2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#301 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Dzaba sav luksuz , kad je masina nula i ne radi
-
- Posts: 18129
- Joined: 17/04/2012 22:57
#302 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Ovih dana viđam G5 karavan dizel i RAV4 dizel kojima je estetika na zavidnom nivou, ali dime kao parne lokomotive. Takvu količinu dima izuzmemo li G2 nisam odavno vidio. A plaćeni su sigurno soldidno, pogotovo RAV4 mada ni G5 nije ispod 9000 KM.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#303 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Neki dan vozimo se jaran i ja i pored nas RAV4 ZG table. Kako taj moj jaran ima RAV-a malo ga zagledamo kad auto poce da dimi al nevidjeno, kao da nema karika, na stangasu, kad vozi, kad koci, dimna zavjesa iza njega. Bas kontamo jel kvar, ko bi se s takim auto usudio krenuti iz ZG kad poslije jedno 2-3 min nesta dima, ni kapi, kontamo da nije uradio regeneraciju DPF-a? Prije toga sam vidio isti takav RAV "Penny Plus" nazad pise kako dimi, al sam kratko vozio iza njega pa nisam "docekao" da prestane...citroen xm wrote:Ovih dana viđam G5 karavan dizel i RAV4 dizel kojima je estetika na zavidnom nivou, ali dime kao parne lokomotive. Takvu količinu dima izuzmemo li G2 nisam odavno vidio. A plaćeni su sigurno soldidno, pogotovo RAV4 mada ni G5 nije ispod 9000 KM.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#304 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Meni jos nije dobro od fabie neki dan [emoji38] , ne htjede se debil u brzoj traci sklonit i opali po gasu , uslo je u mene dovoljno dima i smoga za cijelu godinu [emoji38] [emoji38] , najtuznije sto se on slomi, a ja ga sa pola gasa prestizem [emoji38]
-
- Posts: 324
- Joined: 13/06/2016 11:53
#305 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Uopste poznata cinjenica da su D4D toyotini motori losi. Sad sto se to toliko ne prica u javnosti ne znam. Ali masovno su imali problema sa diznama .tempuser wrote:Neki dan vozimo se jaran i ja i pored nas RAV4 ZG table. Kako taj moj jaran ima RAV-a malo ga zagledamo kad auto poce da dimi al nevidjeno, kao da nema karika, na stangasu, kad vozi, kad koci, dimna zavjesa iza njega. Bas kontamo jel kvar, ko bi se s takim auto usudio krenuti iz ZG kad poslije jedno 2-3 min nesta dima, ni kapi, kontamo da nije uradio regeneraciju DPF-a? Prije toga sam vidio isti takav RAV "Penny Plus" nazad pise kako dimi, al sam kratko vozio iza njega pa nisam "docekao" da prestane...citroen xm wrote:Ovih dana viđam G5 karavan dizel i RAV4 dizel kojima je estetika na zavidnom nivou, ali dime kao parne lokomotive. Takvu količinu dima izuzmemo li G2 nisam odavno vidio. A plaćeni su sigurno soldidno, pogotovo RAV4 mada ni G5 nije ispod 9000 KM.
-
- Posts: 18129
- Joined: 17/04/2012 22:57
#306 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Ova dvojica koje spomenuh dime bjelkasto-plavo kao da nemaju karike, a ni dihtunge.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#307 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Nisu svi. Bila je greska na karikama na prvim serijama 2,2 D4D 136 KS sto su rjesavali u garanciji (ko je znao da pregovara dobio je novi motor, ko nije njemu su otvarali motor). Sa starim 2,0 D4D i kasnijim 2,2 D4D 150 KS itd nije bilo problema.UterivacDugoga wrote:
Uopste poznata cinjenica da su D4D toyotini motori losi. Sad sto se to toliko ne prica u javnosti ne znam. Ali masovno su imali problema sa diznama .
