AERODROM TUZLA

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
emirolini
Posts: 3493
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#101 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

jefferson wrote:
emirolini wrote:Na pogresnom si mjesatu za te zavoje, eno baketa i one tuke na poljinama pa bujrum im gore postavi pitanje zasto je to tako...
Dobro, ti si ranije dokazao da je za tebe vaznije koliko ces puta presjesti nego zavoji. Baketov produkt 1/1.
Kazem ti opet, odes gore i fino pokucas... mada vjerujem da si samo forumska kukavica...
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#102 Re: AERODROM TUZLA

Post by Maraschino »

jefferson wrote: Gdje si ti isao pametovati po forumu mene ne interesuje. Pises ovdje, i ako neces da cujes suprotno misljenje (pametovanje) mozes se lagano pokupiti. niko ti ne brani, nije ti babovina.
To sve sto si napisao su subvencije. Isto sranje drugo pakovanje. Platili Wizzu kes ili ga oslobodili taksi ili placao manje takse, a TK gurao aerodrom. To je kao kada u Evropi subvencioniraju kukuruz, amerikanci popizde, a oni isto to rade samo sto narede svim rafinerijama da ubace 10% kukuruznog etanola u gorivo. Mojne mi te semantike, radio sam ja na subvencijama za kompanije daleko vecim nego komplet budzet TK, ali na kraju sve je to isto govno samo drugo pakovanje.
Kao sto ti je Drndalo rekao, niko se ovdje ne protivi razvoju aerodroma ali imal tu kakav plan kada ce aerodrom biti samoodrziv i slicno?
Avijacija je skup sport, a u ovoj drzavi ima daleko precih stvari od linija za madjarsku i slicno.
I da bit cu smor. Jer sve dok u ovoj drzavi pacijenti donose zavoje u bolnice i slicno, para za Wizz i slicne ne bi trebalo da bude.
Nije isto a ti si ovo sve u isti kos a to se moze razvlaciti kao zvaka.
Kada udjes u sferu subvencije ona moze da bude od 100% pokrivanja troskova do 1%, moze se umanjiti vec postojeca taksa...tako da je to poslovna sposobnost i druge okolnosti ALI sve dok se posluje sa 0% subvencija i 1€/KM takse moze se opstati na drugim sekundarnim uslugama.
Vlada RS je prošle godine dala subvenciju od 1,9 miliona maraka, a prema budžetu za 2017. godinu, isti iznos predviđen je i za ovu godinu.
Pod neuspjele modele ubrajamo Maribor, Osijek, Banja Luku i Mostar. Sva ova četiri aerodroma su u okruženju velikih zračnih luka koje im daleko boljom ponudom odvlače ogroman broj putnika. No, uzmemo li u obzir i četiri uspješnija aerodroma vidjet ćemo da oni nisu zaštićeni od velikih aerodroma u neposrednoj okolici.

Image

http://www.6yka.com/novost/109340/mali- ... i-gubitnik

Clanak je objavljen prosle godine i prilicno je realan s'tim sto se broj putnika i letova povecao jos vise na Tuzlanskom aerodromu.


Ta primjedba o nekim zavojima nema veze sa ovim. Jos uvijek sirom planete pa i u Americi imamo ljude beskucnike pa bi po tome trebalo sve stati.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#103 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

emirolini wrote:
jefferson wrote:
emirolini wrote:Na pogresnom si mjesatu za te zavoje, eno baketa i one tuke na poljinama pa bujrum im gore postavi pitanje zasto je to tako...
Dobro, ti si ranije dokazao da je za tebe vaznije koliko ces puta presjesti nego zavoji. Baketov produkt 1/1.
Kazem ti opet, odes gore i fino pokucas... mada vjerujem da si samo forumska kukavica...
:lol: :lol: :lol: :lol:
De se ti brini oko presjedanja, ostai zdravstvo drugim ljudima. Osim naravno, ako ne iscasis zglob trcci od aviona do aviona.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#104 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

