Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jesil se obracao aerodromu da ti dostave dokumenta? Pretpostavljam da nisi.
Izvoli obrati se i Vladi TK, pitaj i njih do kad misle finansirati aerodrom. Spominjo si i Ditu, izvoli ih pitat sto su dozvoli da dita, hak, konjuh, krivaja, aida itd propadnu. I tu su slupani poreski novci a poreske obveznike nije niko pitao za to.
Tu su isli poreski novci da se pokrije nekoliko stotina ljudi, a ovamo je problem sto je poreski novac omogucio prevoz vise stotina hiljada ljudi.
Eto reci nesto o tome posto tebe interesuje samo to sto ce se trosit novci poreskih obveznika.
Ako dodje jos pet kompanija koje posluju na istom principu kao Wizz, naravno da ce dobiti.
Ovo je forumska diskusija, i ne pada mi na pamet konktatirati TK. Dosta sam zivaca davno izgubio u toj igri oko BH Airlinesa.
SUbvencionirai Ditu je jedno, a drugo madjarsku komapniju, sa americkim kapitalom. U prvom slucaju pare se trose bar ovdje, u drugom slucaju sve ide vani.
Doduse, mozda bi bilo i bolje da TZL ne psotane profitabilan, jer ako psotane, isisa ce mu krv ove patriote za cas.
Pa zasto onda trazis da ti neko predstavi plan rada i strategiju ovdje na forumu? Valjda trebas prvo pitati ljude koji su zaduzeni za to a ne nekoga na forumu. Valjda je relevantnije dobiti odgovor na trazena pitanja od nadlezne institucije, a ne od nekoga sa foruma?
Kakve veze ima sto je Wizz strana firma a ove domaca? Sam si reko da ne treba bacati pare poreskih obveznika u nedogled. Zasto da ja placam nekome uvezivanje radnog staza i sl.
Koliko sam ja upoznat Vlada TK se obavezala da neće povećavati nikakve aerodromske takse Wizz-u do 2020.godine, nije bilo govora o nikakvom plaćanju Wizz-u da uspostavi letove sa TZL. Dodatni zahtjev Wizz-a je bio da se izgrade prilazna svjetla na aerodromu. Prije dolaska Wizz-a Vlada TK je "upumpala" 10-15 miliona maraka u JP Aerodrom Tuzla, također je bila garant za neki kredit aerodromu. Nakon toga je Vlada sufinansirala izgradnju prilaznih svjetala na aerodromu. Da li Vlada TK i dalje prebacuje novac na račun aerodroma nisam siguran, ali pretpostavljam da prebacuje neku svotu na godišnjem nivou jer se zaposlilo dosta novih ljudi na aerodromu. Problem tuzlanskog aerodroma bi mogao nastati ako nastave sa dodatnim zaduživanjem i izgradnjom infrastrukture, a Wizz se odluči povući nakon 2020. godine. Nažalost na aerodromu niko o tome trenutno ne razmišlja.
Da bi TZL postao konkurencija SJJ trebalo bi izgraditi koji kilometar autoputa ili brze ceste na TK. Zatim elektrifikacija i modernizacija pruge od Doboja preko Lukavca, dalje prema Tuzli i prema Zvorniku, a na Dubravama izgradnja intermodalnog terminala. Ako ne na Dubravama onda negdje na Šićkom.
Kad ste toliko navalili koliko se para daje tuzlanskom aerodromu, trebalo bi se zapitati koliko se para daje mostarskom i banjalučkom aerodromu.