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#308 Re: RE: Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Jeste stvarno su smece [emoji2] , licno poznajes nekoga koje imao probleme ili ?UterivacDugoga wrote:
Uopste poznata cinjenica da su D4D toyotini motori losi. Sad sto se to toliko ne prica u javnosti ne znam. Ali masovno su imali problema sa diznama .
Evo ja iz prve ruke znam da je 3.0d4d odlicna masina. [emoji106]
I nisu dizne problem bile, nego potrosnja ulja , lanac , glava i dpf o za vecinu su opozvana vozila i rijeseno u garanciju.
Druga stvar su grobovi na cesti, koji su smece bez obzira na marku.
- beco
- Posts: 3397
- Joined: 25/08/2004 14:22
#309 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Ko je govorio o 3.0 d4d motoru. Btw koji je rađen za teretni program Land Cruser..... 2.0 i 2.2 d4d su problematični bili, u ostalom sada koriste BMW dizel motor.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#310 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
To zbog grijanja više auto dimi, kad pustiš i pojačaš grijanje, u motoru se potpali ložište, i onda smrkne onom iza njega...najbolje bi bilo auspuh tj dimnjak podići više auta ko kod američkih kamiona, i nema problema
-
- Posts: 18129
- Joined: 17/04/2012 22:57
#311 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Juče na semaforu Senik 2, ne vidjeh koji DCI je bio u pitanju, nešto zatrza i ugasi se. Kad ga lola upali izleti ko iz topa crni čep, ostade na asfaltu crna mrlja prečnika 20 cm. [emoji38]
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#312 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Ovo je hiluxbeco wrote:Ko je govorio o 3.0 d4d motoru. Btw koji je rađen za teretni program Land Cruser..... 2.0 i 2.2 d4d su problematični bili, u ostalom sada koriste BMW dizel motor.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
da je toliko los , ne bi se vozile masovno Rav4 toyote , i bmw koristi njihovu hibrid tehnologiju
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#313 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
garant procepio , meni zao tih ljudi Bgmi ,kad im se tako nesto desicitroen xm wrote:Juče na semaforu Senik 2, ne vidjeh koji DCI je bio u pitanju, nešto zatrza i ugasi se. Kad ga lola upali izleti ko iz topa crni čep, ostade na asfaltu crna mrlja prečnika 20 cm. [emoji38]
-
- Posts: 18129
- Joined: 17/04/2012 22:57
#314 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Ma i meni je u jednu ruku, u drugu nije. Svi trče da kupe te izvozane dizele i još ih guše po gradu sa jednim odlaskom godišnje na duži put. I svi misle da su super prošli, a da ostali pojma nemaju.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
- ElRe
- Posts: 10845
- Joined: 12/12/2011 11:28
#316 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Takvih ce biti sve vise i vise.amar1994 wrote:garant procepio , meni zao tih ljudi Bgmi ,kad im se tako nesto desicitroen xm wrote:Juče na semaforu Senik 2, ne vidjeh koji DCI je bio u pitanju, nešto zatrza i ugasi se. Kad ga lola upali izleti ko iz topa crni čep, ostade na asfaltu crna mrlja prečnika 20 cm. [emoji38]
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#317 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Sa 2,0 D4D nije bilo problema, sa 2,2 D4D samo sa prvom generacijom i to karikama, nakon toga nikakvih problema.beco wrote:Ko je govorio o 3.0 d4d motoru. Btw koji je rađen za teretni program Land Cruser..... 2.0 i 2.2 d4d su problematični bili, u ostalom sada koriste BMW dizel motor.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Mimo tog 2,2 D4D najvise problema sa D4D je generalno bilo zbog loseg goriva, ali za to ne mozes kriviti motor. Zbog toga se u pocetku nije mogao kupiti u BiH D4D Cat.