Maraschino wrote:
jefferson wrote: Gdje si ti isao pametovati po forumu mene ne interesuje. Pises ovdje, i ako neces da cujes suprotno misljenje (pametovanje) mozes se lagano pokupiti. niko ti ne brani, nije ti babovina.
To sve sto si napisao su subvencije. Isto sranje drugo pakovanje. Platili Wizzu kes ili ga oslobodili taksi ili placao manje takse, a TK gurao aerodrom. To je kao kada u Evropi subvencioniraju kukuruz, amerikanci popizde, a oni isto to rade samo sto narede svim rafinerijama da ubace 10% kukuruznog etanola u gorivo. Mojne mi te semantike, radio sam ja na subvencijama za kompanije daleko vecim nego komplet budzet TK, ali na kraju sve je to isto govno samo drugo pakovanje.
Kao sto ti je Drndalo rekao, niko se ovdje ne protivi razvoju aerodroma ali imal tu kakav plan kada ce aerodrom biti samoodrziv i slicno?
Avijacija je skup sport, a u ovoj drzavi ima daleko precih stvari od linija za madjarsku i slicno.
I da bit cu smor. Jer sve dok u ovoj drzavi pacijenti donose zavoje u bolnice i slicno, para za Wizz i slicne ne bi trebalo da bude.
Nije isto a ti si ovo sve u isti kos a to se moze razvlaciti kao zvaka.
Kada udjes u sferu subvencije ona moze da bude od 100% pokrivanja troskova do 1%, moze se umanjiti vec postojeca taksa...tako da je to poslovna sposobnost i druge okolnosti ALI sve dok se posluje sa 0% subvencija i 1€/KM takse moze se opstati na drugim sekundarnim uslugama.
Vlada RS je prošle godine dala subvenciju od 1,9 miliona maraka, a prema budžetu za 2017. godinu, isti iznos predviđen je i za ovu godinu.
Pod neuspjele modele ubrajamo Maribor, Osijek, Banja Luku i Mostar. Sva ova četiri aerodroma su u okruženju velikih zračnih luka koje im daleko boljom ponudom odvlače ogroman broj putnika. No, uzmemo li u obzir i četiri uspješnija aerodroma vidjet ćemo da oni nisu zaštićeni od velikih aerodroma u neposrednoj okolici.

Image

http://www.6yka.com/novost/109340/mali- ... i-gubitnik

Clanak je objavljen prosle godine i prilicno je realan s'tim sto se broj putnika i letova povecao jos vise na Tuzlanskom aerodromu.


Ta primjedba o nekim zavojima nema veze sa ovim. Jos uvijek sirom planete pa i u Americi imamo ljude beskucnike pa bi po tome trebalo sve stati.
Poslovna sposobnost je kada zaradis pare bez poreskih obveznika.
Naravno da mzoemo pricati o beskucnicima, i slicno, nema tu nista sporno. Medjutim, kod nas i oni koji placaju porez nemaju osnovne zdravstvene zastite, ali se zato ima para gurati Madjarska, pardon, Americka kompanija.
Opet, nema tu nista sporno, problem je sto niko ovdje jos ne ree STA AKO? Sta ako kao sto drndalo rece, Aerodrom kupi navigacionu opremu za recimo CATII itd, itd. i Wizz onda kaze: e hocemo jos para? TK kaze: nema teorije, i Wizz se pokupi u BL, osijek itd? Sta onda? Jbt ovdje svi uzivaju u trenutku, i opet se Mesa Selimovic potvrdjuje, sta ce biti sutra je najmanje vazno.
Ja sam prvi za to nek TK, FBiH, Vijece ministara dadne milione za Tuzlanski aerodrom, ali imal taj aerodrom plan da radi od sopstvene zarade? Opet, sta ako se Wizz povuce?
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#105 Re: AERODROM TUZLA

