AERODROM TUZLA

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#176 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

Opet pises o kategorizaciji aerodroma prema opremljenosti sa uredjajima za instrumentalno letenje i govoris da sam rekao sto nisam. Ako se vec drzis propisa onda shvati, ne kategorisu se aerodromi vec poletno-sletne staze. ILS oprema za CAT I, bez obzira na proizvodjaca i na kojem aerodromu je instalirana, mora imati iste tehnicke parametre.
Glavna poletno sletna staza na Aerodromu Tuzla sa oznakom R09 NIJE u categoriji CAT I jer nije opremljena propisanim prilaznim svjetlima.
Oprema za instrumentalno letenje (ILS) koja opsluzuje navedenu pistu je u kategoriji CAT I i prilaz do konačne odluke o nastavku slijetanja ili odustajanju radi se na posve isti nacin kao i na svim drugim aerodromima koji imaju ILS u kategoriji CAT I.
Da li je to tesko shvatiti? Ili ces nastaviti s pricom iz koje proizilazi da piloti po mraku traze neke vizuelne orjentire da pronadju aerodrom.
Sto se tice vizuelnog prilaza, on kao takav uopste nije sporan. Piloti koji dobro poznaju aerodrom, da bi ustedili koju minutu i gorivo, u uslovima dobre vidljivosti odradjuju vizuelni prilaz, naravno, ako im to kontrola leta dozvoli.
I na kraju, ono sto je posebno zanimljivo kod instrumentalnog prilaza u kategorij CAT I, on se UVIJEK zavrsava vizuelnim prilazom od visine odluke koja za CAT I iznosi 60 metara. Kod poletno sletne staze R09, zbog nepropisne rasvjete, visina odluke je oko 70 metara i to je sva razlika u odnosu na poletno sletne staze koje imaju regularnu kategoriju CAT I.
Naravno da nije tesko shavtiti. Medjutim kako ti izgleda prosirujes vidike izmedju dva posta, ne zaboravi gdje je krenula diskusija: "isto kao i na svim drugim aerodromima koji imaju ILS uređaje."
"Takva kombinacija ne postoji?" A u ovom postu postoji jel? Sta ti je Google jbt.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#177 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

Jao prepiske! :run:
Nego, ovdje se pojavile dvije tvrdnje naizgled upucenijih ljudi u zbivanja na MAT u vezi tacne takse koju placa Wizzair aerodromu.
Je li 3 ili 5 eura po putniku?
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#178 Re: AERODROM TUZLA

Post by Maraschino »

Vlada F BiH prebacila 2 miliona KM za JP Aerodrom Bihać
Ovo je bacanje para.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8546
Joined: 15/04/2015 11:26

#179 Re: AERODROM TUZLA

Post by Thorgerson »

Ko zna mozda vlada ima plan da Krajinu poveze sa ostatkom Bosne preko avio saobracaja, kad nisu u stanju ljudima normalan put napravit. :D
User avatar
drndalo
Posts: 22821
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#180 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

Thorgerson wrote:Ko zna mozda vlada ima plan da Krajinu poveze sa ostatkom Bosne preko avio saobracaja, kad nisu u stanju ljudima normalan put napravit. :D
Jarane ti si za Nadrealista... Cuj Vlada (nasa) ima plan...?! :pipi:
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#181 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

Novaliceva vlada dala po dva miliona KM mostarskom i tuzlanskom aerodromu. Je li to sada znaci da bi prosirena pristanisna zgrada na MAT mogla biti ove ili naredne godine?
User avatar
drndalo
Posts: 22821
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#182 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

Koliko procitah, dali su i za Bihac...

To ne znaci nista puno, ne moze se napraviti to za 2 mil...
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#183 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

Baska je Bihac, iako je to tek ispunjenje predizbornih obecanja SDA.
Za Tuzlu sam pitao jer je objavljeno da je sam MAT digao kredit od dva miliona, pa kontam da je s ova dva miliona od FBiH valjda to ta finansijska konstrukcija da se radi pristanisna zgrada.
User avatar
bh.tornjak
Posts: 4574
Joined: 06/03/2011 11:02
Location: medju ovcama

#184 Re: AERODROM TUZLA

Post by bh.tornjak »

kolega @Strasni Hogar, koji je ovo let:

Freebird Airlines

Antalya FHY821 Sletio u 08:53
Antalya FHY822 Planirano pol. u 10:25

cini mi se da se radi o sezonskom letu.
Mohamad Sissoko
Posts: 2421
Joined: 27/10/2009 22:48

#185 Re: AERODROM TUZLA

Post by Mohamad Sissoko »

Goldentours ljetovanje ti je to. :)
User avatar
drndalo
Posts: 22821
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#186 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

Charter za Tursku...
User avatar
bh.tornjak
Posts: 4574
Joined: 06/03/2011 11:02
Location: medju ovcama

#187 Re: AERODROM TUZLA

Post by bh.tornjak »

Na Međunarodni aerodrom Tuzla sletio milioniti putnik

https://www.klix.ba/biznis/privreda/na- ... /170614095


:bih: :bih: :bih:
User avatar
bh.tornjak
Posts: 4574
Joined: 06/03/2011 11:02
Location: medju ovcama