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#318 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Meni dimi kad ga palim, u voznji mi cadi.[emoji1]
Sent from my C6603 using Tapatalk
Sent from my C6603 using Tapatalk
-
- Posts: 39
- Joined: 26/09/2014 21:36
#319 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Ja sam presao preko svih komentara za 2.0 i kupim ali sa jednom bregastom, BMM oznaka 8v, na satu bilo 190 000, auto kupim na placu kod nas, platim 11500 KM, nadjem neke racune u servisnoj, ime vlasnika, nadjem ga na fb, neki svabo, posaljem mu poruku, kaze prodo ga sa 220 000 km. On prvi vlasnik, sad kontam sto je onaj skino 30k km, nije mi jasno, al eto, auto fino ide, nema kvarova za sad, za 3 mjeseca 8k km, ukupna potrosnja 7l (bord), po racunici 7,3, ulje se jos nije spustilo na minimum, mijenjao pri kupovini, taman ce bit do 10k
-
- Posts: 39
- Joined: 26/09/2014 21:36
#320 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
i kaze mi svabo da ga je prodo za 5000 €, ne znam kako se ovom nasem isplatilo tako jeftino datMikihusqvarna wrote:Ja sam presao preko svih komentara za 2.0 i kupim ali sa jednom bregastom, BMM oznaka 8v, na satu bilo 190 000, auto kupim na placu kod nas, platim 11500 KM, nadjem neke racune u servisnoj, ime vlasnika, nadjem ga na fb, neki svabo, posaljem mu poruku, kaze prodo ga sa 220 000 km. On prvi vlasnik, sad kontam sto je onaj skino 30k km, nije mi jasno, al eto, auto fino ide, nema kvarova za sad, za 3 mjeseca 8k km, ukupna potrosnja 7l (bord), po racunici 7,3, ulje se jos nije spustilo na minimum, mijenjao pri kupovini, taman ce bit do 10k
-
- Posts: 5790
- Joined: 02/04/2015 13:27
- Location: Ilidza إليدزا
- Vozim: Staro željezo
#321 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Da vidis kako ja svog dCia od 65 horsova, makar 2 puta mjesecno raspalim po autoputu, bude mi ga zao poslijeamar1994 wrote:garant procepio , meni zao tih ljudi Bgmi ,kad im se tako nesto desicitroen xm wrote:Juče na semaforu Senik 2, ne vidjeh koji DCI je bio u pitanju, nešto zatrza i ugasi se. Kad ga lola upali izleti ko iz topa crni čep, ostade na asfaltu crna mrlja prečnika 20 cm. [emoji38]
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#322 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Jbga, ako ga je dovezao na kamionu milja sa auta nije malo!Mikihusqvarna wrote:i kaze mi svabo da ga je prodo za 5000 €, ne znam kako se ovom nasem isplatilo tako jeftino datMikihusqvarna wrote:Ja sam presao preko svih komentara za 2.0 i kupim ali sa jednom bregastom, BMM oznaka 8v, na satu bilo 190 000, auto kupim na placu kod nas, platim 11500 KM, nadjem neke racune u servisnoj, ime vlasnika, nadjem ga na fb, neki svabo, posaljem mu poruku, kaze prodo ga sa 220 000 km. On prvi vlasnik, sad kontam sto je onaj skino 30k km, nije mi jasno, al eto, auto fino ide, nema kvarova za sad, za 3 mjeseca 8k km, ukupna potrosnja 7l (bord), po racunici 7,3, ulje se jos nije spustilo na minimum, mijenjao pri kupovini, taman ce bit do 10k
A ovo sa 30k km, ako nije sta drugo u ptianju, onda je ta mentalna barijera manje i vise od 200k km.
-
- Posts: 1017
- Joined: 17/09/2004 10:33
#323 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Moj 125kw 2.0 TDI izgleda gubi rashladnu tecnost na 140 hiljada. Za mjesec i pol i oko 4500 km predjenih nivo pao sa iznad max na ispod min na spremniku.
