jer nije zasluzio svojim nastupom.

Po pravilima Eurocontrola i agencija za civ.avijaciju, sve pare od preleta tj. kontrole saobracaja bi morale ici SAMO u povecanje sigurnosti avio saobracaja... I nigdje drugo. Nasi sigurno ponesto svercaju, ali ne mogu puno... Bar ne kako su naucili u Telekomh i Elektroprivredi... Dakle skolovanje ljudi, oprema, zastita. Nav.uredjaji, radari, potraga i spasavanje...

Stalno se provlaci da SJJ dobija neke pare, ja koliko znam oni dobro posluju, nema potrebe za nikakvim parama iz budzeta, sa strane. Oni uplacuju u budzet jer im dosta ostane. Mislim sad ispadam neki advokat SJJ ali to je tako. Kao glavni grad imaju komparativnu prednost da im nije Wizz pod moranje...

SJJ radi godinama relativno pomalo, pretezno iz vlastitih prihoda. Na SJJ sam cesto i stalno je nesto novo, ali pomalo. Mogli su uzeti i kredit od 200 mil. pa vratiti i 80 mil.kamata...
Pardon, izvinjavam se za pretjerivanje, svejedno priznajes da bi se stvari mogle poredati drugacije na SJJ, da je drugi kadar i da se taj novac ulozi. Svaka normalna kompanije od viska novca ima pravo na investicije, SJJ je davno mogao napraviti terminal za niskobudzetne aviokompanije, ali nije... jer njim vladaju nesposobni, politicki podobni. To je moje misljenje, i drzim se toga, svaka tebi cast na pokusaju da argumentujes drugacije. Lijep pozdrav.
Terminal za niskobudzetne kompanije? Sto ej taj terminal drugaciji od bilo kojeg drugog terminala? Na kraju, opet poreski obveznici moraju da subvencioniraju te kompanije. Bolje je taj novac uloziti u pokusaj da se SJJ uvede u CATII nego placati inim komanijama da lete za SJJ.
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#42 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

jefferson wrote:
emirolini wrote:Kada fino pametujes, BH Airlines? koji prefix nosi? BH? Ko ga unisti? Gdje je novac? Razvoj avijacije i dupeta necijeg.

A u SJJ se godinama pare sljevaju i nisu mrdnuli dupetom, godinama... tek sada kada su skontali da imaju ozbiljnu konkurenciju u Mostaru i u Tuzli, Banja luka je stvarno poseban slucaj retardusa koji takodjer kao SJJ gutaju novac.

Sve je to SDA pajdo moj... pa i ovdje je u Tuzlanskom aerodromu je SDA, koliko se nepismenog kadra zaposlilo iz Banovica, Lukavca, koji ama bas veze nemaju s poslovima na koje su zaposleni, ali kazem prioritet u svim projektima je u Sarajevo, to je jednostavno tako i nema potrebe braniti nesto tako kada je prvo drzava koja to radi i od koje sve to pocinje debilna i dopusta porodicama iz SDA sa bradicama da se ponasaju tako kako se ponasaju.

I uostalom ja bi cak i volio da SJJ vise ulozi, odnosno da stvarno onaj novac koji dobija iskoristi i da napravi cudo, pa sramota je da Skoplje i Pristina imaju vise putnika od SJJ-a a ku.....mo se nekim turizmom i dupetom... Na kraju krajeva, koliko je trebalo da se SJJ poveze sa Briselom??? Pa ja morao 2x presjedati da bi stigao u Brisel, iz Sarajeva za Ljubljanu pa Brisel i povratak Brisel - Zagreb - Sarajevo... sramota.

A kada smo od razvoja avijacije, gdje novac od kontrole neba idu?
Pises gluposti.
SJJ kao sto ti je Drndalo objasnio ima dovoljan promet da vlada ne mora trositi tvoje poreske pare da subvencionira Wizz. Ne zaboravi da jedini razlog zasto Wizz leti za Tuzlu su subvencije.
Porediti Pristiu i sicno je takodje glupost jer: 1. Kosovo subvencionira daleko vise svoj avio saobracaj da bi se pokazali kao drzava. Ne bas najbolji nacin da se trose pare u jednoj od najneobrazovanijih drzava u Evropi, 2. Kosovo ima vise dijaspore nego stanovnika.
Da bi se neki aerodrom povezao sa drugim aerodrmom mora bti ekonomskom opravdanje. Nasa drzava definitivno trosi pare na raznorazne gluposti, ali to ne znaci da treba da subvencionira nekog prevoznika samo zato da ti ne moras presjedati dva puta.
O BH Airlinesu i SJJ bi se moglo nasiroko, ali treba stvari i objektivno gledati.
A Skoplje? I treba drzava da trosi novac da ja ne moram presjedati dva puta, ja idem tamo da ostvarim nove poslove koji ce imati za benefit drzavi veci doprinos u vidu poreza i novog zaposljavanja ljudi. Sve ima svoju pozadinu, ali kako je drzava lijena tako su i stanovnici pa se ti cudis sto drzava mora investirati da bi profitirala ??