MrNobody wrote:Koliko sam ja upoznat Vlada TK se obavezala da neće povećavati nikakve aerodromske takse Wizz-u do 2020.godine, nije bilo govora o nikakvom plaćanju Wizz-u da uspostavi letove sa TZL. Dodatni zahtjev Wizz-a je bio da se izgrade prilazna svjetla na aerodromu. Prije dolaska Wizz-a Vlada TK je "upumpala" 10-15 miliona maraka u JP Aerodrom Tuzla, također je bila garant za neki kredit aerodromu. Nakon toga je Vlada sufinansirala izgradnju prilaznih svjetala na aerodromu. Da li Vlada TK i dalje prebacuje novac na račun aerodroma nisam siguran, ali pretpostavljam da prebacuje neku svotu na godišnjem nivou jer se zaposlilo dosta novih ljudi na aerodromu. Problem tuzlanskog aerodroma bi mogao nastati ako nastave sa dodatnim zaduživanjem i izgradnjom infrastrukture, a Wizz se odluči povući nakon 2020. godine. Nažalost na aerodromu niko o tome trenutno ne razmišlja.
Da bi TZL postao konkurencija SJJ trebalo bi izgraditi koji kilometar autoputa ili brze ceste na TK. Zatim elektrifikacija i modernizacija pruge od Doboja preko Lukavca, dalje prema Tuzli i prema Zvorniku, a na Dubravama izgradnja intermodalnog terminala. Ako ne na Dubravama onda negdje na Šićkom.
Kad ste toliko navalili koliko se para daje tuzlanskom aerodromu, trebalo bi se zapitati koliko se para daje mostarskom i banjalučkom aerodromu.
Tek je sesta stranica teme, zar nisi procitao nista prije?
Napisao sam 1.6 miliona KM je godisnja transa Vlade TK za Aerodrom Tuzla, i naravno jos uvijek se prebacuje s nadom da ce aerodrom naredne godine biti samoodrziv. Sve je ovo provjerljivo u dostupnim izvorima, ali izgleda moram se zvati korisnik da bi se to znalo i prihvatilo ovdje.
Jesil se obracao aerodromu da ti dostave dokumenta? Pretpostavljam da nisi.
Izvoli obrati se i Vladi TK, pitaj i njih do kad misle finansirati aerodrom. Spominjo si i Ditu, izvoli ih pitat sto su dozvoli da dita, hak, konjuh, krivaja, aida itd propadnu. I tu su slupani poreski novci a poreske obveznike nije niko pitao za to.
Tu su isli poreski novci da se pokrije nekoliko stotina ljudi, a ovamo je problem sto je poreski novac omogucio prevoz vise stotina hiljada ljudi.
Eto reci nesto o tome posto tebe interesuje samo to sto ce se trosit novci poreskih obveznika.
Ako dodje jos pet kompanija koje posluju na istom principu kao Wizz, naravno da ce dobiti.
Ovo je forumska diskusija, i ne pada mi na pamet konktatirati TK. Dosta sam zivaca davno izgubio u toj igri oko BH Airlinesa.
SUbvencionirai Ditu je jedno, a drugo madjarsku komapniju, sa americkim kapitalom. U prvom slucaju pare se trose bar ovdje, u drugom slucaju sve ide vani.
Doduse, mozda bi bilo i bolje da TZL ne psotane profitabilan, jer ako psotane, isisa ce mu krv ove patriote za cas.
Pa zasto onda trazis da ti neko predstavi plan rada i strategiju ovdje na forumu? Valjda trebas prvo pitati ljude koji su zaduzeni za to a ne nekoga na forumu. Valjda je relevantnije dobiti odgovor na trazena pitanja od nadlezne institucije, a ne od nekoga sa foruma?
Kakve veze ima sto je Wizz strana firma a ove domaca? Sam si reko da ne treba bacati pare poreskih obveznika u nedogled. Zasto da ja placam nekome uvezivanje radnog staza i sl.
MrNobody wrote:Koliko sam ja upoznat Vlada TK se obavezala da neće povećavati nikakve aerodromske takse Wizz-u do 2020.godine, nije bilo govora o nikakvom plaćanju Wizz-u da uspostavi letove sa TZL. Dodatni zahtjev Wizz-a je bio da se izgrade prilazna svjetla na aerodromu. Prije dolaska Wizz-a Vlada TK je "upumpala" 10-15 miliona maraka u JP Aerodrom Tuzla, također je bila garant za neki kredit aerodromu. Nakon toga je Vlada sufinansirala izgradnju prilaznih svjetala na aerodromu. Da li Vlada TK i dalje prebacuje novac na račun aerodroma nisam siguran, ali pretpostavljam da prebacuje neku svotu na godišnjem nivou jer se zaposlilo dosta novih ljudi na aerodromu. Problem tuzlanskog aerodroma bi mogao nastati ako nastave sa dodatnim zaduživanjem i izgradnjom infrastrukture, a Wizz se odluči povući nakon 2020. godine. Nažalost na aerodromu niko o tome trenutno ne razmišlja.
