Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kokolina wrote:ali ja govorim o laguni 3 a dvicu mogu naći i za manje para
Ja ti govorim da ces Lagunu III 2007. godinu tesko naci bez obzira na cijenu jer se te godina prodavala mjesec-dva dana, da je ogromna vecina laguna iz te godine Laguna II Ph2. Puno ces ih vise naci 2008. godina. i mladje.
To sto si je ti imala je jedan jedna stvar, a to sto si ti naciljala novi model u godini u kojoj se proizvodio svega 2 mjeseca je sasvim nesto drugo i kad ukucas npr. na PIK i vidis koliko se prodaje Laguna III 2007. god prodaje bice ti jasno o cemu ja pricam i zasto za 12,5k KM ovdje ne mozes kupiti L-III 2007. god.
kokolina wrote:ma ne može mi nikako biti jasno o čemu ti pričaš
jel ti to krivo što je laguna skuplja od pasata
Uopste nije cudno sto LIII drzi cijenu bolje od tog modela Passata.
Ja sam imao priliku kupiti 2006 Passata, nakon sto sam ga provozao kupio sam 2005 B5.
Tek sa izlaskom CC-a su rjesili problem letve volana i jos neke cake na tom autu., koji sam na kraju i kupio nakon sto je B5 sluzio extra, osim jednog promjenjenog lezaja.
kokolina wrote:ma ne može mi nikako biti jasno o čemu ti pričaš
jel ti to krivo što je laguna skuplja od pasata
To sto ti nije jasno da za 12,5k KM ne mozes kupiti L-III 2007. god ne zato sto je to malo para nego iz istog razloga zasto trenutno nema nijedne L-III tog godista u oglasima je vec tvoj problem, a meni to da li je Passat skuplji od Lagune ili obratno ni iz dzepa ni u dzep...
@ jeferson nisi baš u toku
nije rječ uopšte da passat 6 ne drži cijenu nego sam ga ja dobila ispd cijene i rekla sam da za te pare ne mogu kupiti lagunu 3 što mi je bila namjera tako da sam se odlučila za passata 6
e onda se goran16v toga svezo ko pijan plota
to je bio samo jedan od argumenata s kojim sam se ja ubjedila da kupim istog jer inače nisam zaljubljenik vw vozila uopšte
kokolina wrote:ma ne može mi nikako biti jasno o čemu ti pričaš
jel ti to krivo što je laguna skuplja od pasata
To sto ti nije jasno da za 12,5k KM ne mozes kupiti L-III 2007. god ne zato sto je to malo para nego iz istog razloga zasto trenutno nema nijedne L-III tog godista u oglasima je vec tvoj problem, a meni to da li je Passat skuplji od Lagune ili obratno ni iz dzepa ni u dzep...
romeomoraprezivjeti wrote:gorane,ima veliki broj laguna lll iz 2007 godine,i to ovdje kod nas.
Ja ne znam sta podrazumjevas pod veliki broj i gdje je to kod nas, ali na PIK-u od 750 Laguna koje se prodaju u zadnjih par mjeseci nijedna nije L-III iz 2007. na na kompletnom mobile.de od 160 Laguna iz 2007. tek ih je 30-ak L-III bez obzira na motor, oblik i drzavu.
EDIT: Pardon, jedna se ipak prodaje, ali u opisu nije naveo godiste.
kokolina wrote:@ jeferson nisi baš u toku
nije rječ uopšte da passat 6 ne drži cijenu nego sam ga ja dobila ispd cijene i rekla sam da za te pare ne mogu kupiti lagunu 3 što mi je bila namjera tako da sam se odlučila za passata 6
e onda se goran16v toga svezo ko pijan plota
to je bio samo jedan od argumenata s kojim sam se ja ubjedila da kupim istog jer inače nisam zaljubljenik vw vozila uopšte
Ma da, nisam sve pratio. Ti znas sta ces sa svojim parama, ali jbg, ovdje ljudi kada spomenes VW u bilo kakvom negativnom smislu, pa cak i ako to nije negativno, kao da im oci vadis.
kokolina wrote:ma ne može mi nikako biti jasno o čemu ti pričaš
jel ti to krivo što je laguna skuplja od pasata
To sto ti nije jasno da za 12,5k KM ne mozes kupiti L-III 2007. god ne zato sto je to malo para nego iz istog razloga zasto trenutno nema nijedne L-III tog godista u oglasima je vec tvoj problem, a meni to da li je Passat skuplji od Lagune ili obratno ni iz dzepa ni u dzep...