Jedna stvar koja se da primjetiti jeste da je porast broj dolazaka turista iz Velike Britanije u Tuzlu ( hej u Tuzlu )... pa obidju i Sarajevo i Mostar, i evo gledam na bookingu i na trip advisoru kometare da su odusevljeni i da ce se vratiti, zar to nije benefit za drzavu ??? Halo, pa ti ljudi misle da je ovdje jos rat, jer nema sigurno vijesti o BH e raja u Bosni super ( nije ), nego samo kada se neki vehabija zaleti tamo u Siriji pa evo ga iz Bosne...

Ima puno puno posla i steta je sto aerodrom Tuzla ne radi ono sto bi trebali da ostvare jos bolje rezultate, pa samo su svjetla radili skoro 2 godine...
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#43 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

emirolini wrote:
jefferson wrote:
emirolini wrote:Kada fino pametujes, BH Airlines? koji prefix nosi? BH? Ko ga unisti? Gdje je novac? Razvoj avijacije i dupeta necijeg.

A u SJJ se godinama pare sljevaju i nisu mrdnuli dupetom, godinama... tek sada kada su skontali da imaju ozbiljnu konkurenciju u Mostaru i u Tuzli, Banja luka je stvarno poseban slucaj retardusa koji takodjer kao SJJ gutaju novac.

Sve je to SDA pajdo moj... pa i ovdje je u Tuzlanskom aerodromu je SDA, koliko se nepismenog kadra zaposlilo iz Banovica, Lukavca, koji ama bas veze nemaju s poslovima na koje su zaposleni, ali kazem prioritet u svim projektima je u Sarajevo, to je jednostavno tako i nema potrebe braniti nesto tako kada je prvo drzava koja to radi i od koje sve to pocinje debilna i dopusta porodicama iz SDA sa bradicama da se ponasaju tako kako se ponasaju.

I uostalom ja bi cak i volio da SJJ vise ulozi, odnosno da stvarno onaj novac koji dobija iskoristi i da napravi cudo, pa sramota je da Skoplje i Pristina imaju vise putnika od SJJ-a a ku.....mo se nekim turizmom i dupetom... Na kraju krajeva, koliko je trebalo da se SJJ poveze sa Briselom??? Pa ja morao 2x presjedati da bi stigao u Brisel, iz Sarajeva za Ljubljanu pa Brisel i povratak Brisel - Zagreb - Sarajevo... sramota.

A kada smo od razvoja avijacije, gdje novac od kontrole neba idu?
Pises gluposti.
SJJ kao sto ti je Drndalo objasnio ima dovoljan promet da vlada ne mora trositi tvoje poreske pare da subvencionira Wizz. Ne zaboravi da jedini razlog zasto Wizz leti za Tuzlu su subvencije.
Porediti Pristiu i sicno je takodje glupost jer: 1. Kosovo subvencionira daleko vise svoj avio saobracaj da bi se pokazali kao drzava. Ne bas najbolji nacin da se trose pare u jednoj od najneobrazovanijih drzava u Evropi, 2. Kosovo ima vise dijaspore nego stanovnika.
Da bi se neki aerodrom povezao sa drugim aerodrmom mora bti ekonomskom opravdanje. Nasa drzava definitivno trosi pare na raznorazne gluposti, ali to ne znaci da treba da subvencionira nekog prevoznika samo zato da ti ne moras presjedati dva puta.
O BH Airlinesu i SJJ bi se moglo nasiroko, ali treba stvari i objektivno gledati.
A Skoplje? I treba drzava da trosi novac da ja ne moram presjedati dva puta, ja idem tamo da ostvarim nove poslove koji ce imati za benefit drzavi veci doprinos u vidu poreza i novog zaposljavanja ljudi. Sve ima svoju pozadinu, ali kako je drzava lijena tako su i stanovnici pa se ti cudis sto drzava mora investirati da bi profitirala ??

Jedna stvar koja se da primjetiti jeste da je porast broj dolazaka turista iz Velike Britanije u Tuzlu ( hej u Tuzlu )... pa obidju i Sarajevo i Mostar, i evo gledam na bookingu i na trip advisoru kometare da su odusevljeni i da ce se vratiti, zar to nije benefit za drzavu ??? Halo, pa ti ljudi misle da je ovdje jos rat, jer nema sigurno vijesti o BH e raja u Bosni super ( nije ), nego samo kada se neki vehabija zaleti tamo u Siriji pa evo ga iz Bosne...