Da bi TZL postao konkurencija SJJ trebalo bi izgraditi koji kilometar autoputa ili brze ceste na TK. Zatim elektrifikacija i modernizacija pruge od Doboja preko Lukavca, dalje prema Tuzli i prema Zvorniku, a na Dubravama izgradnja intermodalnog terminala. Ako ne na Dubravama onda negdje na Šićkom.
Kad ste toliko navalili koliko se para daje tuzlanskom aerodromu, trebalo bi se zapitati koliko se para daje mostarskom i banjalučkom aerodromu.
Tek je sesta stranica teme, zar nisi procitao nista prije?
Napisao sam 1.6 miliona KM je godisnja transa Vlade TK za Aerodrom Tuzla, i naravno jos uvijek se prebacuje s nadom da ce aerodrom naredne godine biti samoodrziv. Sve je ovo provjerljivo u dostupnim izvorima, ali izgleda moram se zvati korisnik da bi se to znalo i prihvatilo ovdje.
Niko ne osporava to što si napisao, kažem da nisam siguran koliko im Vlada TK prebacuje na račun godišnje. Kao što si negdje napisao bilo bi bolje da mogu taj novac usmjeriti na razvoj a ne na plate zaposlenih. Bilo bi dobro kada bi neki novinar napravio malo istraživanje pa uporedio naša 4 aerodroma sa podacima: koliko im Vlade kantona i Vlada FBiH daju novca, na šta troše taj novac, koliko putnika preveze koji aerodrom, koliko zaposlenih ima na kojem aerodromu i slično.
MrNobody wrote:Koliko sam ja upoznat Vlada TK se obavezala da neće povećavati nikakve aerodromske takse Wizz-u do 2020.godine, nije bilo govora o nikakvom plaćanju Wizz-u da uspostavi letove sa TZL. Dodatni zahtjev Wizz-a je bio da se izgrade prilazna svjetla na aerodromu. Prije dolaska Wizz-a Vlada TK je "upumpala" 10-15 miliona maraka u JP Aerodrom Tuzla, također je bila garant za neki kredit aerodromu. Nakon toga je Vlada sufinansirala izgradnju prilaznih svjetala na aerodromu. Da li Vlada TK i dalje prebacuje novac na račun aerodroma nisam siguran, ali pretpostavljam da prebacuje neku svotu na godišnjem nivou jer se zaposlilo dosta novih ljudi na aerodromu. Problem tuzlanskog aerodroma bi mogao nastati ako nastave sa dodatnim zaduživanjem i izgradnjom infrastrukture, a Wizz se odluči povući nakon 2020. godine. Nažalost na aerodromu niko o tome trenutno ne razmišlja.
Da bi TZL postao konkurencija SJJ trebalo bi izgraditi koji kilometar autoputa ili brze ceste na TK. Zatim elektrifikacija i modernizacija pruge od Doboja preko Lukavca, dalje prema Tuzli i prema Zvorniku, a na Dubravama izgradnja intermodalnog terminala. Ako ne na Dubravama onda negdje na Šićkom.
Kad ste toliko navalili koliko se para daje tuzlanskom aerodromu, trebalo bi se zapitati koliko se para daje mostarskom i banjalučkom aerodromu.
Tek je sesta stranica teme, zar nisi procitao nista prije?
Napisao sam 1.6 miliona KM je godisnja transa Vlade TK za Aerodrom Tuzla, i naravno jos uvijek se prebacuje s nadom da ce aerodrom naredne godine biti samoodrziv. Sve je ovo provjerljivo u dostupnim izvorima, ali izgleda moram se zvati korisnik da bi se to znalo i prihvatilo ovdje.