Post by Maraschino »

jefferson wrote: Poslovna sposobnost je kada zaradis pare bez poreskih obveznika.
Naravno da mzoemo pricati o beskucnicima, i slicno, nema tu nista sporno. Medjutim, kod nas i oni koji placaju porez nemaju osnovne zdravstvene zastite, ali se zato ima para gurati Madjarska, pardon, Americka kompanija.
Opet, nema tu nista sporno, problem je sto niko ovdje jos ne ree STA AKO? Sta ako kao sto drndalo rece, Aerodrom kupi navigacionu opremu za recimo CATII itd, itd. i Wizz onda kaze: e hocemo jos para? TK kaze: nema teorije, i Wizz se pokupi u BL, osijek itd? Sta onda? Jbt ovdje svi uzivaju u trenutku, i opet se Mesa Selimovic potvrdjuje, sta ce biti sutra je najmanje vazno.
Ja sam prvi za to nek TK, FBiH, Vijece ministara dadne milione za Tuzlanski aerodrom, ali imal taj aerodrom plan da radi od sopstvene zarade? Opet, sta ako se Wizz povuce?
Ma razumijem ja tebe a takve garancije ti ne moze niko dati. Ako bude bilo putnika, bi ce svima dobro. Korigovace se takse, cijene, uslovi...a ako ne, ne moze tu ni druga kompanija poslovati.
Najbitnije je da ima putnika. Koja ce kompanija prevoziti ovisi o poslovnom ugovoru. Ako imas putnike, sutra ce svaka kompanija doci pa jos uz to infrastrukturu, nema problema.
Prednost Tuzlanskog aerodroma su njegovi stalni putnici kojih drugi aerodromi nemaju(mislim na ove manje).

Ko ce letjeti iz Osjeka i gdje?
Zato se tu nude razne subvencije samo da se aerodrom odrzava ali i pored visokih subvencija kompanije se povlace jer ne mogu pokriti sve svoje troskove.(isto i aerodrom B.Luka)

...da treba biti konkurencije, apsolutno se slazem.
User avatar
korisnik.1
Posts: 615
Joined: 13/03/2012 18:57

#106 Re: AERODROM TUZLA

Post by korisnik.1 »

Ne znam prijatelju da li se ti zezaš ili ne želiš da sagledaš mišljenje sa druge strane.

Prva stvar, subvencija i olakšica nije ista stvar. Ne znam kakve si ti višemilionske ugovore radio, ali ova dva pojma nisu ista. Ovako da ti pojasnim: subvencija predstavlja stimulisanje subjekta B od strane subjekta A u vidu novčanih, materijalnih ili drugih sredstava. Olakšica s druge strane predstavlja oslobađanje subjekta B određenih nameta ili drugih obaveza.

U ovom slučaju Aerodrom je dao olakšice Wizz kompaniji da bi oni letjeli sa Dubrava.
Vlada TK nije dala subvencije Wizz kompaniji. Vlada je izdvojila novac za Aerodrom (kao što ga izdvaja i za druga javna preduzeća, i kao što ga je izdvajala kad niko nije letio sa aerodroma), a to šta je Aerodrom učinio sa novcem je druga stvar. Aerodrom se mogao okrenuti 100% kargo saobraćaju, revitalizirati pružni prilaz, parking za kamione itd..

Pošto vidim da spominješ često kukuruz i poljoprivredu jer se vjerovatno razumiješ u to, pokušaću ti objasniti kroz primjer koji se toga tiče:
-subvencioniranje poljoprivrednika u vidu besplatnog materijala za sjetvu ili nekog đubriva, besplatni plastenici..
-olakšice za poljoprivrednike u vidu niže cijene plavog dizela, u vidu ne ispunjavanja određenih standarda u sadnji itd.


I još samo jedna stvar, ako si ti radio na tako velikim projektima, i ako znaš da je avijacija skupa igračka, mene čudi zašto ti uporno ovdje ponavljaš kako ovaj aerodrom nema poslovni plan za više godina unaprijed ? da li ti stvarno misliš da ovo preduzeće radi na principu trgovinske radnje ? i da nema poslovni plan .. ajmo biti malo ozbiljni, pa u dva klika na guglu pronađeš da se premašio očekivani broj letova i putnika u poslovnom planu iz 2013 godine kada je Wizz započeo operacije.
User avatar
Hame_
Posts: 5424
Joined: 31/08/2007 21:42
Location: Soba, Srebrnik, Županija tuzlanska, HiB, Evropa, Svjeverna strana Zemlje, Mjesec, Sunce, odosmo u PM
Contact:

#107 Re: AERODROM TUZLA

Post by Hame_ »

Sve plaćaju krajnji kupci = narod = poreski obveznici.