#188 Re: AERODROM TUZLA

Post by bh.tornjak »

Aerodrom Tuzla obara sve rekorde.... :bih: :bih: :bih:

Image

za osam mjeseci otpremljeno 353.852 putnika....sto je za 42.454 putnika vise neko u cijeloj 2016. godini...
prezimenko
Posts: 301
Joined: 26/12/2009 17:30

#189 Re: AERODROM TUZLA

Post by prezimenko »

bh.tornjak wrote:Aerodrom Tuzla obara sve rekorde.... :bih: :bih: :bih:

Image

za osam mjeseci otpremljeno 353.852 putnika....sto je za 42.454 putnika vise neko u cijeloj 2016. godini...
da su se prije sjetili uvesti prevoz do drugih gradova prije bi porastao. Jos da hoce bus do grada uvesti umjesto taxia kao Sarajevo mozda bi i koji turist dosao u grad al kad ljudi podlijezu lobiju "sirovine".
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#190 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

bh.tornjak wrote:Aerodrom Tuzla obara sve rekorde.... :bih: :bih: :bih:

Image

za osam mjeseci otpremljeno 353.852 putnika....sto je za 42.454 putnika vise neko u cijeloj 2016. godini...
Kad samo skontas da je vecina tih putnika prije isla preko BGD i ZAG, muka ti dodje.
User avatar
drndalo
Posts: 22821
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#191 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

Velika vecina tih putnika ranije nije isla avionom, nego autobusom, kombijem, autom, ili nikako...

I medju njima takodjer ima pristojan broj ljudi iz inostranstva, tj. blize okoline, kojima TZL nije daleko i isplati im se letiti zbog cijene... Tipa Osijek, Sremska Mitrovica, Vinkovci, Vukovar...
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#192 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

Zna li iko gdje je zapelo oko pocetka rekonstrukcije putnickog terminala? Negdje sam vidio kako nadlezno ministarstvo koci proceduru sto mi smrdi na IMT relacije.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#193 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

Dobro,fala, nadjoh ja...

"Potpisivanjem ugovora u ponedjeljak počeli su i konkretne aktivnosti na rekontrukciji terminalne zgrade Međunarodnog aerodroma Tuzla.

Vrijednost ugovora o izvođenju radova na realizaciji faze I projekta rekonstrukcije i dogradnje putničkog terminala kojeg su potpisali direktor aerodroma Rifat Karasalihović i direktor kompanije Džena iz Gradačca Sakib Sinanović iznosi 1.706.689 KM - piše Indikator.ba.

Kako je istaknuto, faza I podrazumijeva izvođenje radova na zračnoj strani aerodromske zgrade s ciljem proširenja odlazećeg i dolazećeg gejta, te sortirnice prtljaga.

Planirano je da pripremne aktivnosti za izvođenje radova počnu u srijedu 27. septembra 2017. Ovim se započinje projekat koji je najavljen početkom ove godine, a čiji je konačni cilj povećanje kapaciteta tuzlanske zračne luke, kako bi u potpunosti mogla odgovoriti potrebama s kojim se Međunarodni aerodrom Tuzla već susreće.
User avatar
seln
Posts: 23262
Joined: 06/02/2007 13:57
Location: FORGET? HELL!

#194 Re: AERODROM TUZLA

Post by seln »

Sta je sa prilaznim osvjetljenjem? Dokle ce se zbog magle letovi preusmjeravati za Beograd ili Sarajevo?
Kada ce biti moguci nocni letovi?
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#195 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

Za izbore...
User avatar
drndalo
Posts: 22821
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#196 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

seln wrote:Sta je sa prilaznim osvjetljenjem? Dokle ce se zbog magle letovi preusmjeravati za Beograd ili Sarajevo?
Kada ce biti moguci nocni letovi?
Dokle ne bude odgovarajuce kategorije...

Gdje ce se preusmueravati odredjuje kompanija i pilot u planu leta, prema potrebama i mogucnostima kompanije...
User avatar
bh.tornjak
Posts: 4574
Joined: 06/03/2011 11:02
Location: medju ovcama

#197 Re: AERODROM TUZLA

Post by bh.tornjak »

u septembru preko Tz aerodroma prevezeno 52.816 putnika....sto je za 25.023 putnika vise nego u istom mjesecu 2016. :bih:

za devet mjeseci preko Tulanskog aerodroma prevezeno 406.668 putnika sto je za 95.270 putnika vise nego u cijeloj 2016. :bih:


Image
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#198 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

Pravosnažnom presudom Kantonalnog suda u Tuzli bivši direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Esed Mujačić bit će vraćen na ovu poziciju.
Rifet Karasalihović će biti smijenjen s pozicije direktora tuzlanskog aerodroma s obzirom na to da je pravosnažnom presudom Kantonalnog suda u Tuzli dokazano da je ekspertna Vlada Tuzlanskog kantona (TK), koja je imenovana 2014. godine nakon masovnih demonstracija, na čelu s tadašnjim premijerom Bahrijom Umihanićem nezakonito smijenila Eseda Mujačića.