Niko ne osporava to što si napisao, kažem da nisam siguran koliko im Vlada TK prebacuje na račun godišnje. Kao što si negdje napisao bilo bi bolje da mogu taj novac usmjeriti na razvoj a ne na plate zaposlenih. Bilo bi dobro kada bi neki novinar napravio malo istraživanje pa uporedio naša 4 aerodroma sa podacima: koliko im Vlade kantona i Vlada FBiH daju novca, na šta troše taj novac, koliko putnika preveze koji aerodrom, koliko zaposlenih ima na kojem aerodromu i slično.
Zna se koliko putnika aerodromi prevezu. SJJ je prosle godine prebacio 800,000 sto je malo u usporedbi sa Pristinom, Tiranom itd. Problem SJJ je nepostojanje konkurencije gdje monopol ima Lufthansa i Turkish. Takodje je problem navigacija tj. cinjenica da je SJJ CAT I aerodrom i sto je potrebna skupa investicija da se digne na CAT II sto bi ublazilo otkaze tokom zime (ali ne bi rjesilo problem u potpunosti).
TZL nema tih ogranicenja ako TK hoce da se ozbiljno bavi ovom tematikom. TZL treba konkurenciju da ne zavisi od Wizza. Ono sto ce Wizz uraditi je natjerati TK da ulozi pare u opremu, i onda ce usloviti TK sa nizim taksama ili odlaskom. Ako TZL ne nadje druge kompanije, onda ce morati pristati na to ako hoce da rade, i poreski obveznici ce finansirati Wizz, kaos to i sad rade.
Dragi Jeff, sve mi to znamo i igra se po tankoj žici.
Tuzla je nekako našla način da danas ima bivši propali vojni aerodrom kao drugi civilni u BiH po prometu + kargo.
Ove "usput patriotske" ekonomske priče o parama TK obveznika i uvezivanju radnog staža mogu samo začinit ne-ovjerom JP "Elektroprivreda BiH" TK rudarskih zdravstvenih knjižica...
jefferson wrote:Ovo je forumska diskusija, i ne pada mi na pamet konktatirati TK. Dosta sam zivaca davno izgubio u toj igri oko BH Airlinesa.
SUbvencionirai Ditu je jedno, a drugo madjarsku komapniju, sa americkim kapitalom. U prvom slucaju pare se trose bar ovdje, u drugom slucaju sve ide vani.
Doduse, mozda bi bilo i bolje da TZL ne psotane profitabilan, jer ako psotane, isisa ce mu krv ove patriote za cas.
Pa zasto onda trazis da ti neko predstavi plan rada i strategiju ovdje na forumu? Valjda trebas prvo pitati ljude koji su zaduzeni za to a ne nekoga na forumu. Valjda je relevantnije dobiti odgovor na trazena pitanja od nadlezne institucije, a ne od nekoga sa foruma?
Kakve veze ima sto je Wizz strana firma a ove domaca? Sam si reko da ne treba bacati pare poreskih obveznika u nedogled. Zasto da ja placam nekome uvezivanje radnog staza i sl.
Ja sta sve hoda po Bosni jbt.
Šta je problem rođeni? hoćeš se tamo u Americi sažaliti na neku firmu i njene radnike?
zar nije oboje bacanje para poreskih obveznika??
Slucajno sam nabasao na ovaj forum i vidim da se pojedinci jako "brinu" za sudbinu Aerodroma Tuzla, za davanje para poreskih obveznika Wizzairu da bi letio, neki spominju cak i besplatno gorivo za Wizzair.
Jedina istina je da je Arodrom Tuzla do pocetka saradnje sa Wizzairom bio budzetski potrosac sa zanemarivim vlastitim prihodom. Dolaskom Wizzaira pocelo se raditi i zaradjivati pa je vec 2015. godina zavrsena na pozitivnoj nuli.