I uhljebe plaćaju da nam državu prave i vidi na šta ličimo, a Ti se Jeff dobavezo Tuzle i pišljivih tristahiljada godišnje da moremo putovat jeftino Evropom.

Mogu oni nas preveslat, ali gledo si mućke - Ko ne riskira ne profitira.

Tako ste se i "našem" Bingu smijali i šprdali se - golubovi fazoni i tako to, a sad u Bingu: CineStar, H&M, Zara, kuglana, caffe, parkinzi, zelenilo, gotiva najjača u BiH. Skoro milijarda prometa i svi najednom kupuju u Bingu "granapu" :skoljka:

Šta će bit' sa Dubrava pojma, ali do sada se fajn gura u ne zalazi u duboko :thumbup: :bih:


P.S. Nama su '92 s Dubrava dovukli jedan američki tenk iz drugog svj. rata. Fazon je bio što je tenk trošio 98 benzin (ko Fićo) i bio visok ko sijeno.

jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#108 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

Hame_ wrote:Sve plaćaju krajnji kupci = narod = poreski obveznici.

I uhljebe plaćaju da nam državu prave i vidi na šta ličimo, a Ti se Jeff dobavezo Tuzle i pišljivih tristahiljada godišnje da moremo putovat jeftino Evropom.

Mogu oni nas preveslat, ali gledo si mućke - Ko ne riskira ne profitira.

Tako ste se i "našem" Bingu smijali i šprdali se - golubovi fazoni i tako to, a sad u Bingu: CineStar, H&M, Zara, kuglana, caffe, parkinzi, zelenilo, gotiva najjača u BiH. Skoro milijarda prometa i svi najednom kupuju u Bingu "granapu" :skoljka:

Šta će bit' sa Dubrava pojma, ali do sada se fajn gura u ne zalazi u duboko :thumbup: :bih:


P.S. Nama su '92 s Dubrava dovukli jedan američki tenk iz drugog svj. rata. Fazon je bio što je tenk trošio 98 benzin (ko Fićo) i bio visok ko sijeno.

Jbt, ovdje ako jedna osoba ne kokodace sa kokosinjcem, odmah potjera. Ono sto ja mislim da je problem, a jeste, je nepostojanje dugorocne strategije. Sta ako? Na to nema odgovora. Da pojasnim:
1. Tuzla ima 300,000 putnika godisnje? Dobro.
2. TK gura aerdrom: dobro.
MEDJUTIM:
3. Koji je plan aerdroma da postane samoodrziv?
4. Koja je dugorocna strategija?
5. Sta ako Wizz spakuje kofere a aerdrom se zaduzi za opremu itd?
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#109 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

korisnik.1 wrote:Ne znam prijatelju da li se ti zezaš ili ne želiš da sagledaš mišljenje sa druge strane.

Prva stvar, subvencija i olakšica nije ista stvar. Ne znam kakve si ti višemilionske ugovore radio, ali ova dva pojma nisu ista. Ovako da ti pojasnim: subvencija predstavlja stimulisanje subjekta B od strane subjekta A u vidu novčanih, materijalnih ili drugih sredstava. Olakšica s druge strane predstavlja oslobađanje subjekta B određenih nameta ili drugih obaveza.

U ovom slučaju Aerodrom je dao olakšice Wizz kompaniji da bi oni letjeli sa Dubrava.
Vlada TK nije dala subvencije Wizz kompaniji. Vlada je izdvojila novac za Aerodrom (kao što ga izdvaja i za druga javna preduzeća, i kao što ga je izdvajala kad niko nije letio sa aerodroma), a to šta je Aerodrom učinio sa novcem je druga stvar. Aerodrom se mogao okrenuti 100% kargo saobraćaju, revitalizirati pružni prilaz, parking za kamione itd..