Kod mene u firmi imamo jednu Octavia sa 2.0 motorom, ne znam godiste. Imamo i 3 1.9 Octavie i vozio sam ih sve. 2.0 ide neuporedivo bolje, mnogo jači motor (iako razlika u KS nije tako velika), startniji, potrošnja mu je nešto jača. Nažalost motor je pravio i pravi velike probleme. Dizne, turbina, zamajac, EGR ventil, ono čudo što mjeri protok zraka valjda a još nije prešla 200 hiljada. Sve tri 1.9 Octavie su pregurale 300 hiljada i jedini problem su im bile turbine, već su mijenjane kod sve tri ali su u odnosu na ovu sa 2.0 motorom one vrhunski pouzdane. Npr, nijedna nije ostala na putu čak i kod kvara, uvijek su uspijevale da se dovuku do firme (turbina ode u safe-mod i ide kao mazga ali ide) dok je ova 2.0 nekoliko puta morala da se doveze na šlepi. Doduše, treba uzeti u obzir da su to sve službena vozila i da se voze znate-već-kako.
Selmir_Tz wrote:Kod mene u firmi imamo jednu Octavia sa 2.0 motorom, ne znam godiste. Imamo i 3 1.9 Octavie i vozio sam ih sve. 2.0 ide neuporedivo bolje, mnogo jači motor (iako razlika u KS nije tako velika), startniji, potrošnja mu je nešto jača. Nažalost motor je pravio i pravi velike probleme. Dizne, turbina, zamajac, EGR ventil, ono čudo što mjeri protok zraka valjda a još nije prešla 200 hiljada. Sve tri 1.9 Octavie su pregurale 300 hiljada i jedini problem su im bile turbine, već su mijenjane kod sve tri ali su u odnosu na ovu sa 2.0 motorom one vrhunski pouzdane. Npr, nijedna nije ostala na putu čak i kod kvara, uvijek su uspijevale da se dovuku do firme (turbina ode u safe-mod i ide kao mazga ali ide) dok je ova 2.0 nekoliko puta morala da se doveze na šlepi. Doduše, treba uzeti u obzir da su to sve službena vozila i da se voze znate-već-kako.
Problem je postojao jedno vrijeme na 1.9 mtoroima upravo na turbinama. VW je to tiho rjesio zamjenom osovine na turbini koja je bila poddimenzionisana.
Imam ponudu za Seat exeo 2010 sa 2.0 tdi motorom 120 KS DPF 158k. Jesu sanirane greske na ovim 2.0 motorima do 2010 mislim dizne, glava, potrosnja ulja.....
Onako povoljna je cijena ali kontam turbina, zamajac i DPF me mogu doci minimun 2500 KM ako riknu.
Koji god uzmes auto tog godista DPF,zamajac,turbina mogu biti u za mjenjanja,pa ne vidim razlog zasto bi se bjezalo od njega. Najvaznije je da se o tom motoru poslije 2008 godine i uvodjenja CR ne prica o problemima koji su pratili stari motor.
Ako je auto uredan,povoljan (ti to najbolje znas),slobodno uzmi.
beco wrote:Imam ponudu za Seat exeo 2010 sa 2.0 tdi motorom 120 KS DPF 158k. Jesu sanirane greske na ovim 2.0 motorima do 2010 mislim dizne, glava, potrosnja ulja.....
Onako povoljna je cijena ali kontam turbina, zamajac i DPF me mogu doci minimun 2500 KM ako riknu.
Koliko je para ako nije tajna? Inace je taj Exeo pljunuti A4 b7. Imam osjecaj da mu i pojedini karoserijski dijelovi pasu, kao sto su vrata npr.
beco wrote:Imam ponudu za Seat exeo 2010 sa 2.0 tdi motorom 120 KS DPF 158k. Jesu sanirane greske na ovim 2.0 motorima do 2010 mislim dizne, glava, potrosnja ulja.....
Onako povoljna je cijena ali kontam turbina, zamajac i DPF me mogu doci minimun 2500 KM ako riknu.
Koliko je para ako nije tajna? Inace je taj Exeo pljunuti A4 b7. Imam osjecaj da mu i pojedini karoserijski dijelovi pasu, kao sto su vrata npr.
beco wrote:Imam ponudu za Seat exeo 2010 sa 2.0 tdi motorom 120 KS DPF 158k. Jesu sanirane greske na ovim 2.0 motorima do 2010 mislim dizne, glava, potrosnja ulja.....
Onako povoljna je cijena ali kontam turbina, zamajac i DPF me mogu doci minimun 2500 KM ako riknu.
Koliko je para ako nije tajna? Inace je taj Exeo pljunuti A4 b7. Imam osjecaj da mu i pojedini karoserijski dijelovi pasu, kao sto su vrata npr.
To je bila ideja. Starog audija u drugo ruho. Clarkson bio zadovoljan realizacijom