Wizzair od Aerodroma Tuzla, niti Vlade TK ne dobija ni marku ali zato placa naknadu 3 eura po odlazecem putniku, gorivo, i posebne aerodromske usluge kao sto je odledjivanje aviona, rasvjeta i slicno. U 2015. godini Aerodrom je po tim osnovama od Wizzaira zaradio oko milion KM.
Necu objasnjavati sadrzaj pojedinih stavki ali evo konkretne strukture prihoda Aerodroma u 2015. godini:
- Prihodi od prodaje robe na domaćem i ino tržištu: 1.972.16 KM
- Prihodi od usluga na domaćem i ino tržištu 1.154.488
- Prihodi-subvencija iz Budžeta TK: 330.000
- Prihodi od povrata putničkih taksi- Budžet FBiH: 421.769
- Prihodi nastali sučeljavanjem –MRS 20: 245.161
- Prihodi-zakup: 159.241
- Ostali prihodi: 148.593
--------------------------
UKUPNO: 4.431.420 KM
Prije dolaska Wizzaira sve ove stavke, osim subvencije Vlade TK, bile su na NULI.
Rezultati poslovanja u 2016. godina puno su bolji, za koji dan ce o tome raspravljati Skupstina TK pa cemo onda o njima. Dovoljno je reci da je povecan broj putnika, da je ostvaren znacajan kargo promet i da je Aerodrom izgradio vlastito carinsko skladiste za avionsko gorivo, te laboratoriju za ispitivanje kvaliteta goriva.
Strasni Hogar wrote:Slucajno sam nabasao na ovaj forum i vidim da se pojedinci jako "brinu" za sudbinu Aerodroma Tuzla, za davanje para poreskih obveznika Wizzairu da bi letio, neki spominju cak i besplatno gorivo za Wizzair.
Jedina istina je da je Arodrom Tuzla do pocetka saradnje sa Wizzairom bio budzetski potrosac sa zanemarivim vlastitim prihodom. Dolaskom Wizzaira pocelo se raditi i zaradjivati pa je vec 2015. godina zavrsena na pozitivnoj nuli.
Wizzair od Aerodroma Tuzla, niti Vlade TK ne dobija ni marku ali zato placa naknadu 3 eura po odlazecem putniku, gorivo, i posebne aerodromske usluge kao sto je odledjivanje aviona, rasvjeta i slicno. U 2015. godini Aerodrom je po tim osnovama od Wizzaira zaradio oko milion KM.
Necu objasnjavati sadrzaj pojedinih stavki ali evo konkretne strukture prihoda Aerodroma u 2015. godini:
- Prihodi od prodaje robe na domaćem i ino tržištu: 1.972.16 KM
- Prihodi od usluga na domaćem i ino tržištu 1.154.488
- Prihodi-subvencija iz Budžeta TK: 330.000
- Prihodi od povrata putničkih taksi- Budžet FBiH: 421.769
- Prihodi nastali sučeljavanjem –MRS 20: 245.161
- Prihodi-zakup: 159.241
- Ostali prihodi: 148.593
--------------------------
UKUPNO: 4.431.420 KM
Prije dolaska Wizzaira sve ove stavke, osim subvencije Vlade TK, bile su na NULI.
Rezultati poslovanja u 2016. godina puno su bolji, za koji dan ce o tome raspravljati Skupstina TK pa cemo onda o njima. Dovoljno je reci da je povecan broj putnika, da je ostvaren znacajan kargo promet i da je Aerodrom izgradio vlastito carinsko skladiste za avionsko gorivo, te laboratoriju za ispitivanje kvaliteta goriva.
Posto vidim da si informisan, jel se Aerodrom doveo na CAT I i postojil plan za jos neke investicije u navigaciju, pistu itd?
@Hogare,
Mozes li pojasniti ove ispod prihode koje sam povecao?
1.Koji su to prihodi od prodaje robe na domacem i ino trzistu? Meso koje se prodaje iz Bijeljine Turcima?
2.Ove usluge, je li to ta naknada Wizzair-a?
3.Koje su to takse kada znamo da se FBiH odrekla taksi s aerodroma u Tuzli e da bi otvorila prostor za dolazak Wizzair-a?