Pošto vidim da spominješ često kukuruz i poljoprivredu jer se vjerovatno razumiješ u to, pokušaću ti objasniti kroz primjer koji se toga tiče:
-subvencioniranje poljoprivrednika u vidu besplatnog materijala za sjetvu ili nekog đubriva, besplatni plastenici..
-olakšice za poljoprivrednike u vidu niže cijene plavog dizela, u vidu ne ispunjavanja određenih standarda u sadnji itd.


I još samo jedna stvar, ako si ti radio na tako velikim projektima, i ako znaš da je avijacija skupa igračka, mene čudi zašto ti uporno ovdje ponavljaš kako ovaj aerodrom nema poslovni plan za više godina unaprijed ? da li ti stvarno misliš da ovo preduzeće radi na principu trgovinske radnje ? i da nema poslovni plan .. ajmo biti malo ozbiljni, pa u dva klika na guglu pronađeš da se premašio očekivani broj letova i putnika u poslovnom planu iz 2013 godine kada je Wizz započeo operacije.
Subvencije i olaksice dolaze od jednog izvora: poreskih obveznika. Imas 100 nacina da prodas subvencije pod drugim imenom.
Pitanje o poslovnom planu i eto premasio ocekivani broj putnika. Pa gdje je strategija ako su to dva klika na googlu? Gdje je strategija razvoja za 5-10 godina?
User avatar
korisnik.1
Posts: 615
Joined: 13/03/2012 18:57

#110 Re: AERODROM TUZLA

Post by korisnik.1 »

jefferson wrote:
Subvencije i olaksice dolaze od jednog izvora: poreskih obveznika. Imas 100 nacina da prodas subvencije pod drugim imenom.
Pitanje o poslovnom planu i eto premasio ocekivani broj putnika. Pa gdje je strategija ako su to dva klika na googlu? Gdje je strategija razvoja za 5-10 godina?
Razilaze nam se stanovista jednostavno, ja cu se drzati skolskih definicija sta je subvencija a sta olaksica. A ti isto svojih.
Sve sto ovdje trazis i zapitkujes izvoli zatraziti na email aerodroma, ljubazno ce ti odgovoriti, barem meni jesu na dosadasnje upite.
User avatar
bh.tornjak
Posts: 4574
Joined: 06/03/2011 11:02
Location: medju ovcama

#111 Re: AERODROM TUZLA

Post by bh.tornjak »

Tuzlanski aerodrom kreće u proširenje putničkog terminala

Međunarodni aerodrom Tuzla kreće u najavljeno proširenje kapaciteta.
Ekspanzija aviosaobraćaja i očekivanje da će aerodromske usluge koristiti više od 500.000 putnika primorali su aerodrom na modernizaciju i proširivanje kapaciteta aerodromske zgrade putničkog terminala.

Kompanija je danas raspisala tender za javnu nabavku radova na rekonstrukciji i dogradnji zgrade putničkog terminala.
Kako su ranije iz Međunarodnog aerodroma Tuzla najavljivali vrijednost ukupnih radova na proširivanju kapaciteta iznosi oko 4,5 miliona KM
Uz rekonstrukciju postojećih objekata pristanišne zgrade, tehničkog objekta, potrebno je izgraditi neke nove objekte, te dodatni parking prostor.
Kad je u pitanju terminal planirano je proširenje aerodromskog hola, prostornih kapaciteta u odlascima i dolascima, veći broj šaltera za registraciju putnika, adekvatan caffe bar, restoran, agencije za iznajmljivanje vozila, sortirnice prtljaga, a predviđeno je i povećanje prostornog kapaciteta za potrebe uprave i administracije.

Aerodrom je sredstva za radove osigurao dijelom iz kredita, a dijelom iz podrške vlada Tuzlanskog kantona i FBiH.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#112 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

