2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#301 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by amar1994 »

:thumbup:
Dzaba sav luksuz , kad je masina nula i ne radi :roll:
citroen xm
Posts: 18129
Joined: 17/04/2012 22:57

#302 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by citroen xm »

Ovih dana viđam G5 karavan dizel i RAV4 dizel kojima je estetika na zavidnom nivou, ali dime kao parne lokomotive. :run: Takvu količinu dima izuzmemo li G2 nisam odavno vidio. A plaćeni su sigurno soldidno, pogotovo RAV4 mada ni G5 nije ispod 9000 KM.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#303 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by tempuser »

citroen xm wrote:Ovih dana viđam G5 karavan dizel i RAV4 dizel kojima je estetika na zavidnom nivou, ali dime kao parne lokomotive. :run: Takvu količinu dima izuzmemo li G2 nisam odavno vidio. A plaćeni su sigurno soldidno, pogotovo RAV4 mada ni G5 nije ispod 9000 KM.
Neki dan vozimo se jaran i ja i pored nas RAV4 ZG table. Kako taj moj jaran ima RAV-a malo ga zagledamo kad auto poce da dimi al nevidjeno, kao da nema karika, na stangasu, kad vozi, kad koci, dimna zavjesa iza njega. Bas kontamo jel kvar, ko bi se s takim auto usudio krenuti iz ZG kad poslije jedno 2-3 min nesta dima, ni kapi, kontamo da nije uradio regeneraciju DPF-a? Prije toga sam vidio isti takav RAV "Penny Plus" nazad pise kako dimi, al sam kratko vozio iza njega pa nisam "docekao" da prestane...
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#304 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by amar1994 »

Meni jos nije dobro od fabie neki dan [emoji38] , ne htjede se debil u brzoj traci sklonit i opali po gasu , uslo je u mene dovoljno dima i smoga za cijelu godinu [emoji38] [emoji38] , najtuznije sto se on slomi, a ja ga sa pola gasa prestizem [emoji38]
UterivacDugoga
Posts: 324
Joined: 13/06/2016 11:53

#305 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by UterivacDugoga »

tempuser wrote:
citroen xm wrote:Ovih dana viđam G5 karavan dizel i RAV4 dizel kojima je estetika na zavidnom nivou, ali dime kao parne lokomotive. :run: Takvu količinu dima izuzmemo li G2 nisam odavno vidio. A plaćeni su sigurno soldidno, pogotovo RAV4 mada ni G5 nije ispod 9000 KM.
Neki dan vozimo se jaran i ja i pored nas RAV4 ZG table. Kako taj moj jaran ima RAV-a malo ga zagledamo kad auto poce da dimi al nevidjeno, kao da nema karika, na stangasu, kad vozi, kad koci, dimna zavjesa iza njega. Bas kontamo jel kvar, ko bi se s takim auto usudio krenuti iz ZG kad poslije jedno 2-3 min nesta dima, ni kapi, kontamo da nije uradio regeneraciju DPF-a? Prije toga sam vidio isti takav RAV "Penny Plus" nazad pise kako dimi, al sam kratko vozio iza njega pa nisam "docekao" da prestane...
Uopste poznata cinjenica da su D4D toyotini motori losi. Sad sto se to toliko ne prica u javnosti ne znam. Ali masovno su imali problema sa diznama .
citroen xm
Posts: 18129
Joined: 17/04/2012 22:57

#306 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by citroen xm »

Ova dvojica koje spomenuh dime bjelkasto-plavo kao da nemaju karike, a ni dihtunge. :D
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#307 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by tempuser »

UterivacDugoga wrote:
Uopste poznata cinjenica da su D4D toyotini motori losi. Sad sto se to toliko ne prica u javnosti ne znam. Ali masovno su imali problema sa diznama .
Nisu svi. Bila je greska na karikama na prvim serijama 2,2 D4D 136 KS sto su rjesavali u garanciji (ko je znao da pregovara dobio je novi motor, ko nije njemu su otvarali motor). Sa starim 2,0 D4D i kasnijim 2,2 D4D 150 KS itd nije bilo problema.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#308 Re: RE: Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by amar1994 »

UterivacDugoga wrote:
Uopste poznata cinjenica da su D4D toyotini motori losi. Sad sto se to toliko ne prica u javnosti ne znam. Ali masovno su imali problema sa diznama .
Jeste stvarno su smece [emoji2] , licno poznajes nekoga koje imao probleme ili ?
Evo ja iz prve ruke znam da je 3.0d4d odlicna masina. [emoji106]

I nisu dizne problem bile, nego potrosnja ulja , lanac , glava i dpf o za vecinu su opozvana vozila i rijeseno u garanciju.