[img]- Prihodi od prodaje robe na domaćem i ino tržištu: 1.972.16 KM
- Prihodi od usluga na domaćem i ino tržištu 1.154.488
- Prihodi-subvencija iz Budžeta TK: 330.000
- Prihodi od povrata putničkih taksi- Budžet FBiH: 421.769
- Prihodi nastali sučeljavanjem –MRS 20: 245.161
- Prihodi-zakup: 159.241
- Ostali prihodi: 148.593[/img]
Strasni Hogar wrote:Slucajno sam nabasao na ovaj forum i vidim da se pojedinci jako "brinu" za sudbinu Aerodroma Tuzla, za davanje para poreskih obveznika Wizzairu da bi letio, neki spominju cak i besplatno gorivo za Wizzair.
Posto vidim da si informisan, jel se Aerodrom doveo na CAT I i postojil plan za jos neke investicije u navigaciju, pistu itd?
Aerodrom odavno ima sistem instrumentalnog navodjenja CAT I. Taj sistem moze automatski da navodi avione prema pisti ali u posljednjoj fazi spustanja pilot je taj koji upravlja i spusta avion. Pilot na visini od 60 metara (oko 1350 metara od tačke dodira) mora donijeti konačnu odluku da li nastavlja sa spuštanjem ili odustaje. U toj fazi od presudnog znacaja je uspostavljanje vizuelnog kontakta sa infrastrukturom aerodroma jer se spuštanje obavlja vizuelno. U oslovima slabije vidljivosti glavnu ulogu ima prilazna rasvjeta. Propisna duzina prilazne rasvjete za CAT I je 900 m sto omogucava spustanje uz vidljivos 550 metara duz piste.
U pocetku je prilazna rasvjeta Aerodroma Tuzla imala duzinu 420 m, pa je zamijenjena savremenom rasvjetom u duzini 720 metara, preostalih 180 metara ce biti izgradjeno kada se rijese imovinsko pravni odnosi. Ipak, i ovako reducirana rasvjeta je od velike pomoci pilotima, ne mogu se spustati uz vidljivost 550 metara ali mogu uz 700 metara.
Neki su spominjali CAT II pa cak i CAT III. Te sisteme nemaju ni mnogo veci i bogatiji aerodromi od tuzlanskog, pa i sarajevskog. Uostalom, ni CAT II ni CAT III nista ne znace ako i avioni nemaju tu opremu, a vecina aviona koji lete u Evropi na ovim relativno kratkim linijama, sa kapacitetom do 180 sjedista, takvu opremu nema.
pozz za @Strasni Hogar
hvala za info ...
vidi se da si jako dobro upucen u stvari vezane za Tuzlanski Aerodrom, a mozda( milim da jesi) uposlenik istog.
ako jesi, drago mi je da si tu...da mozes odgovoriti na eventualna pitanja,primjedbe,sugestije....da cujes (procitas) sta misle, sta predlazu putnici koji vec lete (i oni koji bi letjeli)sa Tuzlanskog aerodroma.
Moja pitanja su :
Ima li razmisljanja da sa Tz aerodroma bude neka linija prema Turskoj...???
...Rusiji.....????
kako stojite s "cargo" saobracajem....??
jos jednom....hvala da si tu...i nadam se da ces i ostati...
Kargo 2016 ukupno 8540,95 t:
- Tuzla 6065,92 t (ukrcano 6062,09 t, iskrcano 3,83 t)
- Sarajevo 2470 t (ukrcano 1214t, iskrcano 1256t)
- Banja Luka 5,03 t (sve iskrcano)
- Mostar 0
shake69 wrote:@Hogare,
Mozes li pojasniti ove ispod prihode koje sam povecao?
1.Koji su to prihodi od prodaje robe na domacem i ino trzistu? Meso koje se prodaje iz Bijeljine Turcima?
2.Ove usluge, je li to ta naknada Wizzair-a?
3.Koje su to takse kada znamo da se FBiH odrekla taksi s aerodroma u Tuzli e da bi otvorila prostor za dolazak Wizzair-a?