''...javna nabavka radova''!? :? Zanimljiva konstrukcija.
Hajd nek je sa srecom, valja pratiti Madjare, nema druge.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#113 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

korisnik.1 wrote:
jefferson wrote:
Subvencije i olaksice dolaze od jednog izvora: poreskih obveznika. Imas 100 nacina da prodas subvencije pod drugim imenom.
Pitanje o poslovnom planu i eto premasio ocekivani broj putnika. Pa gdje je strategija ako su to dva klika na googlu? Gdje je strategija razvoja za 5-10 godina?
Razilaze nam se stanovista jednostavno, ja cu se drzati skolskih definicija sta je subvencija a sta olaksica. A ti isto svojih.
Sve sto ovdje trazis i zapitkujes izvoli zatraziti na email aerodroma, ljubazno ce ti odgovoriti, barem meni jesu na dosadasnje upite.
Pa zapitkujem jerbo par vas haman sve znate, pa reko da i nas prosvjetlite ili je ovo "diskusija" gdje se kolektivno dozivljava orgazam na rad tuslanskog aerodroma? Skolske definicije subvencija i olaksica su palile poslije Brtton-Woodsa. Danas subvenciju i olaksicu moras prodat pod 100 drugih naziva.
Kako god, poreski obveznik je taj koji na kraju sufinansira rad Wizza. OK, ali kada ce to prestat i recimo ako sutra jos 5 kompanija najavi dolazak hocel i oni dobiti "olaksice?"
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#114 Re: AERODROM TUZLA

Post by Maraschino »

Ti bas zapeo.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#115 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

Maraschino wrote:Ti bas zapeo.
Jbg, zapeo.
Problem je sto su se ljudi uhvatili ko muha na govno kada je Wizz air u pitanju, a Wizz se sutra moze pokupiti. Tuzla sad ima sansu da se postavio kao pravi aerdrom sa ozbiljnom strategijom kako da dovede kompanije kao Lufthansa ili Air France. Puno problema ima avio saobracaj u BiH a TZL to moze da iskoristi.
SJJ je pod monopolom Star Alliancea. Bukvalno ne mozes nista rezervisati ako ne ide preko Lufthanse (Austrian i Swiss) ili THY. AIr France, KLM itd. su van igre. Tokom zime SJJ ima ogromnih problema zbog vremena tj. navigacije a problem se ne moze tek tako rjesiti osim ako neko ne nadje nacin da odbrusi jedno 500m trebevica. Znaci Tuzla moze uz ulaganje (i ovdje se slazem sa subvencijama aerodromu) podici svoju kategoriju na CAT II, iako da smo ozbiljna drzava ovdje bi se trebalo ici na ulaganje u CATIII (ako geografski uslovi to dozvoljavaju, a mislim da dozvoljavaju). To bi rjesilo avio saobracaj u BiH tokom zimskih mjeseci i postalo prava konkurencija SJJ.
Puno se toga moze uraditi u Tuzli, ali mora postojati strategija i plan razvoja narednih 5-10 godina a ne kako vjetar nanese srecu.
User avatar
orinoco
Posts: 1687
Joined: 14/01/2017 17:46

#116 Re: AERODROM TUZLA

Post by orinoco »

Tokom zimskih mjeseci, kompletna kotlina od Đurđevika preko Gornjih Dubrava, gdje je lociran "aerodrom Tuzla", sve do Husina, u smogu je, nekad u tako gustom i magli da je i automobilima teško voziti. Ponekad mi se čini da je čistiji zrak iznad Butmira nego iznad Dubrava.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#117 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

orinoco wrote:Tokom zimskih mjeseci, kompletna kotlina od Đurđevika preko Gornjih Dubrava, gdje je lociran "aerodrom Tuzla", sve do Husina, u smogu je, nekad u tako gustom i magli da je i automobilima teško voziti. Ponekad mi se čini da je čistiji zrak iznad Butmira nego iznad Dubrava.
Zato postoje odredjene ketegorije, CATII, CATIII (a, b, c). Smog i magla nisu problem ako nema visinskih prepreka, ako je pista odredjene duzine, ako se ispunjavaju uslovi za taksiranje aviona itd. Mislim da Tuzla moze ispuniti CAT II uz odredjena ulaganja. Medjutim, CAT III i podkategorije vec traze ozbiljne zahvate i to se naravno moze rjesiti uz ulaganja.
Ja sam bio u avionima koji su sletali tokom magle gdje nisi mogao vidjeti pola krila i manje. Magla kao magla nije problem. SJJ nema problem zbog magle. SJJ ima problem sto nije dozvoljeno slijetanje izvan CAT I, jer su visinske prepreke tako postavljene da avioni imaju restrikcije. To ne znaci da avion ne bi mogao sletiti. To je tema nadugo i nasiroko i SJJ je tu izuzetno ogranicen kada je razvoj u pitanju. Tuzla ne bas.
User avatar
drndalo
Posts: 22740
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#118 Re: AERODROM TUZLA

Post by drndalo »

Nasa posla, mi opet pravimo razanj, ne bez zeca, nego se zecu tek vidi rep iza drveta u sumi, sto se TZL tice...