Ima puno puno posla i steta je sto aerodrom Tuzla ne radi ono sto bi trebali da ostvare jos bolje rezultate, pa samo su svjetla radili skoro 2 godine...
Tebi drzava treba da trosi poreske pare da ne bi presjedao dva puta? De ti nama reci na kojim si drogama pa da i mi probamo?
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#44 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

jefferson wrote: Tebi drzava treba da trosi poreske pare da ne bi presjedao dva puta? De ti nama reci na kojim si drogama pa da i mi probamo?


koji lik ... ne kontas poentu jelda, i da ti nacrtam opet ne bi shvatio...
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#45 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

emirolini wrote:
jefferson wrote: Tebi drzava treba da trosi poreske pare da ne bi presjedao dva puta? De ti nama reci na kojim si drogama pa da i mi probamo?


koji lik ... ne kontas poentu jelda, i da ti nacrtam opet ne bi shvatio...
Nisi ti jedini koji zaposljava, ima svoj biznis itd.
To sto su ti britanci zalutali u Tuzlu nema veze sa turizmom. U ovoj drzavi ljudi nose zavoje i lijekove u bolnicu, ali tebe mori presjedanje.
Skonto sam ja poentu, samo mi nije jasno da ja koji ne zivim u BiH imam vise smisla a realnost tu nego ti.
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#46 Re: AERODROM TUZLA

Post by Maraschino »

Ne razumijem kome smeta i zasto aerodrom u Tuzli? Ulazi se u ''tanka crevca'' bez ijednog razloga.

Kako god bilo i pod kakvim uslovima je Wizz usao ispalo je dobro za sve.

I ja bi onu zgradu kontrole leta pomjerio tri metra nazad ali ne ide. Tako je kako je.
User avatar
korisnik.1
Posts: 615
Joined: 13/03/2012 18:57

#47 Re: AERODROM TUZLA

Post by korisnik.1 »

Ne shvatam ovu raspravu gdje se u isti koš stavljaju TZL i SJJ, a još manje ne shvatam kakve veze SJJ ima sa Vladom TK koja subvencionira TZL. :? Da ne bi Vlada TK slučajno trebala subv. SJJ? :-)
Ne treba miješati novac od kantona i novac koji Vlada FBiH rasporedi svim svojim aerodromima, pa i ovom budućem u Bihaću :-)
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#48 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

korisnik.1 wrote:Ne shvatam ovu raspravu gdje se u isti koš stavljaju TZL i SJJ, a još manje ne shvatam kakve veze SJJ ima sa Vladom TK koja subvencionira TZL. :? Da ne bi Vlada TK slučajno trebala subv. SJJ? :-)
Ne treba miješati novac od kantona i novac koji Vlada FBiH rasporedi svim svojim aerodromima, pa i ovom budućem u Bihaću :-)
Naravno da vlada TK i SK ne trebaju da se mjesaju sta jedna a sta druga radi.
Ja sam reagovao na onu glupost: konacno za Brisel jer sam morao dva puta presjedati.
Jedno je uvezati region sa nekoliko najznacajnijih destinacija (da bi ljudi mogli presjesti) a drugo je gurati nerentabilne destinacije kao sto dosta aerodroma na balkanu radi.
User avatar
korisnik.1
Posts: 615
Joined: 13/03/2012 18:57

#49 Re: AERODROM TUZLA

Post by korisnik.1 »

jefferson wrote:
korisnik.1 wrote:Ne shvatam ovu raspravu gdje se u isti koš stavljaju TZL i SJJ, a još manje ne shvatam kakve veze SJJ ima sa Vladom TK koja subvencionira TZL. :? Da ne bi Vlada TK slučajno trebala subv. SJJ? :-)
Ne treba miješati novac od kantona i novac koji Vlada FBiH rasporedi svim svojim aerodromima, pa i ovom budućem u Bihaću :-)
Naravno da vlada TK i SK ne trebaju da se mjesaju sta jedna a sta druga radi.
Ja sam reagovao na onu glupost: konacno za Brisel jer sam morao dva puta presjedati.
Jedno je uvezati region sa nekoliko najznacajnijih destinacija (da bi ljudi mogli presjesti) a drugo je gurati nerentabilne destinacije kao sto dosta aerodroma na balkanu radi.
Ne bih da komentarišem nešto od prije što se toga tiče, iznijeću svoje mišljenje.
Wizz treba gurati subvencijama dok TZL ne postane samoodrživ, kako se sjećam to se očekuje krajem 2017. Gledajući statistiku popunjenosti, nema promašene linije. Čak i ova za London iznenađuje.
Kada bi uletio Ryanair kao u Nišu, pa da se nadmeću. E to bi bilo :izet:
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#50 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

jefferson wrote:
emirolini wrote:
jefferson wrote: Tebi drzava treba da trosi poreske pare da ne bi presjedao dva puta? De ti nama reci na kojim si drogama pa da i mi probamo?


koji lik ... ne kontas poentu jelda, i da ti nacrtam opet ne bi shvatio...
Nisi ti jedini koji zaposljava, ima svoj biznis itd.
To sto su ti britanci zalutali u Tuzlu nema veze sa turizmom. U ovoj drzavi ljudi nose zavoje i lijekove u bolnicu, ali tebe mori presjedanje.
Skonto sam ja poentu, samo mi nije jasno da ja koji ne zivim u BiH imam vise smisla a realnost tu nego ti.
Aham, sve skontao. Auf vider sehn... a to zavoji i ostalo itekako ima smisla sa SJJ i sa aerodromima i sa turizmom i sa svim sto nema logike...
Post Reply