[img]- Prihodi od prodaje robe na domaćem i ino tržištu: 1.972.16 KM
- Prihodi od usluga na domaćem i ino tržištu 1.154.488
- Prihodi-subvencija iz Budžeta TK: 330.000
- Prihodi od povrata putničkih taksi- Budžet FBiH: 421.769
- Prihodi nastali sučeljavanjem –MRS 20: 245.161
- Prihodi-zakup: 159.241
- Ostali prihodi: 148.593[/img]
najglasniji si ovdje u raspravi sa zakljuccima, a iz ovog citata se da zakljuciti da si najmanje upucen i da nemas pojma, realno
shake69 wrote:@Hogare,
Mozes li pojasniti ove ispod prihode koje sam povecao?
1.Koji su to prihodi od prodaje robe na domacem i ino trzistu? Meso koje se prodaje iz Bijeljine Turcima?
2.Ove usluge, je li to ta naknada Wizzair-a?
3.Koje su to takse kada znamo da se FBiH odrekla taksi s aerodroma u Tuzli e da bi otvorila prostor za dolazak Wizzair-a?
[img]- Prihodi od prodaje robe na domaćem i ino tržištu: 1.972.16 KM
- Prihodi od usluga na domaćem i ino tržištu 1.154.488
- Prihodi-subvencija iz Budžeta TK: 330.000
- Prihodi od povrata putničkih taksi- Budžet FBiH: 421.769
- Prihodi nastali sučeljavanjem –MRS 20: 245.161
- Prihodi-zakup: 159.241
- Ostali prihodi: 148.593[/img]
1. Prodaja goriva i jos ponecega ali ne mesa
2. Izmedju ostalog u prihode od usluga spada i naknada koju Wizzair placa po odlazecem putniku
3. Subvencija iz Budžeta Federacije BiH preko Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, u svrhu unapređenja avioprometa u Federaciji BiH.
Strasni Hogar wrote:Slucajno sam nabasao na ovaj forum i vidim da se pojedinci jako "brinu" za sudbinu Aerodroma Tuzla, za davanje para poreskih obveznika Wizzairu da bi letio, neki spominju cak i besplatno gorivo za Wizzair.
Posto vidim da si informisan, jel se Aerodrom doveo na CAT I i postojil plan za jos neke investicije u navigaciju, pistu itd?
Aerodrom odavno ima sistem instrumentalnog navodjenja CAT I. Taj sistem moze automatski da navodi avione prema pisti ali u posljednjoj fazi spustanja pilot je taj koji upravlja i spusta avion. Pilot na visini od 60 metara (oko 1350 metara od tačke dodira) mora donijeti konačnu odluku da li nastavlja sa spuštanjem ili odustaje. U toj fazi od presudnog znacaja je uspostavljanje vizuelnog kontakta sa infrastrukturom aerodroma jer se spuštanje obavlja vizuelno. U oslovima slabije vidljivosti glavnu ulogu ima prilazna rasvjeta. Propisna duzina prilazne rasvjete za CAT I je 900 m sto omogucava spustanje uz vidljivos 550 metara duz piste.
U pocetku je prilazna rasvjeta Aerodroma Tuzla imala duzinu 420 m, pa je zamijenjena savremenom rasvjetom u duzini 720 metara, preostalih 180 metara ce biti izgradjeno kada se rijese imovinsko pravni odnosi. Ipak, i ovako reducirana rasvjeta je od velike pomoci pilotima, ne mogu se spustati uz vidljivost 550 metara ali mogu uz 700 metara.
Neki su spominjali CAT II pa cak i CAT III. Te sisteme nemaju ni mnogo veci i bogatiji aerodromi od tuzlanskog, pa i sarajevskog. Uostalom, ni CAT II ni CAT III nista ne znace ako i avioni nemaju tu opremu, a vecina aviona koji lete u Evropi na ovim relativno kratkim linijama, sa kapacitetom do 180 sjedista, takvu opremu nema.