Mislim ja toliko volim avione da bih maltene dzabe radio u toj industriji, ali budimo realni, ako TZL naplacuje nestandardno malo po putniku Wizzu, a da bi prezivio dobija pare od Vlade, onda su to indirektne subvencije da hebe rak raka... Jer da nema tih para od Vlade, zakljucali bi kapiju... Bez obzira na 300.000 putnika... S druge strane treba ih stimulisati da nastave, ali se i obezbijediti koliko god vise mozes... Nije to nuklearna fizika, samo zdrav razum i svoj interes stavljati ispred tudjeg...

Trebali bi ozbiljno raditi na dovodjenju neke konkurencije sada kada vide da Wizz ima putnika. Easy, Ryan, Vueling, Volotea... Zasto ne i OS, OU, Norwegian, neko za IST, barem 3-4x sedmicno... Svima po istim uslovima...

Ono sto sam prije spominjao se desavalo, pa bi trebalo raditi na tome da se ne desi i njima, posebno ne da ostanes sa visemilionskim kreditom za gluho bilo praznu zgradu i parkiranu masineriju...
Last edited by drndalo on 23/05/2017 22:37, edited 3 times in total.
emirolini
Posts: 3493
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#119 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

jefferson, vidis da mozes i nesto pametno reci osim trolanja teme, pa bi te zamolio da nastavis u tom duhu...
User avatar
orinoco
Posts: 1687
Joined: 14/01/2017 17:46

#120 Re: AERODROM TUZLA

Post by orinoco »

emirolini wrote:jefferson, vidis da mozes i nesto pametno reci osim trolanja teme, pa bi te zamolio da nastavis u tom duhu...
Zavisi ko mu je sagovornik :D

Sorry za off...
User avatar
korisnik.1
Posts: 615
Joined: 13/03/2012 18:57

#121 Re: AERODROM TUZLA

Post by korisnik.1 »

jefferson wrote:
korisnik.1 wrote:
jefferson wrote:
Subvencije i olaksice dolaze od jednog izvora: poreskih obveznika. Imas 100 nacina da prodas subvencije pod drugim imenom.
Pitanje o poslovnom planu i eto premasio ocekivani broj putnika. Pa gdje je strategija ako su to dva klika na googlu? Gdje je strategija razvoja za 5-10 godina?
Razilaze nam se stanovista jednostavno, ja cu se drzati skolskih definicija sta je subvencija a sta olaksica. A ti isto svojih.
Sve sto ovdje trazis i zapitkujes izvoli zatraziti na email aerodroma, ljubazno ce ti odgovoriti, barem meni jesu na dosadasnje upite.
Pa zapitkujem jerbo par vas haman sve znate, pa reko da i nas prosvjetlite ili je ovo "diskusija" gdje se kolektivno dozivljava orgazam na rad tuslanskog aerodroma? Skolske definicije subvencija i olaksica su palile poslije Brtton-Woodsa. Danas subvenciju i olaksicu moras prodat pod 100 drugih naziva.
Kako god, poreski obveznik je taj koji na kraju sufinansira rad Wizza. OK, ali kada ce to prestat i recimo ako sutra jos 5 kompanija najavi dolazak hocel i oni dobiti "olaksice?"
Jesil se obracao aerodromu da ti dostave dokumenta? Pretpostavljam da nisi.
Izvoli obrati se i Vladi TK, pitaj i njih do kad misle finansirati aerodrom. Spominjo si i Ditu, izvoli ih pitat sto su dozvoli da dita, hak, konjuh, krivaja, aida itd propadnu. I tu su slupani poreski novci a poreske obveznike nije niko pitao za to.
Tu su isli poreski novci da se pokrije nekoliko stotina ljudi, a ovamo je problem sto je poreski novac omogucio prevoz vise stotina hiljada ljudi.

