Jbmu, ne valja kad klepas takse, a ne valja ni kad das male takse.
Dobro Wizzu, dobro ljudima u i van BiH. Za sitnu lovu mozes obici evropu. I ako se ne uzme na taksama neka lova, indirektno se uzme puno vise. Koliki je promet uopste bio prije Wizz-a? Pa dovoljno je jbt da pola ljudi popije kafu na aerodromu, plati parking, taxi
...nek se zaposlilo ljudi na aerodromu i to je nesto...mislim da su koristi puno, puno vece od tih malih taksi koje im se naplate.
Imam jarana koji je prije dolazio jednom godisnje, sada dolazi gotovo pet puta godisnje. Dodje lik za produzeni vikend iz Svedske u BiH.
Jedna lijepa prica, koju ne bi valjalo upropastiti.
Aerodrom Tuzla nije u poziciji da on postavlja neke zahtjeve. To nije cak ni ovaj u Sarajevu. Znaci, neka samo rade, razvijaju se, a mozda dodje i vrijeme za to.