Joj tebe jaro, znam ja sta je CAT I. Otkud to da je imao CAT I odavno kada nisu propisna svjetla bila instalisana?
Znaci ima CAT I ali fali 180m svjetala? Znaci da se radi vizuelni prilaz uz IFR. To nije CAT I. Nema u avijaciji toga da fali 180 metara svjetala i eto hajde moze. Nisu pravila bosanci pisali pa da se moze na ho ruk.
CAT II nije skupo u Tuzli uraditi (jeste na SJJ). A320 koji koristi Wizz ima opremu za spustanje CAT I, II, III a i b.
shake69 wrote:@Hogare,
Mozes li pojasniti ove ispod prihode koje sam povecao?
1.Koji su to prihodi od prodaje robe na domacem i ino trzistu? Meso koje se prodaje iz Bijeljine Turcima?
2.Ove usluge, je li to ta naknada Wizzair-a?
3.Koje su to takse kada znamo da se FBiH odrekla taksi s aerodroma u Tuzli e da bi otvorila prostor za dolazak Wizzair-a?
[img]- Prihodi od prodaje robe na domaćem i ino tržištu: 1.972.16 KM
- Prihodi od usluga na domaćem i ino tržištu 1.154.488
- Prihodi-subvencija iz Budžeta TK: 330.000
- Prihodi od povrata putničkih taksi- Budžet FBiH: 421.769
- Prihodi nastali sučeljavanjem –MRS 20: 245.161
- Prihodi-zakup: 159.241
- Ostali prihodi: 148.593[/img]
najglasniji si ovdje u raspravi sa zakljuccima, a iz ovog citata se da zakljuciti da si najmanje upucen i da nemas pojma, realno
Dobro, izvoli negativac, recimo da si najpametniji i najintelektualniji ovdje, dopusti i objasni ''prihode od povrata putnickih taksi (budzet FBiH'', ako se zna da ih se F BiH odrekla da bi aerodrom uopce mogao uci u aranzman s Wizzair-om? Sta su prihodi od prodaje robe od skoro 2 miliona?
A poslije me mozes zaobici na svim temama jer te ne poznajem, osim sto se vidi da je tezak karakter ''preko puta'' s dva makarona u zelucu!
shake69 wrote:@Hogare,
Mozes li pojasniti ove ispod prihode koje sam povecao?
1.Koji su to prihodi od prodaje robe na domacem i ino trzistu? Meso koje se prodaje iz Bijeljine Turcima?
2.Ove usluge, je li to ta naknada Wizzair-a?
3.Koje su to takse kada znamo da se FBiH odrekla taksi s aerodroma u Tuzli e da bi otvorila prostor za dolazak Wizzair-a?
[img]- Prihodi od prodaje robe na domaćem i ino tržištu: 1.972.16 KM
- Prihodi od usluga na domaćem i ino tržištu 1.154.488
- Prihodi-subvencija iz Budžeta TK: 330.000
- Prihodi od povrata putničkih taksi- Budžet FBiH: 421.769
- Prihodi nastali sučeljavanjem –MRS 20: 245.161
- Prihodi-zakup: 159.241
- Ostali prihodi: 148.593[/img]
1. Prodaja goriva i jos ponecega ali ne mesa
2. Izmedju ostalog u prihode od usluga spada i naknada koju Wizzair placa po odlazecem putniku
3. Subvencija iz Budžeta Federacije BiH preko Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, u svrhu unapređenja avioprometa u Federaciji BiH.
Hvala.
Mislio sam da je pod 2. lova od charter letova u ljetnim mjesecima, ili je i ona a pod 1. mi nesto puno od goriva, ali dobro ako je tako.
I stani sad, koliko Vlada TK izdvaja za aerodrom? Jedan gore tvrdi 1,6 miliona a Hogar pise 330 hiljada! Ko je sad u pravu
330K je nista, pojedini nacelnici opstina u TK toliko daju fudbalskim klubovima od kojih niko koristi nema. Ovdje je barem korist visestruka i vidljiva. Barem nesto dobro od onog konja Gutica.