Druga stvar su grobovi na cesti, koji su smece bez obzira na marku.
User avatar
beco
Posts: 3397
Joined: 25/08/2004 14:22

#309 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by beco »

Ko je govorio o 3.0 d4d motoru. Btw koji je rađen za teretni program Land Cruser..... 2.0 i 2.2 d4d su problematični bili, u ostalom sada koriste BMW dizel motor.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#310 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by condy »

To zbog grijanja više auto dimi, kad pustiš i pojačaš grijanje, u motoru se potpali ložište, i onda smrkne onom iza njega...najbolje bi bilo auspuh tj dimnjak podići više auta ko kod američkih kamiona, i nema problema :D
citroen xm
Posts: 18129
Joined: 17/04/2012 22:57

#311 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by citroen xm »

Juče na semaforu Senik 2, ne vidjeh koji DCI je bio u pitanju, nešto zatrza i ugasi se. Kad ga lola upali izleti ko iz topa crni čep, ostade na asfaltu crna mrlja prečnika 20 cm. [emoji38]
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#312 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by amar1994 »

beco wrote:Ko je govorio o 3.0 d4d motoru. Btw koji je rađen za teretni program Land Cruser..... 2.0 i 2.2 d4d su problematični bili, u ostalom sada koriste BMW dizel motor.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Ovo je hilux :D :izet:

da je toliko los , ne bi se vozile masovno Rav4 toyote , :thumbup: i bmw koristi njihovu hibrid tehnologiju :izet: 8)
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#313 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by amar1994 »

citroen xm wrote:Juče na semaforu Senik 2, ne vidjeh koji DCI je bio u pitanju, nešto zatrza i ugasi se. Kad ga lola upali izleti ko iz topa crni čep, ostade na asfaltu crna mrlja prečnika 20 cm. [emoji38]
garant procepio :D , meni zao tih ljudi Bgmi ,kad im se tako nesto desi :|
citroen xm
Posts: 18129
Joined: 17/04/2012 22:57

#314 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by citroen xm »

Ma i meni je u jednu ruku, u drugu nije. Svi trče da kupe te izvozane dizele i još ih guše po gradu sa jednim odlaskom godišnje na duži put. I svi misle da su super prošli, a da ostali pojma nemaju.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#315 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by amar1994 »

:thumbup: :bih:
User avatar
ElRe
Posts: 10845
Joined: 12/12/2011 11:28

#316 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by ElRe »

amar1994 wrote:
citroen xm wrote:Juče na semaforu Senik 2, ne vidjeh koji DCI je bio u pitanju, nešto zatrza i ugasi se. Kad ga lola upali izleti ko iz topa crni čep, ostade na asfaltu crna mrlja prečnika 20 cm. [emoji38]
garant procepio :D , meni zao tih ljudi Bgmi ,kad im se tako nesto desi :|
Takvih ce biti sve vise i vise.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#317 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by tempuser »

beco wrote:Ko je govorio o 3.0 d4d motoru. Btw koji je rađen za teretni program Land Cruser..... 2.0 i 2.2 d4d su problematični bili, u ostalom sada koriste BMW dizel motor.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Sa 2,0 D4D nije bilo problema, sa 2,2 D4D samo sa prvom generacijom i to karikama, nakon toga nikakvih problema.
Mimo tog 2,2 D4D najvise problema sa D4D je generalno bilo zbog loseg goriva, ali za to ne mozes kriviti motor. Zbog toga se u pocetku nije mogao kupiti u BiH D4D Cat.
User avatar
konektovan
Posts: 40638
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#318 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by konektovan »

Meni dimi kad ga palim, u voznji mi cadi.[emoji1]

Sent from my C6603 using Tapatalk
Mikihusqvarna
Posts: 39
Joined: 26/09/2014 21:36

#319 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Mikihusqvarna »

Ja sam presao preko svih komentara za 2.0 i kupim ali sa jednom bregastom, BMM oznaka 8v, na satu bilo 190 000, auto kupim na placu kod nas, platim 11500 KM, nadjem neke racune u servisnoj, ime vlasnika, nadjem ga na fb, neki svabo, posaljem mu poruku, kaze prodo ga sa 220 000 km. On prvi vlasnik, sad kontam sto je onaj skino 30k km, nije mi jasno, al eto, auto fino ide, nema kvarova za sad, za 3 mjeseca 8k km, ukupna potrosnja 7l (bord), po racunici 7,3, ulje se jos nije spustilo na minimum, mijenjao pri kupovini, taman ce bit do 10k
Mikihusqvarna
Posts: 39
Joined: 26/09/2014 21:36

#320 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Mikihusqvarna »

Mikihusqvarna wrote:Ja sam presao preko svih komentara za 2.0 i kupim ali sa jednom bregastom, BMM oznaka 8v, na satu bilo 190 000, auto kupim na placu kod nas, platim 11500 KM, nadjem neke racune u servisnoj, ime vlasnika, nadjem ga na fb, neki svabo, posaljem mu poruku, kaze prodo ga sa 220 000 km. On prvi vlasnik, sad kontam sto je onaj skino 30k km, nije mi jasno, al eto, auto fino ide, nema kvarova za sad, za 3 mjeseca 8k km, ukupna potrosnja 7l (bord), po racunici 7,3, ulje se jos nije spustilo na minimum, mijenjao pri kupovini, taman ce bit do 10k
i kaze mi svabo da ga je prodo za 5000 €, ne znam kako se ovom nasem isplatilo tako jeftino dat
Leon16v
Posts: 5790
Joined: 02/04/2015 13:27
Location: Ilidza إليدزا
Vozim: Staro željezo