Ne vidim da negdje curi niti ima dima iz auspuha.
Ide sutra na servis.
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Ne vidim da negdje curi niti ima dima iz auspuha.
Ide sutra na servis.
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
-
- Posts: 21691
- Joined: 05/11/2009 11:49
#324 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Ma ovaj motor bi se mogao svrstati u dvije kategorije. Los i nije toliko los, ali ja ga nikada ne bih okarakterisao kao dobar.
1. Svi imaju problema sa pumpom ulja. Trajno rjesivo ako se prebaci pumpa sa 1.8T motora.
2. Trose dosta ulja.
3. Ovi sa 16 ventila svi imaju problema sa glavama, zbog glomaznosti PD elemenata i 16 ventila sve je zbijeno, i onda glava cikne negdje gdje joj je najslabija tacka. Sto mislite sto je VW na kraju odustao od PD-a u koji su toliko ulozili i presli na CR? PD je skuplji kao prvo, a u kombinaciji sa 16 ventila nije nikako dobar. VW je to naucio na nacin na koji sigurno nije zelio.
Imaju citavu abecedu glava, ali opet nikada to nisu rijesili 100% kako valja.
4. Siemens dizne, mislim da je suvisno trositi rijeci na to smece.
Dakle, sve u svemu, 2.0 TDI 8v verzija sa Bosch diznama nije toliko losa. Glava je dosta slicna kao kod 1.9 TDI motora i tu nema nikakvih problema. Jedino sporno na tom motoru ostaje uljna pumpa. Vec rekoh, trajno rjesivo karabudzenjem, moze se prebaciti pumpa od 1.8T i vise nikada nema problema.
Dakle, ako vec gledate 2.0 TDI, samo 8v (jedna bregasta) i Bosch dizne. Taj je najmanje zlo.
@gaius
Koja godina, koji auto, koji kod motora? Evo izgleda jos jednog kojem je ciknula glava.
1. Svi imaju problema sa pumpom ulja. Trajno rjesivo ako se prebaci pumpa sa 1.8T motora.
2. Trose dosta ulja.
3. Ovi sa 16 ventila svi imaju problema sa glavama, zbog glomaznosti PD elemenata i 16 ventila sve je zbijeno, i onda glava cikne negdje gdje joj je najslabija tacka. Sto mislite sto je VW na kraju odustao od PD-a u koji su toliko ulozili i presli na CR? PD je skuplji kao prvo, a u kombinaciji sa 16 ventila nije nikako dobar. VW je to naucio na nacin na koji sigurno nije zelio.
Imaju citavu abecedu glava, ali opet nikada to nisu rijesili 100% kako valja.
4. Siemens dizne, mislim da je suvisno trositi rijeci na to smece.
Dakle, sve u svemu, 2.0 TDI 8v verzija sa Bosch diznama nije toliko losa. Glava je dosta slicna kao kod 1.9 TDI motora i tu nema nikakvih problema. Jedino sporno na tom motoru ostaje uljna pumpa. Vec rekoh, trajno rjesivo karabudzenjem, moze se prebaciti pumpa od 1.8T i vise nikada nema problema.
Dakle, ako vec gledate 2.0 TDI, samo 8v (jedna bregasta) i Bosch dizne. Taj je najmanje zlo.
@gaius
Koja godina, koji auto, koji kod motora? Evo izgleda jos jednog kojem je ciknula glava.
- mk ultra
- Posts: 19527
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#325 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
hladnjak EGR-a vjerojatnogaius wrote:Moj 125kw 2.0 TDI izgleda gubi rashladnu tecnost na 140 hiljada. Za mjesec i pol i oko 4500 km predjenih nivo pao sa iznad max na ispod min na spremniku.
Ne vidim da negdje curi niti ima dima iz auspuha.
Ide sutra na servis.
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
i vjerojatno da nećeš naći nigdje da curi