"Kroz sudsku presudu je dokazano da sam nezakonito smijenjen. Tada je Nadzorni odbor Međunarodnog aerodroma Tuzla na vanrednoj sjednici mene smijenio bez ikakvog razloga, iako su svi izvještaji bili pozitivni. Na ovakav način su željeli vjerovatno pokazati svoju moć i snagu, računajući da im niko ništa ne može i da se sud neće upuštati u ovakve presude", kazao je Mujačić za Klix.ba. :shock:
Sta je ovo sada? :?
User avatar
bh.tornjak
Posts: 4574
Joined: 06/03/2011 11:02
Location: medju ovcama

#199 Re: AERODROM TUZLA

Post by bh.tornjak »

Image
respekt :thumbup: :thumbup: :thumbup:
User avatar
atheist
Posts: 190
Joined: 11/07/2006 16:46

#200 Re: AERODROM TUZLA

Post by atheist »

Aerodrom trenutno izgleda kao autobuska stanica u Gornjem Vakufu. Već na samom ulazu te improvizirane parking rampe i lanci su odlična slika onog šta putnika čeka u samoj aerodromskoj zgradi.

Na odlaznom terminalu moje iskustvo je pozitivno što se tiče osoblja. Engleski im je dobar (ispred mene je bio stranac i lijepo su ga primili), a i trude se da sve obave što brže i efektnije. Ono što je problematično su sami putnici. Iako svi imaju rezervirana sjedišta iz nekoga razloga svi se guraju da prvi dođu do sigurnosne kontrole, a zatim i do samog aviona. Pravila uopšte ne poštuju i iako im je nacrtano prilično efektno šta je dozvoljeno imati na sigurnosnoj kontroli, a šta ne, nemali broj njih na traci vadi dvolitarske kole ili kiseljake. Da je u pitanju i najsavršeniji aerodrom na svijetu, uzalud, kada su putnici u najmanju ruku primitivni.

Free Shop je siromašan, a radnice nezainteresovane da kupcima prezentiraju nešto i na sva pitanja se prilično snebivaju. Vlasnik bi očito trebao imati dva radnika, jedan koji će biti zadužen za kasu, a drugi za kupce, međutim u takvim uslovima, to je ravno utopiji. I ova koja radi, sigurno je tu 20 sati dnevno za 500 maraka.

Dolazak na aerodrom je s druge strane puno gori nego odlazak. Iz nekog razloga svi skaču na noge čim avion dotakne pistu i svi hoće da baš oni izađu prvi iz aviona. Nije mi jasno jel mi fakat ne poštujemo nijedan jedini zakon i pravilo na svijetu i jesmo li stvarno toliki anarhisti ili samo primitivni? U svakom slučaju pasoška kontrola na ulazu u zgradu se sastoji od dvije kutije iznad kojih vise modema, komada dva i sijaset mrežnih kablova. Mislio sam pitati policajce je li to improvizirano nešto, ali nisam uspio od njihovih izraza. A izrazi na licu su im otprilike kao da se ulazi u Aušvic, a ne u jednu državu. Kockaste tupe glave koje te gledaju s prezirom kao da si eto baš ti kriv što oni sjede tu i primaju 900 maraka za taj rad preko klinca.

Nakon pasoške kontrole se stupa u jednu oveću memljivu sobu punu vlage i prilično prljavu. U jednom zidu je rupa zagrađena daskama (!), a prljavi papir na istom zidu ukazuje da se radi o mjestu za prijem prtljage. Već nakon par minuta dolazi tu par radnika koji žurno te daske sklanjaju i slažu torbe sa obje strane zida. Naravno, krkljanac koji nastane izgleda kao da se dijele džabe ključevi od novih Mercedesa. Ama baš svi hoće da ama baš prvi uzmu torbu i izađu. A prilikom izlaska iz te sobe, sa obje strane su postavljene dvije školske klupe koje služe za carinski pregled. Carinski službenik tu prstom (!) upire u ljude da svoje torbe polože i otvore. Sve za Aušvic izrazom lica.

Izlaskom iz zgrade već na ulazu je poredano 50-tak ljudi i žena koji ti pušu razne cigarete u nos. Niko se valjda nije sjetio da pušačka zona bude 15-20 metara od ulaza.

Suma summarum, moje mišljenje je da ni investicije neće puno promjeniti sam izgled i funkciju aerodroma. Ne očekujem da to Preko noći bude Berlin ili Pariz, ali generalno, ne zna se ko je tu gori, putnici ili radnici. Čini mi se da jedni drugi motiviraju da budu što gori i da svaki odlazak i polazak bude sveopšti krkljanac gdje su svi nadrkani i namrgođeni. Ne znam ništa o trenutnom menadžmentu aerodroma, ali siguran sam da je stranački i a da se putničkim saobraćajem nema ništa srodno. Jedina promjena je moguća postavljanjem profesionalnog menadžmenta te carinskih radnika koji su prošli kurs ljubaznosti.
Post Reply