Eto reci nesto o tome posto tebe interesuje samo to sto ce se trosit novci poreskih obveznika.

Ako dodje jos pet kompanija koje posluju na istom principu kao Wizz, naravno da ce dobiti.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#122 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

drndalo wrote:Nasa posla, mi opet pravimo razanj, ne bez zeca, nego se zecu tek vidi rep iza drveta u sumi, sto se TZL tice...

Mislim ja toliko volim avione da bih maltene dzabe radio u toj industriji, ali budimo realni, ako TZL naplacuje nestandardno malo po putniku Wizzu, a da bi prezivio dobija pare od Vlade, onda su to indirektne subvencije da hebe rak raka... Jer da nema tih para od Vlade, zakljucali bi kapiju... Bez obzira na 300.000 putnika... S druge strane treba ih stimulisati da nastave, ali se i obezbijediti koliko god vise mozes... Nije to nuklearna fizika, samo zdrav razum i svoj interes stavljati ispred tudjeg...

Trebali bi ozbiljno raditi na dovodjenju neke konkurencije sada kada vide da Wizz ima putnika. Easy, Ryan, Vueling, Volotea... Zasto ne i OS, OU, Norwegian, neko za IST, barem 3-4x sedmicno... Svima po istim uslovima...

Ono sto sam prije spominjao se desavalo, pa bi trebalo raditi na tome da se ne desi i njima, posebno ne da ostanes sa visemilionskim kreditom za gluho bilo praznu zgradu i parkiranu masineriju...
Ma naravno da su subvencije, ovo prodavanje magle eto nisu subvencije i slicno je prica za malu djecu.
TZL se treba psotaviti kao konkurencija SJJ. Neka dovedu Sky Team ili One World clanice, neka naprave konkurenciju Star Allieanceu.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#123 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

Jesil se obracao aerodromu da ti dostave dokumenta? Pretpostavljam da nisi.
Izvoli obrati se i Vladi TK, pitaj i njih do kad misle finansirati aerodrom. Spominjo si i Ditu, izvoli ih pitat sto su dozvoli da dita, hak, konjuh, krivaja, aida itd propadnu. I tu su slupani poreski novci a poreske obveznike nije niko pitao za to.
Tu su isli poreski novci da se pokrije nekoliko stotina ljudi, a ovamo je problem sto je poreski novac omogucio prevoz vise stotina hiljada ljudi.

Eto reci nesto o tome posto tebe interesuje samo to sto ce se trosit novci poreskih obveznika.

Ako dodje jos pet kompanija koje posluju na istom principu kao Wizz, naravno da ce dobiti.
Ovo je forumska diskusija, i ne pada mi na pamet konktatirati TK. Dosta sam zivaca davno izgubio u toj igri oko BH Airlinesa.
SUbvencionirai Ditu je jedno, a drugo madjarsku komapniju, sa americkim kapitalom. U prvom slucaju pare se trose bar ovdje, u drugom slucaju sve ide vani.
Doduse, mozda bi bilo i bolje da TZL ne psotane profitabilan, jer ako psotane, isisa ce mu krv ove patriote za cas.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#124 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

emirolini wrote:jefferson, vidis da mozes i nesto pametno reci osim trolanja teme, pa bi te zamolio da nastavis u tom duhu...
Zavisi da li taj kojem odgovaram moze to shvatiti ili ne.
U tvom slucaju to je vec visa matematika.
emirolini
Posts: 3493
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#125 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

jefferson wrote:
emirolini wrote:jefferson, vidis da mozes i nesto pametno reci osim trolanja teme, pa bi te zamolio da nastavis u tom duhu...
Zavisi da li taj kojem odgovaram moze to shvatiti ili ne.
U tvom slucaju to je vec visa matematika.
Drzi se ti annn annn.... brmmm brmmm ipak... ne ide ti ovo...
Post Reply