#321 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Leon16v »

amar1994 wrote:
citroen xm wrote:Juče na semaforu Senik 2, ne vidjeh koji DCI je bio u pitanju, nešto zatrza i ugasi se. Kad ga lola upali izleti ko iz topa crni čep, ostade na asfaltu crna mrlja prečnika 20 cm. [emoji38]
garant procepio :D , meni zao tih ljudi Bgmi ,kad im se tako nesto desi :|
Da vidis kako ja svog dCia od 65 horsova, makar 2 puta mjesecno raspalim po autoputu, bude mi ga zao poslije :lol:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#322 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by tempuser »

Mikihusqvarna wrote:
Mikihusqvarna wrote:Ja sam presao preko svih komentara za 2.0 i kupim ali sa jednom bregastom, BMM oznaka 8v, na satu bilo 190 000, auto kupim na placu kod nas, platim 11500 KM, nadjem neke racune u servisnoj, ime vlasnika, nadjem ga na fb, neki svabo, posaljem mu poruku, kaze prodo ga sa 220 000 km. On prvi vlasnik, sad kontam sto je onaj skino 30k km, nije mi jasno, al eto, auto fino ide, nema kvarova za sad, za 3 mjeseca 8k km, ukupna potrosnja 7l (bord), po racunici 7,3, ulje se jos nije spustilo na minimum, mijenjao pri kupovini, taman ce bit do 10k
i kaze mi svabo da ga je prodo za 5000 €, ne znam kako se ovom nasem isplatilo tako jeftino dat
Jbga, ako ga je dovezao na kamionu milja sa auta nije malo!
A ovo sa 30k km, ako nije sta drugo u ptianju, onda je ta mentalna barijera manje i vise od 200k km.
gaius
Posts: 1017
Joined: 17/09/2004 10:33

#323 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by gaius »

Moj 125kw 2.0 TDI izgleda gubi rashladnu tecnost na 140 hiljada. Za mjesec i pol i oko 4500 km predjenih nivo pao sa iznad max na ispod min na spremniku.
Ne vidim da negdje curi niti ima dima iz auspuha.
Ide sutra na servis.

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
NediM17
Posts: 21691
Joined: 05/11/2009 11:49

#324 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by NediM17 »

Ma ovaj motor bi se mogao svrstati u dvije kategorije. Los i nije toliko los, ali ja ga nikada ne bih okarakterisao kao dobar.

1. Svi imaju problema sa pumpom ulja. Trajno rjesivo ako se prebaci pumpa sa 1.8T motora. :lol:

2. Trose dosta ulja.

3. Ovi sa 16 ventila svi imaju problema sa glavama, zbog glomaznosti PD elemenata i 16 ventila sve je zbijeno, i onda glava cikne negdje gdje joj je najslabija tacka. Sto mislite sto je VW na kraju odustao od PD-a u koji su toliko ulozili i presli na CR? PD je skuplji kao prvo, a u kombinaciji sa 16 ventila nije nikako dobar. VW je to naucio na nacin na koji sigurno nije zelio. ;-)
Imaju citavu abecedu glava, ali opet nikada to nisu rijesili 100% kako valja. :lol:

4. Siemens dizne, mislim da je suvisno trositi rijeci na to smece. :-)

Dakle, sve u svemu, 2.0 TDI 8v verzija sa Bosch diznama nije toliko losa. Glava je dosta slicna kao kod 1.9 TDI motora i tu nema nikakvih problema. Jedino sporno na tom motoru ostaje uljna pumpa. Vec rekoh, trajno rjesivo karabudzenjem, moze se prebaciti pumpa od 1.8T i vise nikada nema problema.

Dakle, ako vec gledate 2.0 TDI, samo 8v (jedna bregasta) i Bosch dizne. Taj je najmanje zlo.

@gaius
Koja godina, koji auto, koji kod motora? Evo izgleda jos jednog kojem je ciknula glava. :-)
User avatar
mk ultra
Posts: 19527
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#325 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by mk ultra »

gaius wrote:Moj 125kw 2.0 TDI izgleda gubi rashladnu tecnost na 140 hiljada. Za mjesec i pol i oko 4500 km predjenih nivo pao sa iznad max na ispod min na spremniku.
Ne vidim da negdje curi niti ima dima iz auspuha.
Ide sutra na servis.

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
hladnjak EGR-a vjerojatno

i vjerojatno da nećeš naći nigdje da curi :mrgreen: :mrgreen:
Post Reply